9 фундамента на отличния потребителски интерфейс
Не е тайна, че наистина добрият потребителски интерфейс е подчинен на максимата “не се пречкай”.
Не е тайна, че наистина добрият потребителски интерфейс е подчинен на максимата “не се пречкай”.
Сам по себе си уеб сайтът е инструмент, който ни служи да покажем съдържанието, което имаме. Но той определено не е единственият такъв. Бизнесите, които разбират това, са много по-успешни от останалите. Във всички случай, съдържанието ...
ПрочететеДнес ще си поговорим за една любима наша тема - онлайн търговията. За да стесним още повече фокуса, ще се спрем на онлайн магазините. Навлизайки в допълнителна конкретика, ще засегнем начините за повишаване на онлайн продажбите. ...
ПрочететеВ живота на всеки бизнес притежател идва момент, в който сайтът му се превръща в кошмар, а не в повод за гордост. Продажбите през сайта едвам пъплят, разбирач е пипал кодовете и получавате доклади за развалени функционалности, ...
ПрочететеВ днешната статия ще обсъдим потенциала на уеб и това как фирмите го използват. Следващите редове на въведението ще посветим на това, че дори и да имате най-функционалния и изпипан сайт на света, то ако бизнес организацията Ви не ...
ПрочететеИзскачащите прозорци при влизане в сайт са често смущаващи. Онлайн потребителите мразят при пристигане на уеб сайта да бъдат веднага атакувани от послания т.нар. pop-ups. Посетителите се дразнят, ентусиазмът им повяхва, защото са ...
ПрочететеДнешната статия е с пореден номер 300! Всички в Whiz сме ухилени и възторжени. В чест на това число решихме да направим малко по-различен материал. Ще разгледаме заедно с Вас един от новите ни проекти. Ще му направим ...
ПрочететеВ Whiz много често говорим за съдържанието на уеб сайтовете. Няма разговор по проект, който да е минал без този жизнено важен елемент. Съдържанието наистина е живецът във всеки сайт. Дизайнът и програмният код са прекрасни неща, но ...
ПрочететеЦелта на визуалния дизайн е да постигне естетика, базирана на последователност, при изграждането на уеб сайт. Дизайнерите работят с набор от елементи, като ги подреждат съгласно установени принципи. Тук ще разгледаме двата аспекта ...
ПрочететеВсе повече, брандовете и търговците използват тактики за увеличаване на лоялните си клиенти чрез въвличане, които еволюират заедно с начина, по който хората пазаруват онлайн. Докато програмите за лоялност базирани на трансакции, при ...
ПрочететеПредприемачите, занимаващи се с онлайн търговия, влагат много усилия в маркетинга, за да доведат потребители в техния интернет магазин и да ги накарат да купят нещо. Когато вече има артикул в пазарската количка и потенциалният клиент ...
Прочетете