ДОПРИНАСЯМЕ ЗА УСПЕХА НА ВАШИЯ БИЗНЕС В ДИГИТАЛНАТА СФЕРА С

НАД 600 СТАТИИ

Научете повече за най-новите технологии и тенденции в уеб сайтовете, онлайн търговията, мобилните приложения, уеб софтуера и дигиталните стратегии. Възползвайте се от полезни практически съвети за развитието на Вашия бизнес в онлайн пространството. Използвайте предлаганата база от знания, за да вземете правилните ключови решения в един дигитализиран свят.

Как да продавате по-скъпи и допълващи продукти в онлайн търговията

Повечето хора, пазаруващи в онлайн магазин, имат добра представа за нуждите си, но не са набелязали конкретен продукт, който да закупят. Това дава възможност на търговеца да предложи артикули с по-висока стойност, както и допълващи ...

Прочетете

Оптимизация на продуктови страници в онлайн магазин, когато продуктът не е наличен

Когато един онлайн магазин се управлява ефективно чрез надеждна система, специално създадена за него, и работи в синхрон с ERP софтуера, който бизнесът ползва, рискът от това да се изчерпа наличността от даден продукт е минимален. ...

Прочетете

Визуалните подсказки в уеб дизайна - стимулиране на потребителя да предприеме желаното действие

Сред елементите на една уеб страница, визуалните подсказки играят много важна роля за онлайн маркетинга - те насочват вниманието на потребителите към действието, което брандът иска те де предприемат. Има различни похвати, използвани ...

Прочетете

Как с имейли да задържите клиентите след покупка във Вашия онлайн магазин

Една от най-често срещаните грешки в онлайн търговията е да се определя продажбата като крайната цел. За брандовете е лесно да се концентрират само върху трансакциите, но дали е доходоносно? За да се развива и расте един онлайн бизнес, ...

Прочетете

10 най-добри практики за успешни продуктови страници в онлайн магазин

Първите впечатления са най-важни. Поради това всеки онлайн магазин трябва да има впечатляваща начална страница, но това съвсем не значи, че продуктовите страници могат да се подценят. На тях се представят артикулите и тъкмо там се ...

Прочетете

7 тактики за повишаване на средната стойност на поръчките в онлайн търговията

Главните задачи пред мениджмънта на всеки онлайн магазин е да се увеличат трафикът към него и броят на направените покупки. Несъмнено те са основните фактори за повишаване на приходите, но често се забравя и друг много важен „стълб“ ...

Прочетете

7 вида push notifications, които радват потребителите на мобилни приложения

Фирмите инвестират в собствени мобилни приложения, които са полезни за клиентите и дават нови отлични възможности за маркетинг. Един от най-ефективните маркетингови инструменти, идващи с всяка native апликация за Android и iOS, е ...

Прочетете

План за ангажиране на неактивни абонати от Вашата листа за имейл маркетинг

Имейл маркетингът е състезание за вниманието на потребителите, което не се печели лесно в наши дни, имайки предвид силната конкуренция онлайн. Въпреки че в тази конкретна сфера вече е задължително абонаментът да е на доброволен принцип ...

Прочетете

12 начина да използвате емоции във Вашия Facebook маркетинг

Всички от Вашата таргет аудитория са във Facebook, но дали ще обърнат внимание на Вашия промо пост или реклама? За да привлечете клиенти към Вашия онлайн магазин и към Вашите продукти, Ви е необходима тактика, с която да грабнете ...

Прочетете

Как с промоционални предложения да повишите онлайн продажбите – 11 доказано работещи тактики

Промоции, отстъпки и специални оферти - онлайн търговците трябва да решат дали, кога и как да ги използват. Те са силни маркетингови оръжия, но трябва да се използват обмислено и стратегически, за да донесат повече приходи от продажби. ...

Прочетете

5 начина да използвате съобщенията в рамките на Вашето мобилно приложение ефективно

Готови ли сте да направите системата за съобщения в рамките на Вашето мобилно приложение комуникационен канал, който да бъде част Вашата стратегия за онлайн маркетинг? Много фирми не разчитат на in-app съобщенията, а те могат да донесат ...

Прочетете

3 безценни инструмента за превръщането на онлайн потребителите в клиенти

Какво представлява превръщането на потребителите в клиенти в онлайн маркетинга? Защо трябва да се оптимизира и как да стане това? Тук ще намерите отговорите на тези жизненоважни за развитието на всеки онлайн магазин и бизнес уеб сайт ...

Прочетете

9 безценни съвета за създаването на рекламно-целева уеб страница

Фирмите, които имат опит с онлайн маркетинга, знаят колко са важни рекламно-целевите страници (landing pages) за превръщането на потребителите в клиенти. Те са стратегически уеб страници, които увеличават ефективността от техники ...

Прочетете

Прилагането на маркетингов модел, базиран на пътя на клиента, в онлайн търговията

Задържането и активизирането на съществуващи клиенти е сред основните двигатели за постоянен растеж на печалбата в онлайн търговията. Същевременно много мениджъри концентрират усилията си основно върху привличането на нови клиенти. ...

Прочетете

Как да интегрирате социални доказателства в дизайна на Вашия онлайн магазини

Как хората правят избор когато пазаруват? Търговците, маркетинговите специалисти и психолозите винаги са се опитвали да намерят отговора на този въпрос. Оказва се, че един от главните фактори, подтикващи потребителите към правенето ...

