Въпрос на (не)доверие
Как да спечелим доверието на онлайн потребителите
В днешната статия ще разгледаме няколко основни принципа, които да Ви помогнат да спечелите доверието на онлайн потребителите.
В днешната статия ще разгледаме няколко основни принципа, които да Ви помогнат да спечелите доверието на онлайн потребителите.
Днес ще разгледваме жертвоприношенията в името на всевишния интернет, не от гледна точка на теологията, а от ъгълчето на икономическите разходи. Не случайно използваме израза жертва, защото често бизнесите гледат по този начин ...
ПрочететеДнес ще си поприказваме под формата на монолог за онлайн търговията. Общо взето тя се превръща в новото лице на търговските операции. Малки, средни и големи бизнеси масово навлизат в дебрите на електронната търговия. Това се случва ...
ПрочететеЗа навигацията в уеб сайта трябва да се мисли като за важен инструмент, който се използва от потребителите. Тя съществува, за да им помага да вървят по пътя си в сайта. Това означава, че трябва да е изградена специално за хората, ...
ПрочететеВероятно искате да знаете как един уеб сайт става успешен, докато много други се провалят? Точното обяснение е съдържанието. Уеб потребителите са яростни консуматори на съдържание! В днешно време сърфиращите в ...
ПрочететеВ днешната статия ще разгледаме микросайтовете, тяхната същност и приложения. Вероятно и Вие като сърфиращ в интернет човек сте срещал микросайтове. Те са любимците на маркетинговите отдели и по-конкретно на частта, която се занимава ...
ПрочететеВ живота на всеки бизнес притежател идва момент, в който сайтът му се превръща в кошмар, а не в повод за гордост. Продажбите през сайта едвам пъплят, разбирач е пипал кодовете и получавате доклади за развалени функционалности, ...
ПрочететеЗадържането и активизирането на съществуващи клиенти е сред основните двигатели за постоянен растеж на печалбата в онлайн търговията. Същевременно много мениджъри концентрират усилията си основно върху привличането на нови клиенти. ...
ПрочететеНе е тайна, че наистина добрият потребителски интерфейс е подчинен на максимата “не се пречкай”. “Не се пречкай” означава да не разсейва потребителите, а да работи в тяхна полза. Казано по друг начин, ...
ПрочететеИзскачащите прозорци при влизане в сайт са често смущаващи. Онлайн потребителите мразят при пристигане на уеб сайта да бъдат веднага атакувани от послания т.нар. pop-ups. Посетителите се дразнят, ентусиазмът им повяхва, защото са ...
ПрочететеВ днешната статия ще направим разбор на една често използванa секция във всеки уеб сайт и онлайн магазин, а именно За контакти. След като един посетител кацне на сайта Ви и се огледа наоколо, вероятно действието, което искате ...
Прочетете