Създаването на уеб сайт цели решаването на даден проблем. Няколко примера: никакво дигитално присъствие на компанията, нито клиенти, нито партньори могат да открият нещо за нея; ниско ниво на продажби, компанията се опитва ...
ПрочететеВсеки един от нас в ежедневието си се превъплъщава в ролята на клиент. Вероятно всички сме попадали на лошо обслужване, понякога по-често от необходимото. В тази статия ще стане дума именно за тази частица от бизнеса, на която може ...
ПрочететеВсичко започва с изработка на сайт или онлайн магазин. Но днес няма да се спираме на детайлите около тях. Ще обърнем специално внимание на случващото се след това. Започвайки с привличането на клиенти, което отчитаме като първото ...
ПрочететеLanding page или подвизаваща се на български като рекламно-целева страница е инструмент, който служи на дигиталните маркетьори. Той цели трансформирането на максимален брой интернет посетители в клиенти. Landing page е специализирана ...
ПрочететеИма доста сайтове на българския пазар, които са сериозно овехтели. Ако Вие сте собственик на подобен сайт или работите във фирма, която има подобно недоносче, или пък просто Ви е интересна темата, то в следващите редове ще ...
ПрочететеСъздаването на поръчкови уеб проекти върви ръка за ръка с фразата “Всичко е според зависи”. Доста често клиентите свъсват вежди като я чуят, защото не получават директни отговори на въпроси, които задават. Понякога си ...
ПрочететеЦветовата гама на уеб сайта Ви е един от най-важните избори, които трябва да направите. Вие или Вашият уеб разработчик. Цветовете са важни, защото те влияят не само върху ума ни, но и върху нашето тяло. Изследвания показват, че ...
ПрочететеПрави ни впечатление, че понятието дигитална стратегия остава някак мътно, неясно, оцапано от неуспешни напъни. Добрата дигитална стратегия е насочена към идентифициране на слабостите в начина, по който организацията подхожда към ...
ПрочететеПродуктовите страници, блог статиите, социалните мрежи, имейл бюлетините са все инструменти, които могат да се подобрят с отлично съдържание. Компаниите, които използват тези канали по умел начин са много по-напред от конкурентите ...
ПрочететеДнешните потребители не са притихнали зрители или пасивни слушатели. Вместо това, фирмите трябва да работят с една аудитория, имаща власт върху начините на комуникация. Потребителите са ангажирани със социални и мобилни разговори ...
Прочетете