25
май
2016

Търгувате с фирми? 3 Причини да имате уеб сайт, оптимизиран за мобилни устройства

С все по-широкото използване на смартфони и таблети от бизнес клиентите, не можете да си позволите да изостанете.

25
май
2016
Търгувате с фирми? 3 Причини да имате уеб сайт, оптимизиран за мобилни устройства
Непрекъснато ни заливат данни за нарастващото използване на смарт мобилни устройства. В световен мащаб, 80% от хората, ползващи интернет, са активни в мрежата през мобилните си телефони. За сравнение, тези, които разчитат на настолни компютри и лаптопи за целта, са 91%. Разликата никак не е голяма. Новите тенденции оказват влияние върху вече установени технологии. През 2015, от Google обявиха, че търсенията през мобилни телефони вече са повече от тези направени през настолни компютри.

Присъствието на една фирма на мобилните устройства на потребителите се очертава като важен елемент за всяка успешна маркетингова стратегия. Но какво означава нарастването на употребата на мобилни смарт устройства за фирмите, търгуващи с други фирми? Защо голяма част от тях се бавят с приемането на мобилна маркетингова стратегия? Как това ще се отрази на техния бизнес? Представяме Ви 3 важни причини, налагащи на този тип фирми да прегърнат идеята за уеб сайт за мобилни устройства…веднага.

1. Мобилните устройства вече имат влияние върху основните маркетингови показатели

Въвеждането на изискването уеб сайтовете да са оптимизирани за смартфони и таблети от страна на Google не доведе до драстични негативни последствия за съществуващите дигиталните маркетингови стратегии, въпреки очакванията. Същевременно, трябва да се разбере, че съществуват значителни и фундаментални рискове свързани с това уеб сайтът на една фирма да не е оптимизиран за мобилни устройства.

Фирмите, които не предоставят надеждно преживяване на техния уеб сайт на ползвателите на смартфони и таблети, срещат няколко основни проблема: спад в позицията на уеб сайта при търсене в Google, намаление на броя посетители на сайта и повишение на броя на посетителите, които напускат сайта без да предприемат действие на него. Въпреки че търговски отношения между фирми често се създават по традиционния начин, Вие можете да загубите потенциални клиенти, ако Вашата компания е трудна за откриване и/или установяване на контакт в мрежата когато се използва мобилно устройство.

2. Присъствието на мобилните устройства на клиентите е важно за тяхното ангажиране

Освен че позволява на бранда да достигне до повече потребители и да ги привлече, уеб сайтът оптимизиран за мобилни устройства допринася за увеличаването на лоялните клиенти. Ново проучване направено от Google дава важни данни за значението на този тип сайтове. Две трети от анкетираните споделят, че е по-вероятно отново да посетят определен фирмен уеб сайт, ако той е оптимизиран за мобилни устройства. Почти половината признават, че изпитват раздразнение, когато са принудени да ползват традиционен уеб сайт на своя смартфон или таблет. За 52%, шансът да се ангажират с действие към фирма, която няма уеб сайт за мобилни устройства, е значително по-малък.

Тези данни могат да се приемат като обезпокоителни. Компаниите, правещи бизнес с други фирми, не могат да си позволят да разочароват потенциалните си клиенти и не трябва да изграждат бариери пред тях. Едно положително мобилно преживяване става задължително за успешното общуване с тях и за тяхното привличане, а от там и за увеличаване на продажбите и проходите.

3. Мениджърите ползват мобилни смарт устройства все по-активно

Ползването на интернет за търсене на продукти и услуги е вече установена практика за болшинството от бизнес купувачите. Но знаехте ли, че все повече от хората, които взимат важните решения, използват мобилни устройства? Нещо повече, на тези устройства се разчита по време на целия процес на покупката. Наскоро от Google са анкетирали 3000 мениджъри на фирми относно техните навици при търсенето и закупуването на продукти и услуги.

Ето какво са открили: 42% от анкетираните използват мобилно смарт устройство по време на процеса на покупка. Мениджърите разчитат тези устройства не само докато са извън офиса. 49% ги използват за търсения в мрежата по време на работа. Като цяло, данните на търсачката сочат, че търсенията през мобилни устройства са се увеличили 3 пъти. Не само крайните потребители използват мобилни устройства. За фирмите предоставящи продукти и услуги на други търговци е важно да знаят, че техните потенциални и настоящи клиенти разчитат на тях все по-често за да вземат важни бизнес решения.

Как да дадете на клиентите си страхотно потребителско преживяване на Вашия уеб сайт през мобилни устройства?

Най-ефективният начин е да използвате адаптивен дизайн. Той ще позволи на Вашия уеб сайт да е максимално функционален и бърз на всякакъв тип устройства от настолни компютри до таблети и смартфони.С адаптивен дизайн, Вашият уеб сайт ще има по-дълъг полезен живот. Разбира се, детайлите винаги са важни. Изборът на шрифт ще определи колко удобно за четене е съдържанието. С опростена навигация, потребителите ще намират всичко бързо и лесно. С добра конфигурация на гледната точка, те ще се потопят в преживяването.

Как присъствието на Вашата фирма на мобилни устройства Ви дава конкурентно предимство

Мобилното преживяване има директно отражение върху успеха на дигиталния маркетинг на фирмата. Създаването на едно пълноценно преживяване е в основата на привличането и задържането на клиенти. След като мениджърите използват активно смартфони и таблети в своята работа, Вашето присъствие на тези устройства чрез добре оптимизиран уеб сайт е задължително.

Дори и сега трафикът от мобилни устройства към Вашия уеб сайт да е малък, той със сигурност ще нараства значително с бързи темпове. Уловете тенденцията при нейното зараждане и това неминуемо ще Ви даде по-добра позиция сред Вашите конкуренти. Маркетингът базиран на мобилни устройства неминуемо ще Ви донесе успех.
Желаете да имате професионално направен уеб сайт, работещ безупречно на мобилни устройства? Направете запитване тук.
Категории: Уеб сайтове, Сайтове за мобилни устройства Тагове: Мобилен уеб сайт, Адаптивен уеб дизайн, Дигитална стратегия, изработка на фирмен уеб сайт
Обратно