ДОПРИНАСЯМЕ ЗА УСПЕХА НА ВАШИЯ БИЗНЕС В ДИГИТАЛНАТА СФЕРА С

НАД 600 СТАТИИ

Научете повече за най-новите технологии и тенденции в уеб сайтовете, онлайн търговията, мобилните приложения, уеб софтуера и дигиталните стратегии. Възползвайте се от полезни практически съвети за развитието на Вашия бизнес в онлайн пространството. Използвайте предлаганата база от знания, за да вземете правилните ключови решения в един дигитализиран свят.

Не е ли време да популяризирате фирмения сайт?

Направата на уеб сайт е само първата стъпка от пътешествието. След самата изработка на сайт идва моментът с маркетирането, което е непрестанен процес, но често неясен и претупван. Тук се намесва така нареченият дигитален маркетинг. ...

Прочетете

Що е то дигитална стратегия и има ли почва у нас?

Прави ни впечатление, че понятието дигитална стратегия остава някак мътно, неясно, оцапано от неуспешни напъни. Добрата дигитална стратегия е насочена към идентифициране на слабостите в начина, по който организацията подхожда към ...

Прочетете

Как да излезете успешно онлайн?

Този материал ще Ви бъде полезен, ако сте новостартиращ бизнес или такъв, който до момента е бягал от уеб като дявол от тамян. И в двата случая започвате от нулата и е необходимо да създадете нещо интересно. В този ред на мисли може ...

Прочетете

За сайта знаем аз, мама и баба.

Много често уеб сайтовете се разработват без ясно поставени цели и добре изразена визия за това, което следва след старта. Ентусиазмът и треската от новото начинание могат да замъглят съзнанието и здравия разум. Това от своя страна ...

Прочетете

Как се справяте в социалните мрежи?

В България под социална мрежа най-често разбираме Facebook. Той е най-посещаваната социална платформа и драстично изпреварва Twitter, Google+, Pinterest и всички останали. В момента има 2 800 000 (два милиона и осемстотин и хиляди) ...

Прочетете

Готов ли е сайтът Ви за реклама във Facebook?

Добре подготвената и изпълнена рекламно-целева страница е разликата между успешната Facebook рекламна кампания и тази, която се радва на минимален или никакъв успех. Кликването на реклама във Фейсбук е първата стъпка от взаимоотношения, ...

Прочетете

Ключови елементи в една Landing Page

Рекламно-целевите страници се използват като площадка за кацане. Потребителите се приземяват на тях, след като са били примамени от дадена реклама в интернет пространството. В днешната статия ще разгледаме използването на определени ...

Прочетете

Рекламно-целеви страници, които работят!

Ако имате добре структурирана рекламно-целева страница, ще накарате хората, пристигнали на сайта Ви, да предприемат желаното действие. По този начин инвестицията Ви в рекламни кампании ще е напълно оправдана. Важно е не само да докарате ...

Прочетете

Плащане на клик или оптимизация на сайт?

Щом опрем до създаване на трафик за даден сайт, често имаме две алтернативи: реклами от тип плащане на клик (PPC) или оптимизация на сайта за Google (SEO). Може да се включите в рекламната програма на Google Adwords и да получавате ...

Прочетете

Какво е Google Adsense?

Вероятно доста хора са чували за рекламната програма на Google Adsense, но не са запознали с нейните цели. Дори и да не сте чували за нея, нека отбележим кратко, че е един добър похват да печелите пари! Самата програма представлява ...

Прочетете

Заслужава ли си Facebook?

Ако сте от хората, които стоят отстрани и се чудят дали Facebook би им помогнал в бизнеса, спрете да се чудите и започнете да действате. Ето защо: Facebook = Резултати Вероятно сте чели, че има множество причини, ...

Прочетете

Facebook, парите и рекламата

Facebook е един чудесен рекламен канал, стига да се използва правилно и да се приеме на сериозно. Има няколко основни неща, които трябва да вземете предвид, преди да се впуснете в победоносни рекламни кампании в най-голямата социална ...

Прочетете

Гладко кацане на рекламна целева страница

Какво представлява тази рекламна целева страница (Landing page)?! Рекламно целевите страници служат за насочване на потребителите към конкретна услуга, стока, промоция. Това са страници в уеб сайта, на които посетителите се ...

Прочетете

Тагове

Уеб сайт Facebook игри Уеб дизайн Редизайн Първи стъпки Онлайн търговия Онлайн магазин Оптимизация на сайт Приложения за Facebook Онлайн разплащания Facebook Маркетинг Приложения Реклама Онлайн продажби Фотография/Изображения Продажби Сайтове за мобилни устройства Съдържание SEO Социални мрежи Сайтове Мобилни устройства Landing pages Google F-commerce Онлайн магазини Ползваемост Интернет страници Игри Сайт Уеб софтуер CRM Управление на софтуер Бизнес Enterprise resource planning (ERP) Приложения за Android Приложения за iOS Структура Архитектура на уеб проект Мобилни сайтове Планиране Поддръжка Мобилен уеб сайт Мобайл Facebook онлайн магазин Facebook приложения Програма за лоялност Hybrid мобилно приложение Google Play App Store мобилни приложения Ребрандиране Мобайл маркетинг Мобилна стратегия Изработка на уеб софтуер Material design Потребителско преживяване Адаптивен уеб дизайн Responsive design Онлайн маркетинг Дигитална стратегия Дигитален маркетинг Персонализиран софтуер Конкурентно предимство мобилно приложение Изработка на мобилно приложение Видео маркетинг Ангажиране на потребителите Push notifications Оптимизация на бизнес процеси Бизнес софтуер Уеб сайт дизайн UX, UI Целева аудитория Дигитален портфейл Gamification Прототипи Изработка на уеб сайт Безконтактно плащане Мобилно банкиране Мобилни приложения за разплащане Internet of things (IoT) Изработка на онлайн магазин Дизайн на мобилно приложение Гласово търсене NFC Native мобилни приложения за Android Имейл маркетинг Android мобилни приложения Монетизация Native мобилни приложения Pokemon Go Вирусен ефект Тестване изработка на фирмен уеб сайт Новинарско мобилно приложение Mobile marketing Мобилни плащания Дизайн на онлайн магазин Location-based marketing Facebook ФотоКонкурс Augmented reality (AR) Уеб разработки Разработка на мобилни приложения Уеб консултинг Оптимизация за Google EU проект

Какво казват

клиентите за нас

quote Съвместната ни работата с Whiz стартира с проекта за дизайн на мобилното приложение и дизайн на уебсайта на електронното банкиране на Първа инвестиционна банка АД. Проектът се характеризираше с много специфични дейности и предизвикателства.

Лъчезар Венков

Директор „Електронно банкиране“
ВЕЧЕ ИМАТЕ ИДЕИ И ТЪРСИТЕ РЕАЛИЗАЦИЯТА ИМ?НЕКА ВИ СЪДЕЙСТВАМЕ
Уеб сайтът www.whiz.bg използва „бисквитки“. С ползването му Вие се съгласявате с Политика за поверителност и Политика за бисквитките. Научете повече за „бисквитките“.      Настройки   ПРИЕМАМ     
Настройки на бисквитките
Използваме „бисквитки“, за да предоставим възможно най-доброто потребителско преживяване на нашия уеб сайт. От тук може да включвате или изключвате бисквитките, които сайтът използва.
Категория
НеобходимиЗаписват данни, които са необходими за основни функции на сайта, пр. записване съгласието на посетителя с Политиката за бисквитките.
СтатистическиСъбират статистически данни за посетителите, пр. използват се от Google Analytics за оптимизиране обмяната на данни, разпознаване на посетителя и др.
РекламниИзползват се за провеждане на рекламни кампании в мрежата на Google, Facebook и др., пр. използват се за проследяване на посещенията от рекламни кампании.
Изключи бисквитките