Днес ще си поприказваме под формата на монолог за онлайн търговията. Общо взето тя се превръща в новото лице на търговските операции. Малки, средни и големи бизнеси масово навлизат в дебрите на електронната търговия. Това се случва ...
ПрочететеПрез 2017 вече се счита за закономерно една фирма да има свой собствен уеб сайт. За да работи сайтът максимално добре, той трябва да има адаптивен дизайн. Много скоро това може да не е достатъчно. Възрастово адаптивният дизайн може ...
ПрочететеСайтовете се създават с една основна цел - да печелят пари. Това не е някаква тайна и всички Ваши конкуренти го знаят. Ще трябва да задълбаете, за да подготвите и реализирате успешен уеб сайт. Проблемът е, че всеки иска неговият уеб ...
ПрочететеХубавото на уеб и поръчковите проекти е, че подлежат на модификации и развитие. Ако имате проблем с обработването на клиентските запитвания, то тази статия е точно за Вас. Често бизнесите обработват заявките на клиентите посредством ...
ПрочететеАко имате физически обекти, но нямате онлайн магазин, то може би пропускате възможности за хиляди левове. Интернет е канал, който би могъл да Ви генерира стабилен паричен поток. Смятате ли, че сте готови да въведете онлайн ...
ПрочететеКогато въпросът опре до онлайн бизнес - конверсиите са мерилото. Те може да са новозаписалите се за имейл бюлетин, регистрирани потребители, направени покупки. В следващите редове ще представим 13 трика за повишаване на конверсиите ...
ПрочететеВ днешната статия ще разгледаме една много интересна за клиентите тема. Става въпрос за ценообразуването на уеб проектите. Нека първо уточним какво имаме предвид под уеб проекти, това са поръчкови: уеб сайтове, онлайн магазинни, Facebook ...
ПрочететеВсеки уеб сайт се нуждае от бизнес цели, които да преследва по възможно най-настървения начин. Но създаването на листа с цели не е достатъчно. Ще се наложи да им зададете някакъв приоритет. Нека вземем за пример онлайн ...
ПрочететеИдеята на продуктовите описания е не просто да кажат какво представляват артикулите, а да мотивират потребителите да направят покупка. Въпросът е как всъщност да използвате този кратък текст, за да продавате повече. Използвайте следните ...
ПрочететеВсяка компания чертае своята дигитална стратегия на основата на собствените си цели, пазарна ориентация и таргет аудитория, но има основни принципи, които са налагани от всеобхватни фактори като най-важният е промяната в технологиите. ...
Прочетете