4 причини сайтът Ви да е неадекватен

Печеленето на посетители е важно за една уеб страница, но конвертирането им в клиенти е същественото. В следващите редове ще разгледаме четири неща, които биха препънали уеб сайта и съответно Вашия бизнес.

1. Ключовите думи не съвпадат с целевата страница
Това е един от най-важните моменти, на които трябва да обърнете внимание по време на Вашите рекламни кампании. Трябва да сте напълно сигурни, че ключовите думи, които използвате водят към правилната уеб страница. Като пример можем да посочим, че ако рекламирате определен вид луксозни бонбони, то потребителят трябва да каца точно на страницата, в която ги презентирате, а не на началната страница на сайта. Също така, ако рекламирате стоки с намалени цени, рекламата трябва да сочи към страницата с намалени стоки, схванахте логиката. Може на пръв поглед да звучи много просто, но нямате идея колко много сайтове правят подобна грешка. Поставете се на мястото на потребителя, който бива примамен от атрактивно приложение, кликва на рекламата и... нищо, вижда съвсем различни стоки, услуги, текстове и картинки. Този потенциален клиент е вече изгубен.
2. Нямате ясни призиви към действия
Ясните призиви към действия на всяка страница ще накарат потенциалните клиенти да действат по начина, по който Вие искате. Бъдете директни и подгответе потребителя за това, което го очаква. Ако целите потенциалният клиент да види някакво демо на софтуер или искате да се запише за имейл бюлетин, или искате да му презентирате видео, то просто го кажете директно.
3. Имате анимирана начална страница, която е почти празна и не казва на потребителя какво да прави
Голям недостатък е да се фокусирате върху балони и фанфари, анимации и музика, а в същото време да не казвате нищо. Красив дизайн с три бутона и без ясни насоки към потребителя ще доведат до нулеви резултати. Началната страница трябва да предаде основната цел на сайта и Вашия бизнес, а не да демонстрира колко обичате определени цветове.
4. Не печелите доверие
Преди да пуснете уеб сайта си в пространството, или ако вече сте го направили, замислете се над няколко въпроса. Дали Вашите потенциални клиенти виждат бизнес, на който могат да имат доверие? Дали сте добавили персоналните нотки и отношение, които биха накарали хората да Ви доверят парите си?
Създайте добре изградена секция “За нас”, в която да опишете по отличен, силно въздействащ начин своята компания. Вероятно сте забелязвали как множество бизнес сайтове попълват тази секция с пет реда текст.
Говорете за чудесното обслужване, което осигурявате на клиентите, за Вашата репутация, добавете референции от доволни купувачи.
Стартирането на блог секция също ще подсили влиянието, което ще имате. Чрез тази функционалност Вие ще можете да се представите по компетентен начин пред потенциалните клиенти и да ги спечелите на своя страна.
Заключение
Надяваме се, че четирите точки, които разгледахме заедно ще са Ви полезни и ще Ви помогнат да спечелите още повече клиенти. Не забравяйте да подобрявате сайта си и да виждате всичко през очите на крайния потребител.
Споделете в: