ДОПРИНАСЯМЕ ЗА УСПЕХА НА ВАШИЯ БИЗНЕС В ДИГИТАЛНАТА СФЕРА С

НАД 600 СТАТИИ

Научете повече за най-новите технологии и тенденции в уеб сайтовете, онлайн търговията, мобилните приложения, уеб софтуера и дигиталните стратегии. Възползвайте се от полезни практически съвети за развитието на Вашия бизнес в онлайн пространството. Използвайте предлаганата база от знания, за да вземете правилните ключови решения в един дигитализиран свят.

Как да продавате по-скъпи и допълващи продукти в онлайн търговията

Повечето хора, пазаруващи в онлайн магазин, имат добра представа за нуждите си, но не са набелязали конкретен продукт, който да закупят. Това дава възможност на търговеца да предложи артикули с по-висока стойност, както и допълващи ...

Прочетете

Оптимизация на продуктови страници в онлайн магазин, когато продуктът не е наличен

Когато един онлайн магазин се управлява ефективно чрез надеждна система, специално създадена за него, и работи в синхрон с ERP софтуера, който бизнесът ползва, рискът от това да се изчерпа наличността от даден продукт е минимален. ...

Прочетете

Как с имейли да задържите клиентите след покупка във Вашия онлайн магазин

Една от най-често срещаните грешки в онлайн търговията е да се определя продажбата като крайната цел. За брандовете е лесно да се концентрират само върху трансакциите, но дали е доходоносно? За да се развива и расте един онлайн бизнес, ...

Прочетете

10 най-добри практики за успешни продуктови страници в онлайн магазин

Първите впечатления са най-важни. Поради това всеки онлайн магазин трябва да има впечатляваща начална страница, но това съвсем не значи, че продуктовите страници могат да се подценят. На тях се представят артикулите и тъкмо там се ...

Прочетете

8 измерителя за анализ на потребителското преживяване на онлайн магазин

Привлекателната визия е важна за един онлайн магазин, но сама по себе си тя не може да го направи печеливш. Използваемостта е друг основополагащ фактор, който никога не трябва да бъде подценяване. Когато тя се оценява на базата на ...

Прочетете

5 елемента на дизайна на онлайн магазин, които повишават продажбите

Работата на разработчиците на онлайн магазини е в основата на успешната интернет търговия. Интерфейс, концентриран върху нуждите на потребителя, дава необходимото както на бизнеса, така и на клиентите, за постигането на техните цел. ...

Прочетете

7 тактики за повишаване на средната стойност на поръчките в онлайн търговията

Главните задачи пред мениджмънта на всеки онлайн магазин е да се увеличат трафикът към него и броят на направените покупки. Несъмнено те са основните фактори за повишаване на приходите, но често се забравя и друг много важен „стълб“ ...

Прочетете

11 златни правила при създаването на начална страница за онлайн магазин

Всеки онлайн магазин е уникален, но има определени атрибути, които началната му страница трябва задължително да притежава. Тук ще представим 11 правила за създаването ѝ. Когато се прилагат, тя е максимално ефективна за превръщането ...

Прочетете

Как се интегрират изображения в потребителското преживяване на уеб сайт - 10 съвета и най-добри практики

Както се казва, една картина е равна на хиляди думи и това е научно доказано. 90% от всичката информация, достигаща до човешкия мозък е визуална, а той обработва този вид информация почти веднага. В уеб дизайна, изображенията са мощни ...

Прочетете

План за ангажиране на неактивни абонати от Вашата листа за имейл маркетинг

Имейл маркетингът е състезание за вниманието на потребителите, което не се печели лесно в наши дни, имайки предвид силната конкуренция онлайн. Въпреки че в тази конкретна сфера вече е задължително абонаментът да е на доброволен принцип ...

Прочетете

12 начина да използвате емоции във Вашия Facebook маркетинг

Всички от Вашата таргет аудитория са във Facebook, но дали ще обърнат внимание на Вашия промо пост или реклама? За да привлечете клиенти към Вашия онлайн магазин и към Вашите продукти, Ви е необходима тактика, с която да грабнете ...

Прочетете

Как с промоционални предложения да повишите онлайн продажбите – 11 доказано работещи тактики

Промоции, отстъпки и специални оферти - онлайн търговците трябва да решат дали, кога и как да ги използват. Те са силни маркетингови оръжия, но трябва да се използват обмислено и стратегически, за да донесат повече приходи от продажби. ...

Прочетете

Как анализът на задачите прави уеб проектите успешни

Има множество различни инструменти, които разработчиците използват при изграждането на уеб сайтове, като анализът на задачите е един от най-важните. Той е жизнено необходим за успеха на проекта, докато приложението му изисква незначителна ...

Прочетете

3 безценни инструмента за превръщането на онлайн потребителите в клиенти

Какво представлява превръщането на потребителите в клиенти в онлайн маркетинга? Защо трябва да се оптимизира и как да стане това? Тук ще намерите отговорите на тези жизненоважни за развитието на всеки онлайн магазин и бизнес уеб сайт ...

Прочетете

5 тенденции в онлайн търговията, чрез които да повишите продажбите си през 2017

Данните за 2016 показват, че глобалните годишни приходи от онлайн търговия възлизат на почти 2 трилиона долара - с 8.7% повече от 2015. Тази сфера на бизнеса става все по-иновативна и комплексна в резултат на развитието ѝ и на напредъка ...

Прочетете

7-те продуктови категории с най-голям потенциал за печалба в онлайн търговията през 2017 и отвъд

Потребителите пазаруват от онлайн магазините все по-често, като правят по-големи покупки. Експертите в електронната търговия изчисляват, че през 2016 приходите в тази сфера в световен мащаб възлизат на над 1.9 трилиона долара, като ...

Прочетете

Прилагането на маркетингов модел, базиран на пътя на клиента, в онлайн търговията

Задържането и активизирането на съществуващи клиенти е сред основните двигатели за постоянен растеж на печалбата в онлайн търговията. Същевременно много мениджъри концентрират усилията си основно върху привличането на нови клиенти. ...

Прочетете

Как да интегрирате социални доказателства в дизайна на Вашия онлайн магазини

Как хората правят избор когато пазаруват? Търговците, маркетинговите специалисти и психолозите винаги са се опитвали да намерят отговора на този въпрос. Оказва се, че един от главните фактори, подтикващи потребителите към правенето ...

Прочетете

Предчувстващият дизайн и използването му в уеб сайтовете и мобилните приложения

Когато за първи път видео клиповете във Facebook започнаха да стартират автоматично, това беше странно за много хора, но се оказа печелившо решение както за потребителите, така и за социалната мрежа и брандовете, които я използват ...

Прочетете

Абонаментният бизнес модел в онлайн търговията - какво представлява и как се прилага

Проучванията показват, че за 70% от фирмите печеленето на нови клиенти е по-скъпо от мотивирането на съществуващите да направят още покупки. Това е една от основните причини за популярността на абонаментния бизнес модел в онлайн търговията. ...

Прочетете
1 2 3 4 5 ... 10 11    
1 2 3 4 5

Тагове

Уеб сайт Facebook игри Уеб дизайн Редизайн Първи стъпки Онлайн търговия Онлайн магазин Оптимизация на сайт Приложения за Facebook Онлайн разплащания Facebook Маркетинг Приложения Реклама Онлайн продажби Фотография/Изображения Продажби Сайтове за мобилни устройства Съдържание SEO Социални мрежи Сайтове Мобилни устройства Landing pages Google F-commerce Онлайн магазини Ползваемост Интернет страници Игри Сайт Уеб софтуер CRM Управление на софтуер Бизнес Enterprise resource planning (ERP) Приложения за Android Приложения за iOS Структура Архитектура на уеб проект Мобилни сайтове Планиране Поддръжка Мобилен уеб сайт Мобайл Facebook онлайн магазин Facebook приложения Програма за лоялност Hybrid мобилно приложение Google Play App Store мобилни приложения Ребрандиране Мобайл маркетинг Мобилна стратегия Изработка на уеб софтуер Material design Потребителско преживяване Адаптивен уеб дизайн Responsive design Онлайн маркетинг Дигитална стратегия Дигитален маркетинг Персонализиран софтуер Конкурентно предимство мобилно приложение Изработка на мобилно приложение Видео маркетинг Ангажиране на потребителите Push notifications Оптимизация на бизнес процеси Бизнес софтуер Уеб сайт дизайн UX, UI Целева аудитория Дигитален портфейл Gamification Прототипи Изработка на уеб сайт Безконтактно плащане Мобилно банкиране Мобилни приложения за разплащане Internet of things (IoT) Изработка на онлайн магазин Дизайн на мобилно приложение Гласово търсене NFC Native мобилни приложения за Android Имейл маркетинг Мобилно приложение Sinoptik Sinoptik в Google Play Android мобилни приложения Монетизация Native мобилни приложения Pokemon Go Вирусен ефект Тестване изработка на фирмен уеб сайт Новинарско мобилно приложение Mobile marketing Мобилни плащания Дизайн на онлайн магазин Location-based marketing Facebook ФотоКонкурс Augmented reality (AR) Уеб разработки Разработка на мобилни приложения Уеб консултинг Оптимизация за Google

Какво казват

клиентите за нас

quote Съвместната ни работата с Whiz стартира с проекта за дизайн на мобилното приложение и дизайн на уебсайта на електронното банкиране на Първа инвестиционна банка АД. Проектът се характеризираше с много специфични дейности и предизвикателства.

Лъчезар Венков

Директор „Електронно банкиране“
ВЕЧЕ ИМАТЕ ИДЕИ И ТЪРСИТЕ РЕАЛИЗАЦИЯТА ИМ?НЕКА ВИ СЪДЕЙСТВАМЕ
Уеб сайтът www.whiz.bg използва „бисквитки“. С ползването му Вие се съгласявате с Политика за поверителност и Политика за бисквитките. Научете повече за „бисквитките“.      Настройки   ПРИЕМАМ     
Настройки на бисквитките
Използваме „бисквитки“, за да предоставим възможно най-доброто потребителско преживяване на нашия уеб сайт. От тук може да включвате или изключвате бисквитките, които сайтът използва.
Категория
НеобходимиЗаписват данни, които са необходими за основни функции на сайта, пр. записване съгласието на посетителя с Политиката за бисквитките.
СтатистическиСъбират статистически данни за посетителите, пр. използват се от Google Analytics за оптимизиране обмяната на данни, разпознаване на посетителя и др.
РекламниИзползват се за провеждане на рекламни кампании в мрежата на Google, Facebook и др., пр. използват се за проследяване на посещенията от рекламни кампании.
Изключи бисквитките