Цветовата гама на уеб сайта Ви е един от най-важните избори, които трябва да направите. Вие или Вашият уеб разработчик. Цветовете са важни, защото те влияят не само върху ума ни, но и върху нашето тяло. Изследвания показват, че ...
ПрочететеВ тази статия ще направим преглед на бизнес модела на сайтовете за групово пазаруване или сайтовете за колективно пазаруване, както може би сте ги чували. Двете понятия водят към едно и също значение. Ще обясним какво представляват, ...
ПрочететеРеалността при уеб сайтовете и онлайн магазините е, че разработката се преплита с маркетинга. Тези две неща в комплект отвеждат всеки проект до върховете на успеха или дълбините на канала. Не е правилно двата компонента да се разделят. ...
ПрочететеСъздаването на поръчкови уеб проекти върви ръка за ръка с фразата “Всичко е според зависи”. Доста често клиентите свъсват вежди като я чуят, защото не получават директни отговори на въпроси, които задават. Понякога си ...
ПрочететеПонякога усещате, че имате идея-убиец за онлайн бизнес, но в главата Ви е настанал неконтролиран хаос. С тази статия ще Ви дадем основни насоки, които да Ви помогнат да подредите мислите си. Основните неща, които трябва ...
ПрочететеПредставете си, че влизате в един от любимите си магазини. Както винаги, посещението е чудесно, но този път Ви е трудно да намерите продуктите, от които се интересувате най-много. Продавачката седи зад щанда и си играе на смартфона, ...
ПрочететеВсе повече, брандовете и търговците използват тактики за увеличаване на лоялните си клиенти чрез въвличане, които еволюират заедно с начина, по който хората пазаруват онлайн. Докато програмите за лоялност базирани на трансакции, при ...
ПрочететеЕдна от най-често срещаните грешки в онлайн търговията е да се определя продажбата като крайната цел. За брандовете е лесно да се концентрират само върху трансакциите, но дали е доходоносно? За да се развива и расте един онлайн бизнес, ...
ПрочететеПроучванията показват, че за 70% от фирмите печеленето на нови клиенти е по-скъпо от мотивирането на съществуващите да направят още покупки. Това е една от основните причини за популярността на абонаментния бизнес модел в онлайн търговията. ...
ПрочететеПромоции, отстъпки и специални оферти - онлайн търговците трябва да решат дали, кога и как да ги използват. Те са силни маркетингови оръжия, но трябва да се използват обмислено и стратегически, за да донесат повече приходи от продажби. ...
Прочетете