ДОПРИНАСЯМЕ ЗА УСПЕХА НА ВАШИЯ БИЗНЕС В ДИГИТАЛНАТА СФЕРА С

НАД 600 СТАТИИ

Научете повече за най-новите технологии и тенденции в уеб сайтовете, онлайн търговията, мобилните приложения, уеб софтуера и дигиталните стратегии. Възползвайте се от полезни практически съвети за развитието на Вашия бизнес в онлайн пространството. Използвайте предлаганата база от знания, за да вземете правилните ключови решения в един дигитализиран свят.

Какви видео клипове увеличават продажбите в онлайн магазините?

С развитието на интернет маркетинга, една тенденция се очертава все по-ясно: видео съдържанието става изключително важен фактор за превръщането на потребителите в клиенти. Според прогнози на Cisco, към 2020 делът на видео трафика ...

Прочетете

11 характеристики на печелившите CTA бутони

Каква е целта на Вашия уеб сайт? Да продавате продукти и услуги? Да печелите потенциални клиенти? Да накарате посетителите да се запишат за абонамент? Ако искате потребителите да предприемат определено действие, Ви трябва неустоим ...

Прочетете

Как да създадете успешна landing страница?

Landing страницата е мястото, където потребителят попада след като е кликнал на Ваша реклама (примерно във Facebook или Google). Лендинг страниците са специално изготвени за конкретна рекламна кампания, целят облъчване на потребителя ...

Прочетете

Какво трябва да съдържа всяка landing страница?

Landing page или подвизаваща се на български като рекламно-целева страница е инструмент, който служи на дигиталните маркетьори. Той цели трансформирането на максимален брой интернет посетители в клиенти. Landing page е специализирана ...

Прочетете

13 трика за рекламно-целеви страници

Когато въпросът опре до онлайн бизнес - конверсиите са мерилото. Те може да са новозаписалите се за имейл бюлетин, регистрирани потребители, направени покупки. В следващите редове ще представим 13 трика за повишаване на конверсиите ...

Прочетете

Готов ли е сайтът Ви за реклама във Facebook?

Добре подготвената и изпълнена рекламно-целева страница е разликата между успешната Facebook рекламна кампания и тази, която се радва на минимален или никакъв успех. Кликването на реклама във Фейсбук е първата стъпка от взаимоотношения, ...

Прочетете

Ключови елементи в една Landing Page

Рекламно-целевите страници се използват като площадка за кацане. Потребителите се приземяват на тях, след като са били примамени от дадена реклама в интернет пространството. В днешната статия ще разгледаме използването на определени ...

Прочетете

Рекламно-целеви страници, които работят!

Ако имате добре структурирана рекламно-целева страница, ще накарате хората, пристигнали на сайта Ви, да предприемат желаното действие. По този начин инвестицията Ви в рекламни кампании ще е напълно оправдана. Важно е не само да докарате ...

Прочетете

Гладко кацане на рекламна целева страница

Какво представлява тази рекламна целева страница (Landing page)?! Рекламно целевите страници служат за насочване на потребителите към конкретна услуга, стока, промоция. Това са страници в уеб сайта, на които посетителите се ...

Прочетете

Тагове

Уеб сайт Facebook игри Уеб дизайн Редизайн Първи стъпки Онлайн търговия Онлайн магазин Оптимизация на сайт Приложения за Facebook Онлайн разплащания Facebook Маркетинг Приложения Реклама Онлайн продажби Фотография/Изображения Продажби Сайтове за мобилни устройства Съдържание SEO Социални мрежи Сайтове Мобилни устройства Landing pages Google F-commerce Онлайн магазини Ползваемост Интернет страници Игри Сайт Уеб софтуер CRM Управление на софтуер Бизнес Enterprise resource planning (ERP) Приложения за Android Приложения за iOS Структура Архитектура на уеб проект Мобилни сайтове Планиране Поддръжка Мобилен уеб сайт Мобайл Facebook онлайн магазин Facebook приложения Програма за лоялност Hybrid мобилно приложение Google Play App Store мобилни приложения Ребрандиране Мобайл маркетинг Мобилна стратегия Изработка на уеб софтуер Material design Потребителско преживяване Адаптивен уеб дизайн Responsive design Онлайн маркетинг Дигитална стратегия Дигитален маркетинг Персонализиран софтуер Конкурентно предимство мобилно приложение Изработка на мобилно приложение Видео маркетинг Ангажиране на потребителите Push notifications Оптимизация на бизнес процеси Бизнес софтуер Уеб сайт дизайн UX, UI Целева аудитория Дигитален портфейл Gamification Прототипи Изработка на уеб сайт Безконтактно плащане Мобилно банкиране Мобилни приложения за разплащане Internet of things (IoT) Изработка на онлайн магазин Дизайн на мобилно приложение Гласово търсене NFC Native мобилни приложения за Android Имейл маркетинг Мобилно приложение Sinoptik Sinoptik в Google Play Android мобилни приложения Монетизация Native мобилни приложения Pokemon Go Вирусен ефект Тестване изработка на фирмен уеб сайт Новинарско мобилно приложение Mobile marketing Мобилни плащания Дизайн на онлайн магазин Location-based marketing Facebook ФотоКонкурс Augmented reality (AR) Уеб разработки Разработка на мобилни приложения Уеб консултинг Оптимизация за Google

Какво казват

клиентите за нас

quote Съвместната ни работата с Whiz стартира с проекта за дизайн на мобилното приложение и дизайн на уебсайта на електронното банкиране на Първа инвестиционна банка АД. Проектът се характеризираше с много специфични дейности и предизвикателства.

Лъчезар Венков

Директор „Електронно банкиране“
ВЕЧЕ ИМАТЕ ИДЕИ И ТЪРСИТЕ РЕАЛИЗАЦИЯТА ИМ?НЕКА ВИ СЪДЕЙСТВАМЕ
Уеб сайтът www.whiz.bg използва „бисквитки“. С ползването му Вие се съгласявате с Политика за поверителност и Политика за бисквитките. Научете повече за „бисквитките“.      Настройки   ПРИЕМАМ     
Настройки на бисквитките
Използваме „бисквитки“, за да предоставим възможно най-доброто потребителско преживяване на нашия уеб сайт. От тук може да включвате или изключвате бисквитките, които сайтът използва.
Категория
НеобходимиЗаписват данни, които са необходими за основни функции на сайта, пр. записване съгласието на посетителя с Политиката за бисквитките.
СтатистическиСъбират статистически данни за посетителите, пр. използват се от Google Analytics за оптимизиране обмяната на данни, разпознаване на посетителя и др.
РекламниИзползват се за провеждане на рекламни кампании в мрежата на Google, Facebook и др., пр. използват се за проследяване на посещенията от рекламни кампании.
Изключи бисквитките