Или историята на един работен процес в създаването на уеб сайт през нашите очи. Много статии обясняват как да проектираш интерфейс и дават ценни насоки за уеб дизайн и това как да се справяш с клиенти. Но един етап в процеса на ...
ПрочететеУеб разработките са комплексна материя. Без значение дали става въпрос за сайтове, онлайн магазини, мобилни апликации. Зад всичко стои програмен код, софтуер. Поради тази причина фирмите, които искат да направят поръчка, имат множество ...
ПрочететеОнлайн магазините, които са в преследване на по-добри резултати, трябва да обмислят създаването на видео клипове. Те са инструмент, който ще помогне за по-добрата изява на магазина, което генерално се отразява под формата на продажби. ...
ПрочететеНаправата на уеб сайт е само първата стъпка от пътешествието. След самата изработка на сайт идва моментът с маркетирането, което е непрестанен процес, но често неясен и претупван. Тук се намесва така нареченият дигитален маркетинг. ...
ПрочететеМнението, че персонализацията на потребителското преживяване в онлайн магазина гарантира успех в електронната търговия, е широко разпространено. Това е така до голяма степен, но прилагането на този метод не е просто като детска игра. ...
ПрочететеТестването е жизнено важен елемент от разработката на всеки уеб проект. Без значение дали той е уеб сайт, онлайн магазин, приложение за Facebook, приложение за iOS, приложение за Android или друг вид уеб базиран софтуер. Редом с графика ...
ПрочететеВ Whiz създаваме индивидуални проекти за всички наши клиенти. Това означава, че всяка наша разработка е уникална и е съобразена със специфичните нужди на бизнеса и неговите клиенти. Това поставя пред нас предизвикатеството да бъдем ...
Прочетете„УИЗ“ ЕООД спечели проект по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 за преодоляване на икономическите последствия от пандемията COVID-19 София, 21 август 2020 г. „УИЗ“ ...
ПрочететеСред основните фактори за първоначалната популярност на социалните мрежи бяха онлайн оценките или онлайн ревютата, както често се наричат. В най-общи линии, те представляват изразеното от потребителите мнение за определен продукт ...
ПрочететеОнлайн магазините използват различни видове продуктови филтри, които позволяват на потребителите да стеснят избора от разглежданите продукти според личните си предпочитания. Научете как тези инструменти се използват за постигане на ...
Прочетете