Прочетете

Готови ли сте да използвате Pinterest за онлайн маркетинг? 3 ефективни начина

Създадена през 2010 като онлайн платформа за споделяне на снимки, Pinterest бързо се превръща в любима социална мрежа на множество хора, както и в ефективен инструмент за онлайн маркетинг. Интересен факт е, че сайтът държи рекорда ...

Прочетете

4 принципа на визуалния онлайн маркетинг, чрез които да развивате Вашия уеб сайт

Преходът от маркетинг чрез текст към визуален маркетинг вече се случва и фирмите трябва да преосмислят как да общуват с потребителите по-добре в променящата се среда. Според прогнозите на Cisco, делът на видео съдържанието в интернет ...

Прочетете

Ролята на маркетинга в изработката и развитието на мобилното приложение

Конкуренцията при мобилните приложения е висока. Потребителите могат да избират от над 2.6 милиона Android приложения в Google Play и от над 2.2 милиона iOS апликации в App Store. Когато прибавим и изключително бързото развитие на ...

Прочетете

Повишете онлайн продажбите, включвайки потребителски данни в имейл маркетинга

В сферата на онлайн търговията един от основните инструменти за маркетинг е имейлът. Обикновено посетителите на интернет магазина са подканени да оставят имейл адреса си с pop-up реклами или като част от създаването на свой профил. ...

Прочетете

Водещи тенденции в CRM софтуера за 2017

Времената се менят и за ползвателите на CRM софтуер това означава въвеждане на нови технологии и нови начини за работа с този основен бизнес инструмент. Какво ще бъде новото през 2017? Да разгледаме най-големите тенденции в CRM софтуера, ...

Прочетете
1 2  
1 2

Тагове

Уеб сайт Facebook игри Уеб дизайн Редизайн Първи стъпки Онлайн търговия Онлайн магазин Оптимизация на сайт Приложения за Facebook Онлайн разплащания Facebook Маркетинг Приложения Реклама Онлайн продажби Фотография/Изображения Продажби Сайтове за мобилни устройства Съдържание SEO Социални мрежи Сайтове Мобилни устройства Landing pages Google F-commerce Онлайн магазини Ползваемост Интернет страници Игри Сайт Уеб софтуер CRM Управление на софтуер Бизнес Enterprise resource planning (ERP) Приложения за Android Приложения за iOS Структура Архитектура на уеб проект Мобилни сайтове Планиране Поддръжка Мобилен уеб сайт Мобайл Facebook онлайн магазин Facebook приложения Програма за лоялност Hybrid мобилно приложение Google Play App Store мобилни приложения Ребрандиране Мобайл маркетинг Мобилна стратегия Изработка на уеб софтуер Material design Потребителско преживяване Адаптивен уеб дизайн Responsive design Онлайн маркетинг Дигитална стратегия Дигитален маркетинг Персонализиран софтуер Конкурентно предимство мобилно приложение Изработка на мобилно приложение Видео маркетинг Ангажиране на потребителите Push notifications Оптимизация на бизнес процеси Бизнес софтуер Уеб сайт дизайн UX, UI Целева аудитория Дигитален портфейл Gamification Прототипи Изработка на уеб сайт Безконтактно плащане Мобилно банкиране Мобилни приложения за разплащане Internet of things (IoT) Изработка на онлайн магазин Дизайн на мобилно приложение Гласово търсене NFC Native мобилни приложения за Android Имейл маркетинг Мобилно приложение Sinoptik Sinoptik в Google Play Android мобилни приложения Монетизация Native мобилни приложения Pokemon Go Вирусен ефект Тестване изработка на фирмен уеб сайт Новинарско мобилно приложение Mobile marketing Мобилни плащания Дизайн на онлайн магазин Location-based marketing Facebook ФотоКонкурс Augmented reality (AR) Уеб разработки Разработка на мобилни приложения Уеб консултинг Оптимизация за Google

Какво казват

клиентите за нас

quote Съвместната ни работата с Whiz стартира с проекта за дизайн на мобилното приложение и дизайн на уебсайта на електронното банкиране на Първа инвестиционна банка АД. Проектът се характеризираше с много специфични дейности и предизвикателства.

Лъчезар Венков

Директор „Електронно банкиране“
ВЕЧЕ ИМАТЕ ИДЕИ И ТЪРСИТЕ РЕАЛИЗАЦИЯТА ИМ?НЕКА ВИ СЪДЕЙСТВАМЕ
Уеб сайтът www.whiz.bg използва „бисквитки“. С ползването му Вие се съгласявате с Политика за поверителност и Политика за бисквитките. Научете повече за „бисквитките“.      Настройки   ПРИЕМАМ     
Настройки на бисквитките
Използваме „бисквитки“, за да предоставим възможно най-доброто потребителско преживяване на нашия уеб сайт. От тук може да включвате или изключвате бисквитките, които сайтът използва.
Категория
НеобходимиЗаписват данни, които са необходими за основни функции на сайта, пр. записване съгласието на посетителя с Политиката за бисквитките.
СтатистическиСъбират статистически данни за посетителите, пр. използват се от Google Analytics за оптимизиране обмяната на данни, разпознаване на посетителя и др.
РекламниИзползват се за провеждане на рекламни кампании в мрежата на Google, Facebook и др., пр. използват се за проследяване на посещенията от рекламни кампании.
Изключи бисквитките