08
януари
2014

Сайт без съдържание е мъртвец

08
януари
2014
Сайт без съдържание е мъртвец
Създаването на съдържание за уеб не е лека задача. Изисква доста умения и ноу-хау. Лошото е, че много често стратегията за съдържанието се захвърля на заден план. Остава за накрая или изобщо не е ясно кой ще се занимава със съдържанието. Това хвърля своята ръждива, смъртоносна сянка върху бъдещето на уеб сайта.
Съдържанието, което генерирате, дава директен отзвук върху цялостното Ви уеб присъствие. Тук включваме и социалните мрежи. Гласът Ви трябва да следва една консистентност във всички платформи, в които се появявате. Материята е комплексна, защото от една страна трябва да съобразите нещата според добрите SEO практики, а от друга да се харесате на хората.
Съдържанието се консумира от хора
Кой е Вашият читател? Както всяка публикация, Вашата стратегия за съдържанието трябва да бъде структурирана около изграждането на връзка с хората. Тук е редно да отбележим, че не гоните супер широка аудитория с Вашата публицистика. Напротив, в преследване сте на точно определени индивиди, които наричаме потенциални клиенти.
Ако се занимавате с продажбата на козметика, то може да създавате материали, в които да съветвате хората и да ги обучавате по отношение на разкрасяването. Това ще Ви помогне да генерирате релевантен за Вашия бизнес трафик.
Планирайте съдържанието си около имагинерната персона на потенциалния клиент. Помислете за начини, които да Ви направят интересни в неговите очи, а оттам да го трансформирате в клиент.
Готини и автентични
Помислете какъв точно е Вашият глас? Той трябва да рефлектира върху цялостната подготовка и реализация на стратегията за съдържанието. Тук на дневен ред идва много тънък момент. Не само какво искате Вие, но и какво точно искат клиентите? Как искат да Ви виждат те?
Трябва добре да разбирате визията на компанията, за да изградите успешна стратегия за създаване на съдържание.
Заключение
Стратегията за съдържанието, в най-базовото си ниво, е разбиране на диалога, който клиентът има с всеки един аспект от индустрията, в която оперирате. И изобретяване на нови начини, чрез които да попълните дупките.
Категории: Уеб сайтове Тагове: Уеб сайт, Първи стъпки, Съдържание, Сайтове, Планиране
Обратно