Растящият брой посетители в един онлайн магазин е индикатор за добра оптимизация за Google и ефективна онлайн реклама. А колко от посетителите стават клиенти? Целта на маркетинга в рамките на самия магазин е да убеди хората да направят ...
ПрочететеКогато за първи път видео клиповете във Facebook започнаха да стартират автоматично, това беше странно за много хора, но се оказа печелившо решение както за потребителите, така и за социалната мрежа и брандовете, които я използват ...
ПрочететеРазбирането, че хората просто ще дойдат и ще купуват стоки от Вашия онлайн магазин може да бъде фатално. Без да имате ясна представа кого точно трябва да таргетирате на самия сайт и в мрежата като цяло, Вашите усилия да изградите ...
ПрочететеВероятно имате уеб сайт, който е разработен преди години и от тогава не сте го пипвали, а сте го изоставили. Прибрали сте го в шкафа и сте го превърнали в антикварна вещ. Проблемът с уеб сайтовете е, че не повишават стойността си ...
ПрочететеВсички от Вашата таргет аудитория са във Facebook, но дали ще обърнат внимание на Вашия промо пост или реклама? За да привлечете клиенти към Вашия онлайн магазин и към Вашите продукти, Ви е необходима тактика, с която да грабнете ...
ПрочететеЦелият свят пазарува онлайн, защото по този начин пазарува по-евтино. В България имаме огромен ръст на интернет потребителите, които купуват онлайн стоки и услуги. За да се включите на вълна 21-ви век, се нуждаете от онлайн магазин. ...
ПрочететеЦелта на днешната статия е да се превърне в кратък наръчник на ентусиазираните бизнеси, които за пръв път се сблъскват с уеб сайтове. В Whiz сме наясно, че материята в нашия бранш е особена и обещаваме, че всичко в материала ще е ...
ПрочететеМного често клиентите остават учудени от броя въпроси, които им задаваме преди да започнем разработването на уеб сайт. Дори се е случвало да превключват в защитен режим, сякаш има нещо гнило, нередно в това любопитство. Истината ...
ПрочететеОнлайн търговията е много конкурентна среда, защото всеки един от конкурентите е на клик разстояние. Ако един потребител не хареса онлайн магазина Ви, той просто ще влезе в друг и от там ще направи покупката си. За да печелите ...
ПрочететеДнес ще разгледваме жертвоприношенията в името на всевишния интернет, не от гледна точка на теологията, а от ъгълчето на икономическите разходи. Не случайно използваме израза жертва, защото често бизнесите гледат по този начин ...
Прочетете