Уеб сайт с качествено съдържание

6 съвета за сайт, който ще кара хората да купуват

Вероятно искате да знаете как един уеб сайт става успешен, докато много други се провалят? Точното обяснение е съдържанието.

Уеб потребителите са яростни консуматори на съдържание!
В днешно време сърфиращите в интернет преглеждат повече уеб страници от когато и да било. Но за сметка на това се задържат много по-малко време на една страница. За да успеете да задържите потребителите и да направите така желаните продажби прочетете следващите шест съвета:
Съвет №1: Специализация и фокус
Помислите за специализация в предлагането на конкретен продукт или услуга. Доставете на потребителите качество над останалото в тази ниша, уверете се, че не могат да го открият на друго място.
Съвет №2: Изградете доверие
Ако не можете да откроите уеб сайта си с това, което продавате, то диференцирайте го с начина, по който продавате. Потребителите са заинтересовани от историите на клиенти, които са имали вече опит с Ваши продукти, политиката Ви за връщане на стоки, отзивите за качеството. Текстовете Ви трябва да са насочени към това, което клиентът ще получи. Постарайте се да пишете ЗА КЛИЕНТА, а не ЗА СЕБЕ СИ.
Съвет №3: Вникнете дълбоко
Богатите на съдържание уеб сайтове и онлайн магазини предоставят на потребителите това, от което се нуждаят. Защо да давате на потребителите само мижава снимка и кратко описание на стоките, като може да им предоставите размерите, рейтингки от потребители, ревюта от експерти, информация за гаранции, цени и срокове за доставка, допълнителни предложения за подобни продукти? Схващате идеята. Тъй като преди да закупят нещо повечето потребители търсят информация онлайн, ако им предоставите тази информация, то вероятно ще купят от Вас.
Съвет №4: Бъдете организирани
Знаете ли кое е едно от основните оплаквания на потребителите, които посещават сайтове и онлайн магазини? Че не могат да открият това, което търсят. Не очаквайте забързаните консуматори на онлайн съдържание да обхождат всички страници на сайта Ви, за да открият така желания обект. Организирайте съдържанието си в специализирани области на сайта, поставете търсачка, за да намират клиентите всичко, което ги интересува.
Съвет №5: Нека потребителите говорят
За много сайтове създаването на форуми и блогове е много добро решение, което позволява генерирането на много съдържание. Клиентските коментари, ревюта на стоки, секции за въпроси и отговори могат да помогнат на потребителите и да ги въвлекат в използването на уеб сайта. Колкото повече време прекарват на сайта Ви, толкова по-свързани с него ще се почувстват и позитивното им отношение ще се повиши.
Съвет №6: Осигурете сигурност
Потребителите споделят информация в голяма част от уеб сайтовете и онлайн магазините, за това се уверете, че имате ясна политика относно защитата на данни. Посетителите ще искат да знаят как защитавате и за какво използвате информацията, която събирате. Уверете ги, че работата с Вас е безопасна и спазвате обещанията си.
Заключение
Погрижете се уеб сайтът или онлайн магазинът, който имате да е изграден според шестте съвета в тази статия. И преди сме писали, че в днешната уеб среда господства съдържанието. Когато осигурите качествено съдържание, потребителите ще го забележат и продажбите Ви ще са на ниво.
Споделете в: