Как чрез внушаване на чувство на недостиг ще продавате повече?
- Какъв е този недостиг?
- Защо да го ползвате като инструмент?
- Кои са добрите практики?


Продуктовите страници, блог статиите, социалните мрежи, имейл бюлетините са все инструменти, които могат да се подобрят с отлично съдържание. Компаниите, които използват тези канали по умел начин са много по-напред от конкурентите ...
ПрочететеМоже да Ви се стори трудно и объркващо решението за създаване на онлайн магазин. На пазара има най-различни решения, които започват от съмнително малко пари и стигат сериозни, крупни суми. Най-важното е да подберете решение, което ...
ПрочететеДали сте мислили в посока поддържането на онлайн чат? Това е един чудесен инструмент за обслужване на клиенти. Предоставя Ви възможност за мигновена комуникация с посетителите на онлайн магазина. Всичко се случва в реално време, ...
ПрочететеКак хората правят избор когато пазаруват? Търговците, маркетинговите специалисти и психолозите винаги са се опитвали да намерят отговора на този въпрос. Оказва се, че един от главните фактори, подтикващи потребителите към правенето ...
ПрочететеВ днешната статия ще разгледаме случаите, в които употребата на Flash технологията не е удачна. Една от основните причини е, че понякога Flash отклонява цялата концепция в друга посока, която не съвпада с целите на сайта. В днешно ...
ПрочететеДнес ще разгледаме един интересен казус, с който се сблъскват почти всички клиенти. Става въпрос за инвестирането на пари в уеб проект. Шаблонната рамка гласи минимални вложения и максимален ефект. Обикновено това е доста трудно за ...
ПрочететеБързото развитие на технологичните иновации и тяхното влияние върху начина ни на живот имат сериозно отражение върху икономиката и съответно начина, по който правим бизнес.Докато на човечеството отне повече от седем десетилетия да ...
ПрочететеПродуктовата фотография е един от ключовите елементи в дизайна на всички сайтове. Без възможност потребителите да докоснат, помиришат, усетят продуктите, от които се интересуват, остават единствено изображенията, с които имат досег. ...
ПрочететеПромоции, отстъпки и специални оферти - онлайн търговците трябва да решат дали, кога и как да ги използват. Те са силни маркетингови оръжия, но трябва да се използват обмислено и стратегически, за да донесат повече приходи от продажби. ...
ПрочететеВсеки бизнес се нуждае от инфраструктура, с която да обслужва клиентите и операциите, които извършва. Ако един елемент от инфраструктурата куца, то това ще навреди на стратегията, която сте заложили да следвате. Нека дадем един ...
Прочетете