Въпрос на (не)доверие
Как да спечелим доверието на онлайн потребителите
В днешната статия ще разгледаме няколко основни принципа, които да Ви помогнат да спечелите доверието на онлайн потребителите.
В днешната статия ще разгледаме няколко основни принципа, които да Ви помогнат да спечелите доверието на онлайн потребителите.
В днешния конкурентен пазар се налага да бъдете по-пресметливи, изобретателни, фокусирани и мотивирани, за да успеете. Това се отнася и до фирмения уеб сайт. Изпъкването пред останалите в брашна не е лека задача. В тази статия ...
ПрочететеНека направим уточнение, което е пряко свързано със заглавието. Във фразата уеб разработчик влагаме многочислен екип, като всеки член допринася посредством своите компетенции, за да се получи добре смазана машина, едно цяло. ...
ПрочететеТестването е жизнено важен елемент от разработката на всеки уеб проект. Без значение дали той е уеб сайт, онлайн магазин, приложение за Facebook, приложение за iOS, приложение за Android или друг вид уеб базиран софтуер. Редом с графика ...
ПрочететеЗнаете ли защо клиентите купуват от Вашия онлайн магазин? Знаете ли защо избират точно Вас, за да купят продукт, който се предлага на десетки други места? Дали, защото предлагате безплатна доставка? Най-ниска цена? Най-добро ...
ПрочететеУеб дизайнът е непрекъснато развиваща се сфера, в която специалистите постоянно търсят нови решения, които да подобрят потребителското преживяване и да увеличат конкурентоспособността на техните клиенти. По изработката на един уникален ...
ПрочететеВ тази статия ще направим преглед на бизнес модела на сайтовете за групово пазаруване или сайтовете за колективно пазаруване, както може би сте ги чували. Двете понятия водят към едно и също значение. Ще обясним какво представляват, ...
ПрочететеОбщуването в мрежата не е лице в лице, но въпреки това Вие можете да изградите ефективна комуникация с посетителите на Вашия уеб сайт чрез дизайна и съдържанието му. Докато началната страница на сайта служи за привличането на вниманието ...
ПрочететеРекламно-целевите страници се използват като площадка за кацане. Потребителите се приземяват на тях, след като са били примамени от дадена реклама в интернет пространството. В днешната статия ще разгледаме използването на определени ...
ПрочететеНай-често използваните устройства за влизане в интернет вече са смартфоните и таблетите, които изпреварват настолните компютри по този показател. Бизнес средата се промени напълно при отварянето на мобилните канали за търговия. Тези, ...
ПрочететеТърговията, погледната като цяло, преживява своя ренесанс. Мигрирането от улицата към онлайн пространството е неоспорим факт. В глобален аспект имаме примери за брандове, които изцяло бият кепенците и се ориентират към онлайн търговията. ...
Прочетете