02
април
2013

Повече възможности за по-щастливи клиенти

Преглед на съдържанието в онлайн магазините

02
април
2013
Повече възможности за по-щастливи клиенти

Всички клиенти обичат да имат възможности за избор. В онлайн пространството нещата не са по-различни. Потребителите трябва да имат възможност да сравняват продукти, да ги селектират по различни опции.

Едно от най-важните неща за онлайн магазините е търсачката. Задължително трябва да имате такава. Тя трябва да работи адекватно, за да връща релевантни резултати.
Когато притежавате добре структуриран и ползваем онлайн магазин, увеличавате шансовете си да направите продажба. В следващите редове ще разгледаме няколко съвета, които да помогнат именно в тази насока.
Направете съдържанието си лесно достъпно
Всичко в онлайн магазина се върти около неговото съдържание. То трябва да се обхожда лесно и да е на точното място в точния момент.
Добра идея е да се направят предположения към търсенето, което извършват потребителите. Това са предварително заложени предположения, които се показват, за да предложат на потребителя идеи. Този подход окуражава сърфиращите да прегледат повече резултати и да не се отчайват, ако не успеят да открият търсеното. А така Вие увеличавате шанса си за продажба.
Нека потребителите гледат каталога Ви като листа (list) или решетка (grid). Решетката е много подходяща за преглеждане на голям обем резултати. Докато листата позволява подаването на по-подробна информация за всеки един продукт. Хубаво е да имате тази опция в електронния си магазин, за да могат потребителите да избират по-удобния за тях вариант.
Сортиране на резултатите от търсенето. Тук имаме предвид полезните опции за подреждане на съдържанието по цена, наименование, бранд, рейтинг, най-нови, намалени и прочие.
Наличности. Това е един статус, който е силно препоръчителен. Отбелязвайте кое е в наличност и кое е с поръчка, защото така ще спестите време и нерви на потребителите.
Заключение
След като се възползвате от горепосочените, ще осигурите на Вашите потребители едно пълноценно изживяване. Това от своя страна ще Ви донесе много ползи и клиенти. Трябва да се грижите за посетителите и техните нужди. Все пак те са кръвта, която тече във вените Ви.
Категории: Онлайн магазини и търговия Тагове: Онлайн търговия, Онлайн магазин, Онлайн магазини, Ползваемост
Обратно