Как чрез внушаване на чувство на недостиг ще продавате повече?
- Какъв е този недостиг?
- Защо да го ползвате като инструмент?
- Кои са добрите практики?

В днешната статия ще разгледаме случаите, в които употребата на Flash технологията не е удачна. Една от основните причини е, че понякога Flash отклонява цялата концепция в друга посока, която не съвпада с целите на сайта. В днешно ...
Прочетете2016 бе страхотна година за онлайн маркетинга, но развитието му никога не се забавя, а напротив. Краят на годината още не е настъпил, но определено е време да помислим как тази сфера ще се промени през 2017 и как бизнесът може да ...
ПрочететеВ глобален мащаб, пазарът на консултантски услуги е нараснал до повече от 125 милиарда долара. Всяка година, множество компании наемат консултанти, които да им помогнат с различни видове проекти вариращи от подобряване на работните ...
ПрочететеДнес е един отличен ден, в който да засегнем темата за онлайн покупките. Онлайн търговията се развива с главозамайващи темпове. В глобален аспект се създадоха електронни магазини, които превъртат милиони, дори милиарди долари. Хората ...
ПрочететеИзскачащите прозорци при влизане в сайт са често смущаващи. Онлайн потребителите мразят при пристигане на уеб сайта да бъдат веднага атакувани от послания т.нар. pop-ups. Посетителите се дразнят, ентусиазмът им повяхва, защото са ...
ПрочететеТемата стойност срещу цена е стара като света. Но е актуална и вълнува ежедневно всички ни. Стойността в очите на клиента е предпоставката за това да се случи един проект или не. Това е една от причините да проявяваме жив интерес ...
ПрочететеВ Whiz разработваме уеб проекти от 7 години. През този период на усилена работа сме се сблъсквали с интересни и предизвикателни казуси, видяли сме доста. В обобщен вид можем да напишем, че софтуерните разработки не са лека задача. ...
ПрочететеВинаги се случва клиенти да изявяват желание да върнат закупена стока от Вашия онлайн магазин. Това е един много неприятен момент, защото не само се връщат парите за стоката, но може разходите да се увеличат като се заплатят и куриерски ...
ПрочететеЕдна от най-често срещаните грешки в онлайн търговията е да се определя продажбата като крайната цел. За брандовете е лесно да се концентрират само върху трансакциите, но дали е доходоносно? За да се развива и расте един онлайн бизнес, ...
ПрочететеТемата за ползваемост се засяга все по-често и постоянно се обогатява от уеб експерти и разработчици, които целят съвършенство в един уеб сайт или апликейшън. Самото понятие ползваемост започва все по-осезаемо да променя уеб индустрията. ...
Прочетете