Най-пренебрегваната част на сайтовете

Съдържанието на сайтовете и онлайн магазините е от все по-голямо значение. Една от причините е доминирането на социалните мрежи, в които хората споделят това съдържание. Съответно то трябва да бъде интересно, за да прихване вниманието, което да доведе до постигането на Вашите бизнес цели.
Но нещата не опират само до привличане на интерес. Това можете да го постигнете с видео клипчета на екзотични коли, разголени жени и любимите на всички котки. Визираме нещо много по-ценно - фирмените цели.
И така, съдържанието във Вашия сайт или електронен магазин може да го диференцира от всички останали играчи на пазара. Това е важно, защото се борите за вниманието на едни и същи потребители. Въпросът е кой ще ги омае по-добре и ще грабне кокала.
На хората им пука за това, което имате да кажете и покажете. Поне на тези, които определяме като потенциални клиенти. Тези индивиди са заинтересовани от покупка, но дали ще ги спечелите чрез съдържанието? Ако сте го претупали, защото нямате време или никой не иска да се занимава с него, то отговорът е не. Но при положение, че сте се погрижили да направите яко съдържание за сайта и неговата аудитория, то сте на скоростната отсечка за печелене на клиенти.
Да се захващаме за работа
Бюджетите на фирмите са винаги ограничени. В икономиката не съществува явление “неограничен бюджет”. Но това не бива да Ви пречи да създадете нещо качествено. Разберете, че не всичко опира до изработка на сайт или изработка на онлайн магазин. Представете си, че това са празни контейнери. Няма значение с колко прекрасен дизайн са направени. Докато ги държите кухи няма да привличате клиенти.
Преглед на наличното
Направете един цялостен одит на съдържанието, с което разполагате в момента. Целта е да установите кои са качествените материали, кои са овехтели и какво липсва.
Прегледайте продуктите, които предлагате, вероятно има какво да пипнете по тях, бъдете критични. Ако се занимавате с внос и препродажба на продукти, то 100% някъде има информация за тях. Намерете я, не бъдете мързеливи.
Вижте дали има дупки с изцяло липсващо съдържание, теми, които не покривате поради една или друга причина. Помислете какво търсят и не намират Вашите клиенти. На база това можете да създадете доста материали, с които да разширите сайта.
Планиране по дати
Много добра стъпка в правилната посока е създаването на график, по който да генерирате съдържание. Това е особено полезно, ако поддържате новинарска секция и блог секция. Когато тези раздели от сайта са правилно изградени ще носят стойност за Вашите онлайн посетители, а оттам и за Вашия бизнес. Като допълнение към графика може да включвате обслужването на социалните мрежи. Те са инструменти, които се нуждаят от постоянни грижи.
Няма да е никак зле да подготвяте съдържание в аванс. Целта е да имате множество материали под ръка, за да можете да ги използвате по всяко време. Това ще Ви помогне най-вече в кризисни ситуации.
Адекватно съдържание
Дистрибутирайте релевантно за Вашия бизнес, аудитория и цели съдържание. В началото на тази статия се пошегувахме с котките, колите и секса. Създайте диалог около съдържанието, което подавате към хората. Разприказвайте потребителите, включете необходимите призиви към конкретни действия.
Проследване на резултатите
Следете внимателно кое работи за Вас. Анализирайте съдържанието, което се радва на най-добри резултати. Така ще бъдете максимално ефективни и икономични от бюджетна гледна точка. Щом знаете кое се радва на успех, то фокусирате усилията си върху него. И едно от най-важните неща е да правите разликата между качество и обем. Създавайте съдържание, което хората харесват, защото смятат, че е качествено и полезно.
Искате ли сайт с качествено съдържание? Изпратете ни запитване.
Споделете в: