ДОПРИНАСЯМЕ ЗА УСПЕХА НА ВАШИЯ БИЗНЕС В ДИГИТАЛНАТА СФЕРА С

НАД 600 СТАТИИ

Научете повече за най-новите технологии и тенденции в уеб сайтовете, онлайн търговията, мобилните приложения, уеб софтуера и дигиталните стратегии. Възползвайте се от полезни практически съвети за развитието на Вашия бизнес в онлайн пространството. Използвайте предлаганата база от знания, за да вземете правилните ключови решения в един дигитализиран свят.

5 елемента на дизайна на онлайн магазин, които повишават продажбите

Работата на разработчиците на онлайн магазини е в основата на успешната интернет търговия. Интерфейс, концентриран върху нуждите на потребителя, дава необходимото както на бизнеса, така и на клиентите, за постигането на техните цел. ...

Прочетете

7 тактики за повишаване на средната стойност на поръчките в онлайн търговията

Главните задачи пред мениджмънта на всеки онлайн магазин е да се увеличат трафикът към него и броят на направените покупки. Несъмнено те са основните фактори за повишаване на приходите, но често се забравя и друг много важен „стълб“ ...

Прочетете

План за ангажиране на неактивни абонати от Вашата листа за имейл маркетинг

Имейл маркетингът е състезание за вниманието на потребителите, което не се печели лесно в наши дни, имайки предвид силната конкуренция онлайн. Въпреки че в тази конкретна сфера вече е задължително абонаментът да е на доброволен принцип ...

Прочетете

12 начина да използвате емоции във Вашия Facebook маркетинг

Всички от Вашата таргет аудитория са във Facebook, но дали ще обърнат внимание на Вашия промо пост или реклама? За да привлечете клиенти към Вашия онлайн магазин и към Вашите продукти, Ви е необходима тактика, с която да грабнете ...

Прочетете

Как с промоционални предложения да повишите онлайн продажбите – 11 доказано работещи тактики

Промоции, отстъпки и специални оферти - онлайн търговците трябва да решат дали, кога и как да ги използват. Те са силни маркетингови оръжия, но трябва да се използват обмислено и стратегически, за да донесат повече приходи от продажби. ...

Прочетете

5 начина да използвате съобщенията в рамките на Вашето мобилно приложение ефективно

Готови ли сте да направите системата за съобщения в рамките на Вашето мобилно приложение комуникационен канал, който да бъде част Вашата стратегия за онлайн маркетинг? Много фирми не разчитат на in-app съобщенията, а те могат да донесат ...

Прочетете

3 безценни инструмента за превръщането на онлайн потребителите в клиенти

Какво представлява превръщането на потребителите в клиенти в онлайн маркетинга? Защо трябва да се оптимизира и как да стане това? Тук ще намерите отговорите на тези жизненоважни за развитието на всеки онлайн магазин и бизнес уеб сайт ...

Прочетете

9 безценни съвета за създаването на рекламно-целева уеб страница

Фирмите, които имат опит с онлайн маркетинга, знаят колко са важни рекламно-целевите страници (landing pages) за превръщането на потребителите в клиенти. Те са стратегически уеб страници, които увеличават ефективността от техники ...

Прочетете

Прилагането на маркетингов модел, базиран на пътя на клиента, в онлайн търговията

Задържането и активизирането на съществуващи клиенти е сред основните двигатели за постоянен растеж на печалбата в онлайн търговията. Същевременно много мениджъри концентрират усилията си основно върху привличането на нови клиенти. ...

Прочетете

Как да интегрирате социални доказателства в дизайна на Вашия онлайн магазини

Как хората правят избор когато пазаруват? Търговците, маркетинговите специалисти и психолозите винаги са се опитвали да намерят отговора на този въпрос. Оказва се, че един от главните фактори, подтикващи потребителите към правенето ...

Прочетете

Готови ли сте да използвате Pinterest за онлайн маркетинг? 3 ефективни начина

Създадена през 2010 като онлайн платформа за споделяне на снимки, Pinterest бързо се превръща в любима социална мрежа на множество хора, както и в ефективен инструмент за онлайн маркетинг. Интересен факт е, че сайтът държи рекорда ...

Прочетете

4 принципа на визуалния онлайн маркетинг, чрез които да развивате Вашия уеб сайт

Преходът от маркетинг чрез текст към визуален маркетинг вече се случва и фирмите трябва да преосмислят как да общуват с потребителите по-добре в променящата се среда. Според прогнозите на Cisco, делът на видео съдържанието в интернет ...

Прочетете

Повишете онлайн продажбите, включвайки потребителски данни в имейл маркетинга

В сферата на онлайн търговията един от основните инструменти за маркетинг е имейлът. Обикновено посетителите на интернет магазина са подканени да оставят имейл адреса си с pop-up реклами или като част от създаването на свой профил. ...

Прочетете

Как да водите успешни имейл кампании за изграждане на връзки с потенциални клиенти

В онлайн пространството конкуренцията се разраства непрекъснато и това налага използването на все по-прецизни и креативни решения. Имейл маркетингът е основно средство за изграждане и поддържане на връзките с клиенти. Можете да създадете ...

Прочетете

Какви видео клипове увеличават продажбите в онлайн магазините?

С развитието на интернет маркетинга, една тенденция се очертава все по-ясно: видео съдържанието става изключително важен фактор за превръщането на потребителите в клиенти. Според прогнози на Cisco, към 2020 делът на видео трафика ...

