22
октомври
2013

Време е за промяна в мисленето

Целево ориентирани уеб сайтове

22
октомври
2013
Време е за промяна в мисленето
В следващите редове ще проповядваме промяна в мисленето по отношение на уеб сайтовете. Ще разбием фантазиите на хората, които се интересуват само от дизайна и визията. Ще преобърнем света на хората, които смятат, че всичко около сайтовете е бързо, лесно, вкусно. Ще осигурим храна на гладните за информация.
Бърз пример
Нека започнем с един пример, който можем да дефинираме като стандартен. Дадена фирма решава, че има нужда от уеб сайт, че ще се впусне в ниша, за да преследва финансови облаги. От този момент на зародила се идея до реализацията и измерването на резултати е пълната каша. Липсват знания, проучвания, стратегия, тактика, елементарно планиране, таргети, финанси, организираност, комуникационни умения. Сега е моментът да зададем риторичния въпрос “Тогава какво е в наличност?”.
През просото
Впускането в ново начинане, в разработка на уеб проект, без ясна идея вещае само един изход - провал. Трябва да имате изкристализирала идея с всичко, което може да я съпътства. В това число финанси и поне фундаментални познания. Встъпването в бизнес ниша, за която е на лице пълна липса на информираност е силно рисково. В интернет има огромен обем знания, които може да придобиете. Тук идват на мястото си и консултации, които извършват фирми като Whiz.
Професионална препоръка
Горещо препоръчително е да имате разработен бизнес план за това, което предстои да се случи. Кога ще се случи, как ще се случи, колко ще струва, кои ще са преломните моменти и прочие. Само така ще може да съградите стойностен проект. Разработката на програмен код и дизайн е един фрагмент от целия пъзел. Наличието на сайт в уеб пространството не е гарант за нищо. Добрата идея, реализация и последваща работа са ключът към успеха.
Залагане на цели
Трябва да заложите ясни цели пред уеб сайта, който искате. Той ще се създаде целево ориентиран, за да постигнете всичко, което желаете. Погрижете се за обезпечаването на необходимото за постигане на целите. Определете внимателно нишата, в която влизате, вижте кои са конкурентите. Преценете дали и как можете да се мерите с тях. Има голяма вероятност конкурентите в даден сектор да са толкова големи и силни, че да е безсмислено съревноваването с тях. Помислете внимателно какви са конкурентните Ви преимущества. Важен е въпросът с какво ще се отличите от всички останали. Дали имате нещо по-добро, което да предложите на света?
Всичко се върти около хората
Вземете под внимание факта, че ще се нуждаете от екип. Дори най-елементарните сайтове се нуждаят от обгрижване. Ако планирате да реализирате грандиозен уеб проект, то задължително ще трябва да се обградите с хора, които да Ви съдействат. Изработката на уеб сайта е едно на ръка, но после има менажиране на съдържание, обслужване на клиенти, поръчки, рекламации и прочие. Всичко това е доста времеотнемащо.
Хаосът и моята глава
Отделете време да подредите всичко в главата си. Направете и следващата стъпка, запишете всичко в добре подреден план. Само така ще формулирате по ясен за всички начин идеята. Извървете допълнителния километър, не пестете усилия, ясно е, че всичко отнема време, понякога доста време.
Бойна машина
Целево ориентираните сайтове са добре премислени инструменти, които гонят определени таргети, зад тях е вложено много мислене и работа. Това са професионални решения в пълния си блясък. Те са правилно структурирани от момента на зараждане на идеята до нейното налагане на пазара. Това са уеб сайт проекти, които се ръководят от бизнеси, които знаят какво вършат. Те не вървят слепешком с надежда, че нещо позитивно ще се случи от цялата ситуация. Те са победители по подразбиране.
Нощи за размисъл
Ако сте твърдо решени да направите промяна в пазара и света чрез Вашия уеб сайт, седнете и помислете върху следните точки:
1. Какво точно представлява идеята Ви?
2. Къкъв проблем решава?
3. Към кого е ориентирана концепцията?
4. За локалния или глобалния пазар е най-подходяща?
5. Ако копирате чуждестранен модел, то дали е приложим и за друг пазар?
6. Имате ли познания в сферата?
7. Имате ли необходимите контакти?
8. Какви цели поставяте пред себе си?
9. С какви финанси ще подкрепите проекта?
10. Имате ли човешки ресурс, с който да обезпечите всичко?
11. Имате ли дългосрочна стратегия за развитие?
12. Какви са измерителите за успеваемост?
13. Имате ли резервен план?
14. Открили ли сте надежден уеб партньор?
Тези четиринадесет въпроса са достатъчни, за да Ви разделят със съня за доста време. Ако искате да сте победители, то действайте като такива. Уцелването на момента и късметът също играят своята роля, но на фона на останалото са дребна частица. Изграждането на целево ориентиран уеб сайт изисква концентрация и здрава работа от всички. Това е начинът.

Искате ли да реализираме идеята Ви за сайт?

Категории: Уеб сайтове Тагове: Първи стъпки, Сайтове, Сайт, Управление на софтуер, Бизнес, Планиране
Обратно