6 причини сайтът Ви да не продава

Идеята зад добре обмисления и изграден сайт е същият да помага за разрастването на бизнеса.
Разглеждали сме множество проучвания, които гласят, че първите секунди при преглед на даден сайт са от критично значение. Посетителите ще се задържат по-дълго време, ако намерят нещо значимо още при първия хвърлен поглед.
Няколко са факторите, които могат да развенчаят успеха от един сайт.
1. Ужасно качество на изображенията
Споделяли сме с нашите читатели, че изображенията са сред основните компоненти, които влияят върху умовете на потребителите. Разкривените, неподходящи или миниатюрни изображения ще разклатят потенциала на фирмения сайт. Горещо Ви съветваме да инвестирате в качествени изображения. Съществуват множество сайтове, от които можете да закупите всичко, от което се нуждаете. Направете го и ще усетите моментален резултат.
2. Неправилна цветова схема
Цветовете са покривало, зад което се спотайват здрава логика и психология. Подборът им при професионалната изработка на сайтове не е случаен. Те могат да съдействат за успеха на един сайт или за неговия упадък. Селектирането на цветовата палитра не се извършва въз основа на лични преференции или хвърляне на зарове. Правилното брандиране на сайта е от критично значение за крайния резултат. Необходимо е да се диференцирате от останалите играчи на пазара, като в същото време се позиционирате правилно в съзнанието на крайните потребители. Това не е лека задача, може да се реализира само от компетентни хора, които знаят какво вършат.
3. Неадекватна информация
Голяма част от сайтовете притежават остаряло съдържание. Някой го е въвел преди много лета и после нещата са останали в ръцете на съдбата. Подобно съдържание не подава позитивни сигнали към посетителите на сайта. Личи си кога текстовете, снимките, портфолиото, новини са оставени на произвола. Необходимо е редовно да полагате грижи за обновяването им.
4. Труден за откриване сайт
Ако имате добре изглеждащ сайт, но само Вие знаете за него - лошо. Когато сайтът влезе в графата “Неоткриваем” се лишавате от възможността да правите продажби. Необходимо е да проявите интерес относно услугите за оптимизация на сайт за Google. Самата тема SEO е много обширна и няма да се спираме на нея, но може да ни пишете с въпроси на ekip@whiz.bg.
5. Липса на мобилна версия
Наличнието на оптимизирана версия на сайта за смартфони се превърна от препоръчителна в задължителна част. Свирепото ползване на умни телефони наложи тази тенденция и всеки бизнес трябва да се съобрази, ако има сериозни намерения. Ако не разполагате с мобайл версия на Вашия сайт, то горканчо ще се отваря покъртително зле на малките екрани, които работят с допир. Погрижете се за нуждите на мобилните потребителите, които посещават фирмения сайт през смартфони.
6. Информация за контакт
Телефони, имейли, Skype, chat, Viber и прочие трябва да са адекватно поставени в сайта. Срещали сме странни сайтове, в които информацията за контакт е скрита. Сякаш бизнесът умишлено не желае клиентите да се свържат с него. Ако клиентът иска да зададе въпрос, да направи поръчка, то процедурата трябва да е максимално улеснена. Правилното разпределяне на данните за контакт помага за доброто представяне на сайта.
Споделете в: