Имате ли стратегия за дигитално присъствие?

Преди да започнете работа по подобряване на онлайн присъствието на бизнеса Ви, трябва да имате някакви измерители за това дали успявате или се проваляте. Нуждаете се от ясна измеримост на действията и хвърлените пари.

Затормозяващите въпроси
Как успявате да прецените дали сайтът Ви се представя адекватно? Как решавате какво да предприемете като следващ ход? Как определяте бъдещите инвестиции в дигиталния Ви облик?
Три въпроса, които са с трудни отговори. Вероятно сте се сблъсквали с тях и те Ви мъчат. Много собственици на бизнеси са така, съответно и много сайтове се лутат из уеб пространството.
До голяма степен това е така, защото нещата се вършат от днес за утре. Няма план, няма последователност, няма далновидност. Накъдето повее вятърът - натам. Обикновено, за да се предприеме дадена крачка, някой от екипа е почувствал, че сайтът се нуждае от редизайн. Това е едно прекрасно логически издържано обоснование. Или някой мениджър е решил, че ще е много яко да се добави еди каква си функционалност.
Фундамент на солидната дигитална стратегия е да имате критерии, по които да съдите дали нещата се развиват добре, дали има смисъл да имплементирате конкретна идея.
Определете посоката, в която ще се движите
Ако започнете пътешестивето си без ясна посока, то вероятността да се загубите в необятната мрежа е огромна. Преди да предприемете каквато и да било стъпка, знайте накъде отивате. Вашата дестинация са Вашите бизнес цели.
Заключение
Заложете целите си, направете необходимия анализ и работете последователно. Дигиталното присъствие е нещо много важно. Отделете му необходимото време и финансови средства. Огромен брой от Вашите клиенти вероятно ще се сблъскат с дигиталното Ви лице и чак тогава с останалата част на организацията Ви.
Споделете в: