Клиент

Пътят пред нас

Предизвикателството

С нарастването на броя на потребителите на Facebook и увеличаването на тяхната активност социалната мрежа се превърна в една от водещите платформи за дигитален маркетинг и медия за реклама в световен мащаб. Искахме да дадем на фирмите ефективен, лесен и достъпен начин за ангажиране на целевата им аудитория в социалната мрежа и за целта екипът ни взе решение и създаде изключителен софтуерен продукт - Facebook приложение Фото Конкурс, който бизнесът да използва за привличане, задържане на фенове.

Продуктът се инсталира лесно, бързо и директно във Вашата Facebook бизнес страница като таб и се използва моментално без нуждата от специални технически настройки или умения.
Facebook приложение

Създаване на Facebook продукт

Фото Конкурс

Изградихме Facebook продукт с ясна маркетингова цел - изграждане на лоялна фен аудитория за Вашия бранд.

Вижте проекта
Споделете проекта

Стратегически цели

Какво създадохме

Нашето творение

Основната идея бе налице - Facebook приложение, с което всеки бранд може да създаде фотоконкурс за въвличане на потребителите. Защо точно такъв тип конкурс? Нашето задълбочено проучване на аудиторията на социалната мрежа показа, че качването и споделянето на снимки е едно от най-честите занимания, независимо от възрастовата група, пола и други демографски характеристики и критерии. Също така, благодарение на камерите, вградени в мобилните устройства, правенето на снимка и качването ѝ става изключително лесно и бързо. Това е допълнителен фактор, който предопределя популярността на такъв тип конкурс. Състезателното начало също е изключително стимулиращо и спомага за по-висока ангажираност.

За да изградим едно наистина ефективно Facebook приложение, разгледахме глобалните лидери в тази категория. Това бе изключително полезно при избора на различни алтернативи и при определянето на слабости, които трябваше да избегнем. По време на първоначалния етап на проекта се родиха много полезни идеи за функционалности на приложението, от които чрез обсъждане избрахме най-добрите.

Другата основна насока в проучването бе върху бизнеса. Концентрирахме се върху нуждите и изискванията на брандовете, работещи в динамична среда и висока пазарна конкуренция. Така достигнахме до концепцията за предлагането на Facebook приложението - изцяло онлайн покупка и напълно автоматизиран процес на инсталиране.

Планирането на проекта трябваше да бъде изключително детайлно и същевременно прецизно, имайки предвид огромната работа по изработката на самото приложение и по платформата за предлагането му - уеб сайт с ценови пакети, достъпни за всички компании, от малки и средни до големи. Зададохме конкретни времеви и бюджетни рамки. Разпределихме задачите между членовете на екипа максимално ефективно.

Концептуалният дизайн на Facebook приложението се получи отлично и преминахме към дизайна и програмирането, които бяха изцяло съобразени с изискванията и политиките на социалната мрежа. Работата по уеб сайта, на който то щеше да се предлага, също вървеше с пълна пара. Вложихме много труд, технически умения и творческо вдъхновение и крайният резултат бе дори по-добър от очакванията ни.

Автоматизирано решение за максимална ефективност
Всеки бизнес може да се запознае с нашето софтуерно решение Facebook Фото Конкурс на специалния уебсайт www.foto-konkurs.com, представящ всички функционалности и възможности, които то предлага. Демо версията дава пълна представа как работи приложението на практика. Всеки клиент може да избере пакет, който отговаря най-точно на неговите маркетингови цели и на бюджета за постигането им. Така софтуерът се превръща в максимално гъвкаво решение, достъпно за компании с различни размери, пазар и етап на развитие. Пакетите предлагат годишен абонамент за софтуера с различен брой конкурси и максимален брой снимки за конкурс и за участник.

Покупката става онлайн през уеб сайта на приложението. Клиентът попълва кратка форма с данни за фактуриране. Не е необходимо да посещава нашия офис или да прави поръчка по телефон или имейл. За още по-голямо улеснение на бизнеса, интегрирахме разнообразни методи за плащане - през виртуален POS терминал с кредитна или дебитна карта, онлайн плащане от сметка в международната система PayPal или ePay.bg, с банков превод, през банкомат чрез B-Pay или на каса в клон на EasyPay. След извършване на плащането системата, която създадохме, автоматично издава лиценз за ползването на софтуерния продукт на Facebook бизнес страницата, за която е направена поръчката. Използването на приложението може да започне моментално, като нашият екип предоставя постоянна техническа поддръжка и отлична грижа за клиента. Софтуерното приложение ФотоКонкурс се интегрира на Facebook страницата на бранда (пр. Samsonite), като достъпът до него става чрез специално tab-че в лентовото меню, което идва с няколко варианта на икона. Възможно е да се създаде и специална икона по поръчка, която го представя по посочен от клиента начин. А какво предлага то на бизнеса, за да ангажира по-пълно по-голяма аудитория в социалната мрежа?

Ефективни и креативни функционалности за успешен маркетинг
Заложихме на увлекателно преживяване за потребителите с множество опции за персонализация на съдържанието, като маркетинговите и рекламни елементи са ненатрапчиви. Фокусът е върху това хората да се забавляват, докато заложените игрови механизми и тези на социалната мрежа работят за популяризирането на бранда и предлаганите от него продукти. Създадохме точните потребителски функционалности за фото конкурса за изпълнението на тези цели:
  • Регистрация - За да може да качва и/или оценява снимки, потребителят просто трябва да натисне няколко бутона, след като влезе във Facebook профила си. Не е нужно да се попълва традиционната форма за регистрация. Харесването на страницата на бранда в социалната мрежа е част от краткия процес. По този начин социалните механизми започват да работят в негова полза веднага.
  • Качване на снимка и описание - Качването на снимка от компютър или външен носител става за секунди. Необходимо е само натискането на един бутон. Дадохме на потребителите и опция за избор на снимка от Facebook албумите, които те вече са създали - страхотно улеснение, което увеличава активността допълнително. Потребителят може да прибави и текст с описание на снимката или интересната ситуация, свързана с нея. Забавно, нали?
  • Организиране на качените снимки от потребителя - Той може да подрежда своите снимки, участващи в конкурса, по дата на качване и по брой харесвания. Създадохме и опция за бърз преглед на снимка.
  • Разглеждане, харесване и коментиране на снимки - Потребителят може да разглежда всички снимки, участващи във фото конкурса, и отделно само тези на негови приятели. Гласуването (харесването) става с един бутон. Оставянето на коментар е също лесно и приятно. Ангажираме аудиторията по повече от един начин.
  • Споделяне на снимки - С тази функционалност потребителят споделя снимки от конкурса директно на стената си във Facebook. Всеки негов приятел в социалната мрежа може да види, хареса и сподели снимките. Това е основен начин за създаване на вирусен ефект - все повече хора научават за фото конкурса и са стимулирани да участват в него. С нарастващия брой участници се увеличава популярността на бранда и неговата страница в социалната мрежа печели все повече фенове. За да направим социалния ефект още по-голям, дадохме възможност на потребителите лесно да вземат линкове към снимките и да ги споделят по имейл, Skype и чат.
  • Покана към приятел - Всеки участник може да покани свои приятели във Facebook да се включат в конкурса. Това също е основен социален механизъм, работещ в полза на бранда.
  • Преглед на текущата класация и наградите - Всеки един участник може да види как се движи спрямо останалите в реално време. Има и опции за сортиране на класирането по различни критерии за по-добър „тактически анализ“. Прегледът на наградите е много мотивиращ, независимо дали току-що си се включил или си на върха.
  • Преглед на условията на конкурса - Потребителят получава ясна и точна информация за правилата за участие, продължителността на конкурса и други важни детайли.
  • Сигнализиране за проблеми и нередности - Потребителят подава сигнал за бъг само с един клик директно до техническия отдел за максимално бързо отстраняване на проблема. Съобщение за нередности с една или повече снимки се изпраща също толкова бързо и лесно до администратора, който може да предприеме необходимото действие чрез панела за управление, който създадохме специално за играта.
Приложението Facebook Фото Конкурс има всички необходими функционалности за привличане и въвличане на потребителите на социалната мрежа. Хората се радват на преживяването и емоциите, а брандът става все по-популярен и харесван. За максимален ефект, бизнесът управлява конкурсите точно според своите цели.

Мултифункционална система за управление на приложението
С издаването на лиценза за използването на софтуера всеки бизнес клиент получава акаунт в сайта www.foto-konkurs.com. Чрез него има директен достъп до административната системата, с която може да управлява своя Facebook Фото Конкурс. Администраторският панел, който е интуитивен и удобен за използване, притежава широк набор от функционалности.

Високото ниво на защита на клиентските данни е гарантирано. Влизането в системата е максимално сигурно. Паролата е напълно защитена. Всички функционалности на администраторския панел са подредени в удобно меню. В секцията „Конкурси“ има таблица с основните данни за всеки създаден конкурс - активен, предстоящ и минал. Създаването на нов конкурс изисква минимално време и усилие, като администраторът може да избира свободно всички основни параметри. Той задава заглавието (темата) и началната и крайната дата на конкурса. Организаторът определя и условията на участие според своята фирмена политика и маркетингова стратегия. Текстовото съдържание на приложението, което потребителите виждат, може да се променя чрез удобен текстови редактор. Има избор между над 200 предварително зададени теми за началния екран. Какво по-хубаво от това началният банер да отговаря на стила на бранда, освен на темата на самия конкурс?

