Никой не обича да чака, особено когато става въпрос за обслужване в онлайн магазин. Проучванията сочат, че 52% от потребителите ще се откажат от покупка, ако не получат отговори на въпросите си бързо. Едно от най-ефективните решения ...
ПрочететеВ Whiz напредваме към осмата година, в която разработваме уеб проекти. Това време ни е захранило с опит и знания. Ставали сме свидетели на различни явления в интернет пространството, иновации, революции, истерии, пълни глупости. ...
ПрочететеМоже да Ви се стори трудно и объркващо решението за създаване на онлайн магазин. На пазара има най-различни решения, които започват от съмнително малко пари и стигат сериозни, крупни суми. Най-важното е да подберете решение, което ...
ПрочететеПривлекателната визия е важна за един онлайн магазин, но сама по себе си тя не може да го направи печеливш. Използваемостта е друг основополагащ фактор, който никога не трябва да бъде подценяване. Когато тя се оценява на базата на ...
ПрочететеОнлайн магазините са особена порода уеб проекти. Те са изключително динамични и търпят постоянни промени. Важното при тях е фокусът да пада върху предлаганите стоки. Вероятно сте забелязали, че доста онлайн магазини не се ...
ПрочететеДнес ще обсъдим в един писмен монолог силата на уеб търсачките. По-конкретно на търсачките, които се намират в онлайн магазините. Те са от фундаментално значение за цялостното представяне на електронния магазин. Тези търсачки доставят ...
ПрочететеУеб разработките са комплексна материя. Без значение дали става въпрос за сайтове, онлайн магазини, мобилни апликации. Зад всичко стои програмен код, софтуер. Поради тази причина фирмите, които искат да направят поръчка, имат множество ...
ПрочететеПродуктовата фотография е един от ключовите елементи в дизайна на всички сайтове. Без възможност потребителите да докоснат, помиришат, усетят продуктите, от които се интересуват, остават единствено изображенията, с които имат досег. ...
ПрочететеСвежо съдържание, свежи продукти и атрактивни предложения са в основата за успеха на един онлайн магазин, но вече не са достатъчни. Необходимо е осигуряването на отлично преживяване в онлайн магазина, преживяване, което потребителите ...
ПрочететеВ сферата на онлайн търговията един от основните инструменти за маркетинг е имейлът. Обикновено посетителите на интернет магазина са подканени да оставят имейл адреса си с pop-up реклами или като част от създаването на свой профил. ...
Прочетете