Всеки един от нас в ежедневието си се превъплъщава в ролята на клиент. Вероятно всички сме попадали на лошо обслужване, понякога по-често от необходимото. В тази статия ще стане дума именно за тази частица от бизнеса, на която може ...
ПрочететеИзработката на изцяло статични екрани вече е в историята, като съвременният дизайн на мобилни приложения, и не само, се концентрира върху взаимодействието на потребителите със съдържанието и функционалностите. Тук идва и ролята на ...
ПрочететеДнес ще разгледаме една често дискутирана тема, не само от екипа ни, но и обсъждана с клиенти. Става дума за успешните уеб сайтове. Какво изобщо означава успешен уеб сайт? Успехът обикновено е комплексно явление, ...
ПрочететеКонцепцията за разказване на историята на бранда не е нова. Брандове от всякакъв калибър осъзнават нуждата от това да увличат и забавляват техните настоящи и потенциални клиенти използвайки този добре изпитан метод. Разказването на ...
ПрочететеТемата за ползваемост се засяга все по-често и постоянно се обогатява от уеб експерти и разработчици, които целят съвършенство в един уеб сайт или апликейшън. Самото понятие ползваемост започва все по-осезаемо да променя уеб индустрията. ...
ПрочететеВ тази статия ще разгледаме няколко основни принципа, към които се придържаме в Whiz, за да създаваме професионални, успешни уеб проекти и доволни клиенти. Всичко започва с клиента, който е осъзнал дадена нужда и трябва да ...
ПрочететеУеб индустрията е една от най-бързо развиващите се. Технологичният възход и мобилният интернет наклоняват везните в нова посока. Светът и пазарът, каквито ги познаваме се променят. Потребителите ще започнат все повече и повече да ...
ПрочететеFacebook е един чудесен рекламен канал, стига да се използва правилно и да се приеме на сериозно. Има няколко основни неща, които трябва да вземете предвид, преди да се впуснете в победоносни рекламни кампании в най-голямата социална ...
ПрочететеВ днешната статия ще Ви представим точно 20 интересни решения за Facebook timeline на световно известни брандове. Ще забележите, че големите компании са наясно с това, че потребителите са във Facebook, съответно работят усилено за ...
ПрочететеАко имате добре структурирана рекламно-целева страница, ще накарате хората, пристигнали на сайта Ви, да предприемат желаното действие. По този начин инвестицията Ви в рекламни кампании ще е напълно оправдана. Важно е не само да докарате ...
Прочетете