Днес ще сграбчим най-субективното нещо в уеб разработките - уеб дизайна. Определяме го като субективен, защото мненията за добре изглеждащ обект са разнородни. Това е нормално, различните хора харесват различни неща. Какво ...
ПрочететеВ тази статия ще разгледаме двата модела за търговия - старият и добре познат модел на традиционния бизнес и неговият съперник - онлайн търговията. Ще изложим предимствата и недостатъците на двата модела. След което Вие ще прецените ...
ПрочететеВероятно вече имате личен профил в най-голямата социална мрежа, но желание да създадете и страница за бизнеса си. От къде да започнете? Колко работа ще е необходима? Ще Ви представим в 4 прости стъпки целия процес Първа стъпка: ...
ПрочететеСоциалната мрежа Facebook отвори един огромен канал, който може да се използва за връзка с клиентите и потенциалните такива. В следващите редове ще Ви дадем 5 причини защо да използвате FB. 1. Постоянно сте видими Поддържайки ...
ПрочететеВ днешната статия ще разгледаме една много интересна тема, която внася все повече промени в бизнеса. Темата е за онлайн пазаруването и защо то се развива толкова добре. То преобръща познатия ни до сега начин за покупка на стоки. Много ...
ПрочететеВсе по-често бизнесите ни питат за responsive design - какво представлява и дали го предлагаме. Общо взето това е модерна фраза, която всички харесват и искат, но много малко разбират. С тази статия ще обясним какво представлява ...
ПрочететеПреди да започнете да работите по подобряване на дигиталното присъствие на фирмата, ще се нуждаете от критерии за измерване на успеха или провала. Така ще прецените коя работа си заслужава инвестиционните вложения. Необходими са Ви ...
ПрочететеС пускането на версията Lollipop на мобилната операционна система Android, Google наложи материалния дизайн като водещ при изграждането на мобилни приложения. Чрез този визуален език се въведоха нови стандарти в графичното представяне ...
ПрочететеПривлекателната визия е важна за един онлайн магазин, но сама по себе си тя не може да го направи печеливш. Използваемостта е друг основополагащ фактор, който никога не трябва да бъде подценяване. Когато тя се оценява на базата на ...
ПрочететеLanding страницата е мястото, където потребителят попада след като е кликнал на Ваша реклама (примерно във Facebook или Google). Лендинг страниците са специално изготвени за конкретна рекламна кампания, целят облъчване на потребителя ...
Прочетете