Твоя работа е да знаеш какво искам!
И адът замръзна
Мисля, чувствам, действам

Бизнес на хоризонта!

Как да направим вкусна манджа?

Прозрачничко и ясничко

На лов за разработчик

Финални редове





Създаването на адекватни, печеливши сайтове, изисква добро планиране и отлично последващо изпълнение. Грешно е схващането да се започва изработка на сайт без каквато и да била подготовка. Ако имате желание да притежавате сайт, ...
ПрочететеВсички онлайн търговци могат да се възползват от романтичното настроение и еуфорията, които съпътстват деня на влюбените. Не само интернет магазините, продаващи бонбони, цветя и плюшени мечета, могат да увеличат продажбите си в дните ...
ПрочететеСлед една кратка равносметка достигнахме до извода, че една част от клиентите ни идва със запитване за проект, който вече се е провалил. Най-често срещаната ситуация е, че хората или човекът, който им го разработва, обяснява как всеки ...
ПрочететеНаправата на уеб сайт е само първата стъпка от пътешествието. След самата изработка на сайт идва моментът с маркетирането, което е непрестанен процес, но често неясен и претупван. Тук се намесва така нареченият дигитален маркетинг. ...
ПрочететеРастящият брой посетители в един онлайн магазин е индикатор за добра оптимизация за Google и ефективна онлайн реклама. А колко от посетителите стават клиенти? Целта на маркетинга в рамките на самия магазин е да убеди хората да направят ...
ПрочететеЦелта на визуалния дизайн е да постигне естетика, базирана на последователност, при изграждането на уеб сайт. Дизайнерите работят с набор от елементи, като ги подреждат съгласно установени принципи. Тук ще разгледаме двата аспекта ...
ПрочететеВ тази статия ще направим преглед на бизнес модела на сайтовете за групово пазаруване или сайтовете за колективно пазаруване, както може би сте ги чували. Двете понятия водят към едно и също значение. Ще обясним какво представляват, ...
ПрочететеОткакто Facebook представи Timeline за бизнес профилите и за персоналните профили, техните собственици имат възможност да проявят креативност. Особено важно за бизнес страниците е, че сега по-добре от всякога могат да изтъкнат брандовете ...
ПрочететеДнешните потребители не са притихнали зрители или пасивни слушатели. Вместо това, фирмите трябва да работят с една аудитория, имаща власт върху начините на комуникация. Потребителите са ангажирани със социални и мобилни разговори ...
Прочетете