Въпрос на (не)доверие

Как да спечелим доверието на онлайн потребителите

В днешната статия ще разгледаме няколко основни принципа, които да Ви помогнат да спечелите доверието на онлайн потребителите.

Както ни е известно, когато сме в реален, физически осезаем магазин можем да докоснем, помиришем, огледаме подробно стоките. Докато в онлайн магазините нещата стоят по друг начин, там не можем да усетим продаваните артикули.
Тъй като в основата на маркетинга и продажбите е залегнало доверието, трябва да осъзнаем, че изграждането му в потребителите е от критично значение. В уеб това доверие е още по-ключов фактор.
В следващите редове ще Ви разкрием малка тайна как да спечелите уеб потребителите.
Трябва да имате професионално изглеждащ уеб дизайн
Ако никога не сте се занимавали с изработката на уеб сайтове, то не се опитвайте да се учите сега. Възложете работата на уеб дизайн студио.
Трябва да имате проста и изчистена навигация
Навигацията в интернет сайта трябва да бъде проста, ясна и лесна за използване. Помнете, че тя е създадена, за да служи на потребителите, а не на Вас.
Трябва да имате вдъхновяващо съдържание
Много пъти сме писали колко е важно съдържанието за уеб сайта или онлайн магазина. Именно от него се интересуват потребителите. То трябва да е добре организирано и поднесено под формата на текст, изображения, видео.
Трябва да имате лице
Демонстрирайте на потребителите, че имате истинско лице, сложете снимки на екипа си, за да вдъхнете доверие в потенциалните клиенти. Покажете, че те ще комуникират с хора, а не с машини.
Трябва да имате координати за контакт
Адрес, телефон, имейл са задължителните елементи, ако искате потенциалните клиенти да се превърнат в реални. Не карайте потребителите да ги търсят, а им ги покажете смело.
Трябва да имате референции
Покажете референции от Ваши доволни клиенти. Това е много силно оръжие, което ще Ви помогне в битката за продажби.
Трябва да гарантирате сигурността
Ако събирате по някакъв начин лични данни (имена, имейл адреси и др.), то се уверете, че съвсем ясно и точно казвате на потребителите за какво ще ги използвате и как ще ги защитите. Убедете ги, че данните им са на сигурно място.
Трябва да има заключение
В България съществува моментът, в който потребителите гледат подозрително на уеб сайтовете и онлайн магазините. Придържайки се към няколко ключови принципа за печелене на доверие - това може да се промени. Все пак бъдещето принадлежи именно на уеб проектите и онлайн търговията.
Споделете в: