Как да накарате уеб сайтът да работи за Вас?

В днешния конкурентен пазар се налага да бъдете по-пресметливи, изобретателни, фокусирани и мотивирани, за да успеете. Това се отнася и до фирмения уеб сайт. Изпъкването пред останалите в брашна не е лека задача.

В тази статия ще Ви дадем няколко полезни съвета, които да Ви направляват в правилната посока по време не ожесточената битка за пазарен дял.

Познавайте аудиторията си
Ако искате да притежавате добре работещ и запомнящ се сайт, който да изпъква сред тълпата, то трябва задължително да познавате аудиторията си. Кой купува Вашите продукти и услуги? Какво харесва в тях? Този въпрос не е от лесните за отговаряне, но е от критично значение. Заслужава си да проучите. Говорете със съществуващи и потенциални клиенти, обърнете поглед към конкурентите, оценете и тях. Ако сайтът Ви уцели правилната аудитория, то най-малкото е, че инвестицията в него ще се възвърне. Ще си гарантирате чудесни продажби и бизнес растеж.

Портфолио
Да имате портфолио и то в онлайн вариант е задължително! Погрижете се да съберете всичко необходимо, за да го показвате пред потенциални клиенти в уеб сайта. Незнайно защо, но много бизнеси пропускат този така важен момент. Онлайн потребителите искат да видят как се справяте с работата си - покажете им.

Социалните мрежи
Да имате присъствие в социалните мрежи е нещо като задължение. Тук искаме да вметнем, че присъствието не е достатъчно, трябва да бъдете активни, да общувате с феновете (Facebook). Социалните мрежи и най-вече Facebook могат да стимулират бизнеса Ви. Има най-различни приложения за Facebook и Facebook игри, които да напомпат бранда Ви с фенове и нови продажби.

Поддържайте Блог
Блоговете са един сериозен източник на посещения за сайтовете. Чудесно е, ако можете да поддържате блог секция във Вашия уеб сайт. В нея може да пишете за всичко, което се случва с фирмата, за тенденциите в бранша, за новите продуктови гами.

Изображения и видео
Дигиталният свят на интернет сайтовете позволява използването на отлични снимкови галерии и видео материали, които да помогнат при избора на клиентите. Ако искате да облъчите качествено аудиторията и тя да купува от Вас, то помислете за качествени изображения, видео материали, инструкции за работа с Вашите продукти.

SEO
Search engine optimization или за България си говорим за оптимизация на сайт за Google, е силно препоръчителна операция. Google е един отличен източник на заинтересовани хора. Инвестирайки в по-добрата индексация на сайта за Google ще получите отлична възвръщаемост.

Заключение
Основната работа на уеб сайта е да работи за Вашия бизнес. Сайтът не е визитна картичка с телефони. Той е много повече, той е източник на бизнес. Следвайки съветите, които Ви даваме ще успеете да извлечете максимума от фирмения сайт. Успех!
Споделете в: