9 фундамента на отличния потребителски интерфейс
Не е тайна, че наистина добрият потребителски интерфейс е подчинен на максимата “не се пречкай”.
Не е тайна, че наистина добрият потребителски интерфейс е подчинен на максимата “не се пречкай”.
Основната цел на всяка фирма е да промотира услугите и стоките, които предлага, пред правилните клиенти, за да генерира продажби и печалба. Понякога фирмите създават уеб сайтове и онлайн магазини, в които тотално забравят ...
ПрочететеДнешните потребители не са притихнали зрители или пасивни слушатели. Вместо това, фирмите трябва да работят с една аудитория, имаща власт върху начините на комуникация. Потребителите са ангажирани със социални и мобилни разговори ...
ПрочететеХората си съставят мнение за един уеб сайт рамките на 50 милисекунди. За да е ясно колко бързо е това, ще уточним, че човек премигва за около 100 – 140 милисекунди. Имайки предвид този факт, теорията, че потребителите преценяват ...
ПрочететеПървото нещо, с което започваме статията е: имате ли бизнес план? Имате ли записани цели, които искате да постигнете с онлайн присъствието си? Защото, ако искате да се възползвате от добрата измеримост на всичко в интернет, то трябва ...
ПрочететеДнес ще разгледаме една изключително важна тема, която обикновено прави разликата между успешния уеб сайт или онлайн магазин и тоталното изпадане от класацията. Всички следващи редове са подплатени от дългогодишната ни работа и опит. ...
ПрочететеПовечето онлайн търговци са убедени, че знаят какво представлява листата с любими продукти и за какво се използва. Докато всички разбираме основното предназначение на тази функционалност на онлайн магазина - правене на списък с артикули, ...
ПрочететеСъдържанието на сайтовете и онлайн магазините е от все по-голямо значение. Една от причините е доминирането на социалните мрежи, в които хората споделят това съдържание. Съответно то трябва да бъде интересно, за да прихване вниманието, ...
ПрочететеВероятно всички сме наясно, че уеб сайтът и онлайн присъствието са основна част от всяка стратегия за продажби. Но дали Вашият уеб сайт е машина за печелене на пари? В живота извън мрежата продажбите се извършват лице в лице. ...
ПрочететеКакво означава да си различен в уеб? Значи да се диференцираш от стадото, да покажеш собтвен стил и идеи. Без значение дали ще те посочат с пръст, че си черната овца. Важното е да жънеш успехи със страшна сила. Добрият ...
ПрочететеС всяка изминала година конкуренцията на онлайн пазара става безмилостна. Тези, които имат най-добрите сайтове, ще се преборят за челните позиции, а останалите ще обират трохите. До преди една година по сайтовете не се интегрираха ...
Прочетете