Уеб сайт с качествено съдържание
6 съвета за сайт, който ще кара хората да купуват
Вероятно искате да знаете как един уеб сайт става успешен, докато много други се провалят? Точното обяснение е съдържанието.
Вероятно искате да знаете как един уеб сайт става успешен, докато много други се провалят? Точното обяснение е съдържанието.
Ролята на тази карта е да Ви напътства в развитието на Вашия уеб проект през идните месеци. Това е един работен документ, който постоянно преглеждате и ревизирате. Така малко по малко постигате целите си. Това не е листа с ...
ПрочететеРазбирането, че хората просто ще дойдат и ще купуват стоки от Вашия онлайн магазин може да бъде фатално. Без да имате ясна представа кого точно трябва да таргетирате на самия сайт и в мрежата като цяло, Вашите усилия да изградите ...
ПрочететеВреме е да разгледаме три много прости неща, които ще накарат сайта или онлайн магазина, който притежавате да продава повече. Вероятно всички сме съгласни с тезата, че изработка на сайт и изработка на електронен магазин се прави с ...
ПрочететеИнтернет магазините имат една точно определена цел - да ПРОДАВАТ. За да се случи това така желано явление, е необходимо да се избягват няколко елементарни грешки. 1. Малки буквички и цифрички На всички ...
ПрочететеНепрекъснато ни заливат данни за нарастващото използване на смарт мобилни устройства. В световен мащаб, 80% от хората, ползващи интернет, са активни в мрежата през мобилните си телефони. За сравнение, тези, които разчитат на настолни ...
ПрочететеВ днешната статия ще направим разбор на една често използванa секция във всеки уеб сайт и онлайн магазин, а именно За контакти. След като един посетител кацне на сайта Ви и се огледа наоколо, вероятно действието, което искате ...
ПрочететеУеб дизайнът не се върти само около какво да бъде включено в посланието, което един бизнес иска да отправи. В него се включва и посланието, което не иска да отправи. Простотата е ключът към успешната комуникация. Опростеният уеб дизайн ...
ПрочететеСам по себе си уеб сайтът е инструмент, който ни служи да покажем съдържанието, което имаме. Но той определено не е единственият такъв. Бизнесите, които разбират това, са много по-успешни от останалите. Във всички случай, съдържанието ...
ПрочететеВсички от Вашата таргет аудитория са във Facebook, но дали ще обърнат внимание на Вашия промо пост или реклама? За да привлечете клиенти към Вашия онлайн магазин и към Вашите продукти, Ви е необходима тактика, с която да грабнете ...
ПрочететеПривлекателната визия е важна за един онлайн магазин, но сама по себе си тя не може да го направи печеливш. Използваемостта е друг основополагащ фактор, който никога не трябва да бъде подценяване. Когато тя се оценява на базата на ...
Прочетете