Как чрез внушаване на чувство на недостиг ще продавате повече?
- Какъв е този недостиг?
- Защо да го ползвате като инструмент?
- Кои са добрите практики?


Днешните потребители не са притихнали зрители или пасивни слушатели. Вместо това, фирмите трябва да работят с една аудитория, имаща власт върху начините на комуникация. Потребителите са ангажирани със социални и мобилни разговори ...
ПрочететеВ днешния петъчен ден ще се позабавляваме с един по-лек материал за четене. В него ще обсъдим нагласите на бизнеса към уеб разработките. Разбира се в обичайния ни стил ще внесем нотка на сарказъм. Мисля, чувствам, действам ...
ПрочететеВсички онлайн търговци могат да се възползват от романтичното настроение и еуфорията, които съпътстват деня на влюбените. Не само интернет магазините, продаващи бонбони, цветя и плюшени мечета, могат да увеличат продажбите си в дните ...
ПрочететеОнлайн магазините печелят все по-голям пазарен дял, но за да оцелеят сред бурното море от конкуренти, трябва да изповядват няколко непоклатими принципа. Основният сред тях е процесът на поръчка и плащане. В изработката на един онлайн ...
ПрочететеЗа старт на работната седмица ще използваме една интересна статия, в която ще разгледаме спънките по пътя на успеха. По-конкретно, ще се фокусираме върху уеб проектите. Целта не е да подействаме негативно още от първия работен ден, ...
ПрочететеЗадържането и активизирането на съществуващи клиенти е сред основните двигатели за постоянен растеж на печалбата в онлайн търговията. Същевременно много мениджъри концентрират усилията си основно върху привличането на нови клиенти. ...
ПрочететеИзлизането онлайн може да бъде голямо приключение, но и много забавно и печелившо начинание. Ако искате да използвате уеб сайта си като нещо повече от хоби, то трябва да помислите как да го направите магнит за пари. Без значение какъв ...
ПрочететеОчакванията за 2015 и за следващите години са онлайн търговията да продължи своя възход и бърз растеж. За един предприемач, тази възможност за успешен и устойчив на промени бизнес е вълнуваща, обещаваща и интригуваща. Независимо дали ...
ПрочететеДоколко дизайнът на един онлайн магазин е ефективен се определя от неговата способност да улеснява комуникацията с потребителите. Независимо колко добри са предлаганите продукти, прекалената сложност на сайта би имала негативен ефект ...
ПрочететеСпоред най-смелите прогнози, след само четири десетилетия човечеството ще е забравило какво е да се ходи по магазините и да се плаща кеш. За много хора това вече е реалност. Вече не е нужно да плащате на ръка на доставчика, когато ...
Прочетете