Решения относно онлайн присъствието
- “Всички са ни клиенти.”
- “Изобщо не сме мислили за бюджети.”
- “Не знаем кой ще се занимава с всичко това.”
Landing страницата е мястото, където потребителят попада след като е кликнал на Ваша реклама (примерно във Facebook или Google). Лендинг страниците са специално изготвени за конкретна рекламна кампания, целят облъчване на потребителя ...
ПрочететеМного често бизнесите смятат, че интернет е просто допълнителен канал, в който могат да хвърлят малко пари, за да са в крачка с модата, да рекламират. Всъщност, истината е доста по-различна. Интернет е уникална среда, в която можете ...
ПрочететеОсновната движеща сила в уеб дизайна е начинът, по-който хората потребяват информация. Той определя тенденциите при уеб сайтовете на фирмите и не само. За адаптивния дизайн (responsive design) можем вече да говорим като за норма, ...
ПрочететеВероятно и Вие сте забелязали, че светът се превръща в едно голямо село. Границите започват да отпадат, хората пътуват все повече, бизнесът излиза извън рамките на локалното. В уеб нещата са още по-ясно изразени, защото глобалната ...
ПрочететеВероятно всички сме наясно, че уеб сайтът и онлайн присъствието са основна част от всяка стратегия за продажби. Но дали Вашият уеб сайт е машина за печелене на пари? В живота извън мрежата продажбите се извършват лице в лице. ...
ПрочететеНека направим уточнение, което е пряко свързано със заглавието. Във фразата уеб разработчик влагаме многочислен екип, като всеки член допринася посредством своите компетенции, за да се получи добре смазана машина, едно цяло. ...
ПрочететеСлед като привлякохме вниманието Ви със заглавието и закачливата снимка, нека се захванем за работа. Ще си поговорим или в конкретния случай попишем за дигиталното присъствие на компаниите. То постоянно трябва да се подобрява, да ...
ПрочететеПечеленето на посетители е важно за една уеб страница, но конвертирането им в клиенти е същественото. В следващите редове ще разгледаме четири неща, които биха препънали уеб сайта и съответно Вашия бизнес. 1. Ключовите думи ...
ПрочететеЧесто се случва бизнесите да пренебрегват значението на съдържанието, което имат в уеб сайтовете си. Както и оптимизацията на съдържанието за Google. Набирането на уеб съдържание не е никак лека задача и изисква доста усилия, за да ...
ПрочететеХората ще забравят това, което сте казали и направили, но ще си спомнят как сте ги накарали да се чувстват. Тази мисъл обобщава напълно същината и важността на потребителското преживяване на един уеб сайт. До скоро, мениджърите ...
Прочетете