Прочетете

5 Начина да използвате листата с любими продукти в онлайн търговията

Повечето онлайн търговци са убедени, че знаят какво представлява листата с любими продукти и за какво се използва. Докато всички разбираме основното предназначение на тази функционалност на онлайн магазина - правене на списък с артикули, ...

Прочетете

Какви тенденции ще доминират в онлайн маркетинга през новата година

2016 бе страхотна година за онлайн маркетинга, но развитието му никога не се забавя, а напротив. Краят на годината още не е настъпил, но определено е време да помислим как тази сфера ще се промени през 2017 и как бизнесът може да ...

Прочетете

Използвайте имейл маркетинг за онлайн търговия - 10 съвета за увеличение на продажбите

Около 7% от трансакциите в онлайн търговията се падат на имейл маркетинга, правейки го вторият по ефективност маркетингов канал след търсенето в интернет, чиито дял е 15.8%. Въпреки че имейлът съществува повече от 22 години, сега ...

Прочетете

Защо gamification е една от топ тактиките в онлайн маркетинга

Gamification има потенциала да революционизира Вашия онлайн маркетинг чрез съдържание. Вижте успешни примери и се възползвайте от ценни съвети за това как да приложите тази тактика. Очакванията са маркетингът чрез съдържание да ...

Прочетете

3 Тактики за сегментирането на целевата аудитория и персонализирането на дигиталния маркетинг

Днешните потребители не са притихнали зрители или пасивни слушатели. Вместо това, фирмите трябва да работят с една аудитория, имаща власт върху начините на комуникация. Потребителите са ангажирани със социални и мобилни разговори ...

Прочетете
1 2  
1 2

Тагове

Уеб сайт Facebook игри Уеб дизайн Редизайн Първи стъпки Онлайн търговия Онлайн магазин Оптимизация на сайт Приложения за Facebook Онлайн разплащания Facebook Маркетинг Приложения Реклама Онлайн продажби Фотография/Изображения Продажби Сайтове за мобилни устройства Съдържание SEO Социални мрежи Сайтове Мобилни устройства Landing pages Google F-commerce Онлайн магазини Ползваемост Интернет страници Игри Сайт Уеб софтуер CRM Управление на софтуер Бизнес Enterprise resource planning (ERP) Приложения за Android Приложения за iOS Структура Архитектура на уеб проект Мобилни сайтове Планиране Поддръжка Мобилен уеб сайт Мобайл Facebook онлайн магазин Facebook приложения Програма за лоялност Hybrid мобилно приложение Google Play App Store мобилни приложения Ребрандиране Мобайл маркетинг Мобилна стратегия Изработка на уеб софтуер Material design Потребителско преживяване Адаптивен уеб дизайн Responsive design Онлайн маркетинг Дигитална стратегия Дигитален маркетинг Персонализиран софтуер Конкурентно предимство мобилно приложение Изработка на мобилно приложение Видео маркетинг Ангажиране на потребителите Push notifications Оптимизация на бизнес процеси Бизнес софтуер Уеб сайт дизайн UX, UI Целева аудитория Дигитален портфейл Gamification Прототипи Изработка на уеб сайт Безконтактно плащане Мобилно банкиране Мобилни приложения за разплащане Internet of things (IoT) Изработка на онлайн магазин Дизайн на мобилно приложение Гласово търсене NFC Native мобилни приложения за Android Имейл маркетинг Мобилно приложение Sinoptik Sinoptik в Google Play Android мобилни приложения Монетизация Native мобилни приложения Pokemon Go Вирусен ефект Тестване изработка на фирмен уеб сайт Новинарско мобилно приложение Mobile marketing Мобилни плащания Дизайн на онлайн магазин Location-based marketing Facebook ФотоКонкурс Augmented reality (AR) Уеб разработки Разработка на мобилни приложения Уеб консултинг Оптимизация за Google

Какво казват

клиентите за нас

quote Съвместната ни работата с Whiz стартира с проекта за дизайн на мобилното приложение и дизайн на уебсайта на електронното банкиране на Първа инвестиционна банка АД. Проектът се характеризираше с много специфични дейности и предизвикателства.

Лъчезар Венков

Директор „Електронно банкиране“
ВЕЧЕ ИМАТЕ ИДЕИ И ТЪРСИТЕ РЕАЛИЗАЦИЯТА ИМ?НЕКА ВИ СЪДЕЙСТВАМЕ
Уеб сайтът www.whiz.bg използва „бисквитки“. С ползването му Вие се съгласявате с Политика за поверителност и Политика за бисквитките. Научете повече за „бисквитките“.      Настройки   ПРИЕМАМ     
Настройки на бисквитките
Използваме „бисквитки“, за да предоставим възможно най-доброто потребителско преживяване на нашия уеб сайт. От тук може да включвате или изключвате бисквитките, които сайтът използва.
Категория
НеобходимиЗаписват данни, които са необходими за основни функции на сайта, пр. записване съгласието на посетителя с Политиката за бисквитките.
СтатистическиСъбират статистически данни за посетителите, пр. използват се от Google Analytics за оптимизиране обмяната на данни, разпознаване на посетителя и др.
РекламниИзползват се за провеждане на рекламни кампании в мрежата на Google, Facebook и др., пр. използват се за проследяване на посещенията от рекламни кампании.
Изключи бисквитките