18
февруари
2014

Как да създадете успешна landing страница?

18
февруари
2014
Как да създадете успешна landing страница?
Landing страницата е мястото, където потребителят попада след като е кликнал на Ваша реклама (примерно във Facebook или Google). Лендинг страниците са специално изготвени за конкретна рекламна кампания, целят облъчване на потребителя с точна информация за стока или услуга. Този тип рекламни страници има задача да постигне по-висока възвръщаемост на рекламната инвестиция, като превръща сърфиращите в клиенти.
Има няколко фундамента при създаването на landing страници. В следващите редове ще ги разгледаме и обсъдим под формата на монолог.
1. Цел на landing страницата
Преди да създадете рекламна страница за Вашата кампания, трябва да си зададете въпроса за конкретната цел. Дали това ще е директна покупка на продукт? Или пък искате хората да попълнят някаква форма? Защо пък да не Ви изпратят запитване? А какво ще кажете да свалят файл, който предоставяте безплатно? Искате ли да се абонират за получаването на имейл бюлетин? Най-важното е да определите основната цел. Само така ще можете да продължите и да докарате нещата до happy end.
2. С кого ще се съревновавате?
Следващата тема за размисъл е обвързана с конкурентите. Ще се наложи да помислите с кого точно ще се боричкате, как се представят въпросните конкуренти, ако са успешни, как да почерпите опит. Изучете внимателно действията на съперниците, които дават резултати. Това ще Ви спести много главоболия и няма да се сблъскате с казуса проба-грешка. Вероятно и конкурентите са се спъвали доста пъти, докато намерят правилния подход.
3. Коя е аудиторията?
Проучете детайлно целевата група, която искате да таргетирате. Какви са техните очаквания, надежди, мечти, от какво се вдъхновяват? Това може да звучи малко банално, но е важно. Детайлизирайте профила на потенциалния клиент, за да можете да се обърнете към него по правилния начин, да му дадете точно това, което иска.
Заключение
Това са трите основни точки, върху които трябва да се концентрирате. Останалите неща са по-специфични и са повод за дискусия на четири очи с компания за уеб разработки.
Категории: Уеб сайтове Тагове: Маркетинг, Landing pages, Интернет страници
Обратно