14
юни
2012

Кои са седемте ключа за портите на успеха?

Уеб присъствието трябва да е от първостепенно значение за всеки бизнес

14
юни
2012
Кои са седемте ключа за портите на успеха?

Много успешни бизнеси имат ужасяващи уеб сайтове. Неприятен и остарял дизайн, неадекватна навигация, не са откриваеми от търсачките. Явно до този момент не са поглеждали със сериозно око на интернет. Е, това ще се промени, дори вече се променя. Бизнесите започват да се ориентират бързо и да набират скорост пред конкурентите си. А който се бави губи клиенти и пазарен дял.

В тази статия ще Ви дадем седемте ключа за портите на успешното уеб присъствие.
1. Външният вид има значение
Ако не държите на високи стандарти по отношение на уеб присъствието си, то правите голяма грешка. Вашите потенциални клиенти няма да Ви приемат насериозно. Ако сайтът Ви изглежда сякаш е скован в мазето на Вашия племенник, то какво говори това за останалата част от бизнеса Ви? Вероятно интернет потребителят и потенциален клиент ще си помисли, че сте малка фирма, която не прелива от професионализъм.
Добре изграденият във всяко едно отношение сайт подава сигнали, че сте голяма, сериозна и успешна компания. С такъв сайт ще покажете на хората, че за Вас качеството е приоритет.
2. Съдържание, съдържание, съдържание
Дайте на Вашите потенциални клиенти информацията, която искат. Това означава, че трябва да познавате клиентите си. Говорете с тях. Говорете и с Вашия персонал. Узнайте кои са най-важните неща за Вашите клиенти. Опитайте се да разберете как клиентите Ви взимат решения за покупка.
На началната Ви страница веднга трябва да става ясно кои сте, какъв бизнес развивате, какви ползи доставят продуктите и услугите Ви, какво Ви отличава от конкуренцията. Всеки един потребител кацнал на началната Ви страница трябва да схване всичко изредено. Фотографиите и видеото са един чудесен начин за предоставяне на информация. Погрижете се да нямате пляснати .pdf файлове по страниците на сайта. Дайте причини на потребителите да се връщат многократно в територията на сайта Ви.
3. Навигацията
Може би бизнесът Ви е комплексен. Може да имате широка продуктова линия, да имате много опции, различни клиенти от множество индустрии. Ефективното насочване на клиентите в уеб сайта е от критично значение. Влизайки на сайта посетителите трябва веднага да разберат къде да отидат, за да си свършат работата.
4. Google
Оптимизацията на сайтове за Google е много нашумяла тема. За да излизате на предни позиции в Google ще са Ви необходими специалисти, които да работят по сайта. Това ще бъде една от най-интелигентните Ви инвестиции. За да се случи тази оптимизация и придвижването Ви напред в резултатите ще трябва да имате едно основно нещо - СЪДЪРЖАНИЕ. Именно то е царят в интернет.
5. Актуалност
Няма нищо по-лошо от видимо изоставен сайт. По този начин казвате, че не Ви интересува нищо. Остарели продукти, цени, новини от преди години, това само ще отблъсне потенциалните клиенти. Замислете се колко финансови ползи ще пропуснете.
Уверете се, че сайтът Ви има система за управление на съдържанието, с която редовно да обновявате съдържанието.
6. Грижа за клиента
Не всеки, който посещава сайта Ви, е готов да купува. Трябва да дадете причина на сърфиращите да се свържат с Вас. Покажете ясно контактите си, предложете им изготвяне на безплатна оферта или консултация. Стимулирайте ги с послания, като: “Потърсете ни сега” или “Позвънете сега”, “Изпратете запитване”, “Свалете нашия каталог”. Уеб чатът е един чудесен инструмент, с който да обгрижвате клиентите.
7. Facebook
Facebook не е платформа, която се използва само от тинейджъри. Напротив! Все повече и повече бизнеси осъзнават ползите от присъствието в социалната мрежа. Обмислете създаването на бизнес страница в Facebook, както и направата на специализирани приложения и игри във Фейсбук. По този начин ще можете да представите пред огромен брой активни потребители Вашите стоки и услуги. Ако имате фирмен Блог, то сложете бутони за споделяне на статиите в Facebook.
Заключението
Постарайте се да вложите време, желание и пари в уеб присъствието си. Погледнете сериозно на интернет и уеб сайта си. Всеки човек търси информация в мрежата и не може да си позволите да изглеждате недодялано. Бъдете конкурентни, атрактивни, информирайте хората, създайте им удобства, покажете, че Ви пука за тях.
Категории: Уеб сайтове Тагове: Уеб сайт, Уеб дизайн, Първи стъпки, Сайт, Конкурентно предимство
Обратно