Много бизнеси се появяват на бял свят в резултат от добра идея, подкрепена от мечтатели. Възникват на локално ниво, работят неуморно, вярват в себе си, докато никой друг не го прави. Но идва момент, в който бленуват за излизане от ...
ПрочететеПродуктовият каталог и продуктовите страници са основните компоненти в онлайн магазините. Те дават информация на потребителите за стоките и услугите, които предлагате, създават персоналността на Вашия бранд, правят възможно онлайн ...
ПрочететеВ последно време доста често се засяга темата за простотата в уеб дизайна. Клиентите използват думи като семпло и изчистено. Но какво всъщност означава това? Широко възприеманото определение е един сайт или онлайн магазин да съдържа ...
ПрочететеОнлайн магазините използват различни видове продуктови филтри, които позволяват на потребителите да стеснят избора от разглежданите продукти според личните си предпочитания. Научете как тези инструменти се използват за постигане на ...
ПрочететеТърговията, погледната като цяло, преживява своя ренесанс. Мигрирането от улицата към онлайн пространството е неоспорим факт. В глобален аспект имаме примери за брандове, които изцяло бият кепенците и се ориентират към онлайн търговията. ...
ПрочететеКогато въпросът опре до онлайн бизнес - конверсиите са мерилото. Те може да са новозаписалите се за имейл бюлетин, регистрирани потребители, направени покупки. В следващите редове ще представим 13 трика за повишаване на конверсиите ...
ПрочететеВсеки онлайн магазин е уникален по своята същност и това е лесно да се забележи, особено по отношение на дизайна. Същевременно има определени елементи, които просто не могат да се изключат, тъй като са доказали своята ефективност ...
ПрочететеПродуктовата фотография е един от ключовите елементи в дизайна на всички сайтове. Без възможност потребителите да докоснат, помиришат, усетят продуктите, от които се интересуват, остават единствено изображенията, с които имат досег. ...
ПрочететеДнес ще разгледваме жертвоприношенията в името на всевишния интернет, не от гледна точка на теологията, а от ъгълчето на икономическите разходи. Не случайно използваме израза жертва, защото често бизнесите гледат по този начин ...
ПрочететеВсеки уеб сайт се нуждае от бизнес цели, които да преследва по възможно най-настървения начин. Но създаването на листа с цели не е достатъчно. Ще се наложи да им зададете някакъв приоритет. Нека вземем за пример онлайн ...
Прочетете