20
март
2014

Не е ли време да популяризирате фирмения сайт?

20
март
2014
Не е ли време да популяризирате фирмения сайт?
Направата на уеб сайт е само първата стъпка от пътешествието. След самата изработка на сайт идва моментът с маркетирането, което е непрестанен процес, но често неясен и претупван. Тук се намесва така нареченият дигитален маркетинг. Какво по-точно представлява той?
Дигиталният маркетинг е широко понятие, което покрива платената реклама, оптимизацията за търсачки, брандинг, социалните медии, управлението на съдържанието и PR дейсностите. Той е доста гъвкав и изключително ефективен поради скоростта, с която се движи.
Направата на сайт, за който никой не е чувал няма да раздвижи бизнеса Ви. Може да имате уникална стока или услуга, но тя няма да се популяризира сама. Ще се наложи да предприемете действия, за да ги изведете под светлината на прожекторите. Ще се наложи да инвестирате средства, но колко?
Един от основните мерители при изразходването на пари за популяризиране е ROI (return on investment). Или с влагането на каква сума постигате даден финансов резултат. Хубавото на сайтовете и дигиталния маркетинг като цяло е, че всичко може да се измерва. Лесно можете да достигнете до извода колко лева Ви коства придобиването на нов клиент. Тук няма универсална формула, защото всеки бранш е строго индивидуален. Ще откриете работещата комбинация за Вашия бизнес чрез тестове, анализ на резултатите и оптимизация.
Измерването в интернет е лесно
Инструментите за измерване стават все по-точни и интелигентни. За пример можем да посочим Google Analytics и всички функции, които притежава - измерване на потребителското поведение и движение в сайта, канали за трафик на потребители, залагане на цели, отчети в реално време и купища други. Има и алтернативни софтуери за онлайн метрика, но въпросът по-скоро опира до това да имате знанията и уменията, за да ги използвате във Ваша полза.
Важно е да напипате пулса
За да успеете да предложите стойност на Вашата аудитория ще трябва да измервате случващото се и да маркетирате правилно. Тук обхващаме самия дизайн на сайта, различните му функционалности, призиви към действия (CTA), всички текстове, снимки, видео клипове, A/B тестове. Това ще повиши неимоверно много представянето Ви в интернет.
Чрез проследяване на случващото се ще подобрите и представянето си в търсачките. Вероятно Ви интересува Google, следете какво търсят хората, за да работите в правилната посока. Така ще градите адекватна SEO стратегия, както и ще конструирате печеливши рекламни кампании за Google.
За дигиталния маркетинг може да се напише и каже много. Той е материя, която постоянно еволюира, наситен е с много динамика и възможности. Но след като му хванете юзидите ще можете да пожънете множество успехи чрез фирмения сайт.
Искате ли изработка на сайт и популяриация? Изпратете ни запитване.
Категории: Уеб сайтове Тагове: Уеб сайт, Маркетинг, Реклама, Сайтове
Обратно