Въвеждането и редактирането на награди са също лесни задачи. Администраторът може да въведе описание и снимка на всяка награда само с няколко клика. Логото на фирмата, осигуряваща наградата, също може да се добави. Това е изключително полезна функционалност за търговците, които целят да промотират конкретен продукт или серия от продукти. Всяка награда може да бъде както променена, така и изтрита. Когато всички параметри на един конкурс са зададени, активирането става с един бутон. Деактивирането е също толкова лесно. Чрез бутона „Към фотоконкурса“, може да се разгледа активният конкурс директно в социалната мрежа. Брандът може да въвлече и посетителите на своя уеб сайт в приключението, като сложи лого на конкурса на него.

Администраторът има пълен набор от функционалности за регулиране на съдържанието в текущия фото конкурс. При получаване на сигнал за неподходяща снимка или по негова преценка той може да я изтрие с един клик. Редактирането на коментари към качените снимки също става лесно и бързо. Направихме и търсачка за бързо намиране на конкретно съдържание в приложението.

За да бъде приложението Facebook Фото Конкурс максимално ефективно за маркетинга на бранда, включихме и широк набор от статистически данни, които са достъпни през администраторския панел. Системата генерира обобщени (агрегирани) данни за пола, възрастта и разпределението по локации на потребителите, качили и/или оценили снимка. Те се показват в цветни диаграми за по-ефективен анализ. Данните за броя на потребителите, на участниците и на качените, харесани и споделени снимки са винаги актуални. Това се отнася и за общия брой посещения на конкурса, уникалния брой посещения (от различни потребители) и направените импресии в него. Всяка статистическа категория има своя плочка със стилизирана икона за бърза ориентация. Освен статистически данни за анализ, системата дава на администратора и линкове към Facebook профилите на участниците. Те също могат да се използват за маркетингови цели, като проучвания или сервиране на реклами например.

Управлението на бизнес акаунта също става чрез администраторския панел. Лесно могат да се променят данните на профила, както и паролата за достъп, което дава допълнителна сигурност. Клиентът винаги има директен достъп и до данните за получения от него лиценза за ползване на софтуера.

Надеждна поддръжка и дългосрочно развитие
Екипът ни се грижи Facebook Фото Конкурс да работи безупречно по всяко време. Още при разработването на приложението избрахме да го базираме на Amazon AWS, за да му осигурим най-стабилната хостинг среда. Осигуряваме постоянна техническа поддръжка. Използвайки перфектно функционираща система за мониторинг, сме сигурни, че и най-малката възникнала неизправност се отстранява незабавно.

В допълнение, всеки клиент може да докладва технически проблем директно през своя акаунт, като попълни кратка форма. Тази услуга е част от помощния център в акаунта, който предлага още полезни ресурси и отговори на често задавани въпроси. Използваната тикетинг система гарантира, че получаваме сигнала на мига и даваме отговор максимално бързо. Такъв е случаят и когато клиентът използва имейл, за да се свърже с нас. Всеки проблем, докладван от клиент или потребител на приложението, се елиминира напълно в най-кратък срок, независимо от характера му.

Оптимизираме приложението според най-новите тенденции и политики в развитието на Facebook и свързаните с него технологии. Приложението Fotokonkurs е винаги актуално, забавно и въвличащо. За нас е важно и развитието на управлението на софтуера. За това разработихме специални мобилни апликации за Android и iOS, чрез които бизнесът да следи какво се случва в приложението и с всеки фото конкурс директно през своя смартфон или таблет. Достъпът до съдържанието е чрез въвеждане на потребителско име и парола за максимална сигурност. Могат да се разглеждат както качените снимки с информацията за тях, така и генерираните от системата статистически данни, представени чрез лесни за разбиране графики.

Приложението Facebook Фото Конкурс е вече доказал се маркетингов инструмент, от чиито предимства се възползват нееднократно стотици малки и големи компании от различни браншове. То е в основата на маркетинговите кампании в социалната мрежа на много от нашите клиенти. Разгледайте целия софтуерен продукт и предлаганите пакети на адрес www.foto-konkurs.com.

интересни моменти

Желаете ли да въвлечете Вашата целева аудитория в света на Вашия бранд и да я запознаете с Вашите продукти по интригуващ начин? Създайте фотоконкурс
Уеб сайтът www.whiz.bg използва „бисквитки“. С ползването му Вие се съгласявате с Политика за поверителност и Политика за бисквитките. Научете повече за „бисквитките“.      Настройки   ПРИЕМАМ     
Настройки на бисквитките
Използваме „бисквитки“, за да предоставим възможно най-доброто потребителско преживяване на нашия уеб сайт. От тук може да включвате или изключвате бисквитките, които сайтът използва.
Категория
НеобходимиЗаписват данни, които са необходими за основни функции на сайта, пр. записване съгласието на посетителя с Политиката за бисквитките.
СтатистическиСъбират статистически данни за посетителите, пр. използват се от Google Analytics за оптимизиране обмяната на данни, разпознаване на посетителя и др.
РекламниИзползват се за провеждане на рекламни кампании в мрежата на Google, Facebook и др., пр. използват се за проследяване на посещенията от рекламни кампании.
Изключи бисквитките