Успешният уеб дизайн
3 базови принципа на успешния уеб сайт дизайн
В днешната статия ще разлгедаме три базови принципа на успешния уеб дизайн.
В днешната статия ще разлгедаме три базови принципа на успешния уеб дизайн.
Днешните потребители не са притихнали зрители или пасивни слушатели. Вместо това, фирмите трябва да работят с една аудитория, имаща власт върху начините на комуникация. Потребителите са ангажирани със социални и мобилни разговори ...
ПрочететеСъздаването на фирмен уеб сайт, който привлича, очарова и ангажира потребителите и ги превръща в клиенти и изгражда имиджа на бранда, не е работа за един ден. Няма магическа формула за успеха, но има седем основни фактора, които са ...
ПрочететеДнес ще разгледаме много интересна тема, която касае иновативността и ползвамостта в уеб проектите. Сайтовете и онлайн магазините, като технологични решения, изцяло се влияят от тези два елемента. Поставяме въпроса така: “Кое ...
ПрочететеПоздравления за новия фирмен сайт! След разработването на маркетингова стратегия за уеб присъствието на Вашия бизнес, направата на сайт и неговото оптимизиране, вече отрочето е реалност. Но преди да го пуснете официално в уеб пространството, ...
ПрочететеСлед като привлякохме вниманието Ви със заглавието и закачливата снимка, нека се захванем за работа. Ще си поговорим или в конкретния случай попишем за дигиталното присъствие на компаниите. То постоянно трябва да се подобрява, да ...
Прочетете2014-та година се очертава много интересна и предизвикателна за уеб разработчиците. Ще сме нагърбени с един основен казус за разрешаване. Това ще бъде ползваемостта на уеб проектите. Потребителите достъпват нещата, които изработваме ...
ПрочететеКакво представлява превръщането на потребителите в клиенти в онлайн маркетинга? Защо трябва да се оптимизира и как да стане това? Тук ще намерите отговорите на тези жизненоважни за развитието на всеки онлайн магазин и бизнес уеб сайт ...
ПрочететеКакво представлява тази рекламна целева страница (Landing page)?! Рекламно целевите страници служат за насочване на потребителите към конкретна услуга, стока, промоция. Това са страници в уеб сайта, на които посетителите се ...
ПрочететеРолята на тази карта е да Ви напътства в развитието на Вашия уеб проект през идните месеци. Това е един работен документ, който постоянно преглеждате и ревизирате. Така малко по малко постигате целите си. Това не е листа с ...
ПрочететеЦветовата гама на уеб сайта Ви е един от най-важните избори, които трябва да направите. Вие или Вашият уеб разработчик. Цветовете са важни, защото те влияят не само върху ума ни, но и върху нашето тяло. Изследвания показват, че ...
Прочетете