24
юни
2016

5 Начина да дадете тласък на Вашата мобилна онлайн търговия

Използвайте успешни тактики за увеличаване на онлайн продажбите през мобилни устройства.

24
юни
2016
5 Начина да дадете тласък на Вашата мобилна онлайн търговия
Продажбите, направени през мобилни устройства, възлизат на около една трета от всички продажби в сферата на онлайн търговията направени през 2015. Въпреки че този дял се очаква да нарасне още, много онлайн търговци тепърва усвояват изкуството и науката за превръщането на потребителите на смартфони и таблети в клиенти.

Има различни тактики за увеличаване на онлайн продажбите през мобилни устройства, но са налице няколко фактора, които гарантирано ще доведат до високи и трайни резултати. Да ги разгледаме.

Бързо зареждащ се уеб сайт на мобилни устройства

Хората, които пазаруват през мобилни устройства, не са особено търпеливи. Те искат да направят покупка, а не да чакат Вашия уеб сайт да се зареди на техния смартфон или таблет.

Според скорошно проучване, типичният интернет потребител, използващ мобилно устройство, е готов да чака зареждането на една страница средно между 6 и 10 секунди. Ако страницата се зарежда само с една секунда по-бързо, това може да доведе до увеличение на продажбите с цели 7%.

Зареждането на страниците на онлайн магазина на мобилни устройства има ефект и върху изоставянето на количката от потребителите. Когато страницата за извършване на покупката се зарежда за повече от 4 секунди, около 25% от потребителите няма да направят поръчка и просто ще оставят стоките. Вашата цел е всички страници да се зареждат за под 4 секунди.

Подобрете потребителското преживяване при покупка

Правенето на поръчката е може би най-голямото препятствие пред онлайн продажбите през мобилни устройства. Една обемна форма, която затруднява въвеждането на информацията за плащане, може да откаже дори и най-нахъсаните потребители.

Страниците за извършване на покупка в онлайн магазините много често са трудни за използване. Когато към това се прибавят и спецификите на мобилните устройства, задачата обикновено се усложнява допълнително. В оптималния вариант, на потребителя няма да му се налага да въвежда информация за плащане, а ще може автоматично да пренесе данните от своя дигитален портфейл или друга подобна апликация.

В основата си, страницата за правене на покупки през мобилни устройства трябва да е максимално опростена и да се зарежда бързо. Формата трябва да е лесна за попълване с помощта на клавиатурата на смартфона или таблета.

Как да направите поръчването и плащането лесно и удобно? Придържайте се към опростена форма и лесно въвеждане. Тествайте страницата и правете подобрения докато не получите възможно най-добрия резултат.

Използвайте продължително скролване за страниците, представящи продуктови категории

Продължителното или безкрайното скролване е вид уеб дизайнерски похват, позволяващ на потребителя да види всички артикули от една категория на една уеб страница без да е необходимо цялото ѝ съдържание да се зарежда наведнъж. Последващото съдържание се добавя, когато потребителят скролва надолу по страницата.

Такъв тип интерфейс се използва от едни от най-популярните социални мрежи, а именно Pinterest и Twitter. Можете да скролвате надолу колкото пожелаете докато свършат закачените снимки или Twitter съобщенията.

Този тип уеб дизайн дава на мобилните потребители едно по-добро преживяване по време на пазаруване в онлайн магазина. Те могат да разгледат и сравнят множество артикули без да чакат зареждането на отделни страници една след друга. Използвайте тази техника за да направите пазаруването по-лесно и същевременно по-въвличащо и да увеличите Вашите продажби.

Използвайте видео клипове за да превърнете потребителите в клиенти

През последната четвърт на 2015, почти половината от всички сваляния на дигитални видео клипове са направени на мобилни устройства. Изводът е ясен: потребителите на смартфони и таблети използват активно този тип съдържание.

Видео клиповете също така спомагат за увеличаването на търговските продажби онлайн. Скорошно проучване показва, че показването на клипове, свързани с продаваните продукти на страниците на известен онлайн магазин за кухненски приспособления, е увеличило вероятността за покупка със 144%.

Добавянето на видео клипове към Вашия онлайн магазин, работещ на мобилни устройства, несъмнено ще увеличи продажбите, ако те са добре направени и насочени конкретно към Вашата целева аудитория. Използвайки примера с кухненските приспособления, клипове, показващи какво може да се прави с тях, и видео оценки биха дали отлични резултати.

Заложете на мобилния маркетинг

Подчинете Вашия маркетинг на спецификите на смартфоните и таблетите и използвайте тези специфики във Ваша полза. Освен с класически банер реклами оптимизирани за мобилни устройства, може да използвате мобилни приложения на трети страни свързани с Вашите продукти за native реклами и горещи оферти чрез push notifications.

Не забравяйте, че традиционните форми на дигитален маркетинг също трябва да са оптимизирани за мобилни устройства. Ако имате имейл бюлетин и/или отправяте специални оферти към лоялни клиенти по имейл, уверете се, че съдържанието на имейлите Ви се зарежда правилно и бързо на мобилни устройства.
Искате да имате онлайн магазин, който работи еднакво добре на смартфони, таблети, лаптопи и настолни компютри? Направете запитване сега.
Категории: Онлайн магазини и търговия, Сайтове за мобилни устройства Тагове: Уеб дизайн, Онлайн търговия, Онлайн магазин, Онлайн продажби, Push notifications, Целева аудитория, Дигитален портфейл
Обратно