Въпрос на (не)доверие
Как да спечелим доверието на онлайн потребителите
В днешната статия ще разгледаме няколко основни принципа, които да Ви помогнат да спечелите доверието на онлайн потребителите.
В днешната статия ще разгледаме няколко основни принципа, които да Ви помогнат да спечелите доверието на онлайн потребителите.
Днешната тема е много интересна и вълнува голяма част от бизнесите. Често хората искат да получат конкретна цена за изработка на онлайн магазин, но отсреща им се отговаря, че зависи. После следват най-различни въпроси за системи ...
ПрочететеМоже да Ви се стори трудно и объркващо решението за създаване на онлайн магазин. На пазара има най-различни решения, които започват от съмнително малко пари и стигат сериозни, крупни суми. Най-важното е да подберете решение, което ...
ПрочететеВсеки сайт и онлайн магазин в безкрайното интернет пространство се бори за светлината на прожекторите. За да придобие желаната популярност, то той се нуждае от потребителите. Те са единствените, които могат да го превърнат в звезда. ...
ПрочететеОколо 7% от трансакциите в онлайн търговията се падат на имейл маркетинга, правейки го вторият по ефективност маркетингов канал след търсенето в интернет, чиито дял е 15.8%. Въпреки че имейлът съществува повече от 22 години, сега ...
ПрочететеВ последно време доста често се засяга темата за простотата в уеб дизайна. Клиентите използват думи като семпло и изчистено. Но какво всъщност означава това? Широко възприеманото определение е един сайт или онлайн магазин да съдържа ...
ПрочететеВ днешната статия ще разгледаме няколко основни принципа, които да Ви помогнат да спечелите доверието на онлайн потребителите. Както ни е известно, когато сме в реален, физически осезаем магазин можем да докоснем, помиришем, ...
ПрочететеSEO е абревиатура на Search Engine Optimization или на български оптимизиране за търсещи машини. В България най-използваната търсачка е Google (и съответно най-търсена оптимизационна услуга е оптимизация на сайт за google), затова ...
ПрочететеСъздаването на съдържание за уеб не е лека задача. Изисква доста умения и ноу-хау. Лошото е, че много често стратегията за съдържанието се захвърля на заден план. Остава за накрая или изобщо не е ясно кой ще се занимава със съдържанието. ...
ПрочететеИма множество грешки, които се допускат в онлайн магазините, в тази статия ще разгледаме основните и най-фрапиращи сред тях. Освен това ще Ви дадем съвети как да ги избегнете. 1. Липсата на достатъчна информация за продуктите Пазаруването ...
ПрочететеОсновната цел на всеки уеб сайт е да предаде информация на потребителите. От там нататък може да се надгради върху тази базова дефиниция, като се добавят изискванията информацията да е пълна, точна, лесна за разбиране и най-вече полезна. ...
Прочетете