Какво прави един уеб сайт успешен? Въпрос за милион долара. В следващите редове ще Ви представим опорните точки, по които трябва да се водите при създаването на уеб сайт: Съдържание Качественото съдържание осигурява на потребителите ...
ПрочететеВероятно сте чували различни маркетингови експерти да говорят за вирусно съдържание. Неговата същност се състои в това, че се разпространява в мрежата със скоростта на светлината. Това са интригуващи материали, които започват да се ...
ПрочететеИдеята на продуктовите описания е не просто да кажат какво представляват артикулите, а да мотивират потребителите да направят покупка. Въпросът е как всъщност да използвате този кратък текст, за да продавате повече. Използвайте следните ...
ПрочететеПогледнете фирмения сайт, който имате. Смущава ли Ви по някакъв начин? Жужи ли онази нотка на раздразнение, когато го съзерцавате? Напомня ли Ви за отминали времена? Има ли полъх на експедитивно свършена работа от момче, което "малко" ...
ПрочететеВ тази статия ще разгледаме двата модела за търговия - старият и добре познат модел на традиционния бизнес и неговият съперник - онлайн търговията. Ще изложим предимствата и недостатъците на двата модела. След което Вие ще прецените ...
ПрочететеДнес ще разгледваме жертвоприношенията в името на всевишния интернет, не от гледна точка на теологията, а от ъгълчето на икономическите разходи. Не случайно използваме израза жертва, защото често бизнесите гледат по този начин ...
ПрочететеВ днешната статия ще разгледаме микросайтовете, тяхната същност и приложения. Вероятно и Вие като сърфиращ в интернет човек сте срещал микросайтове. Те са любимците на маркетинговите отдели и по-конкретно на частта, която се занимава ...
ПрочететеСъздаването на отличен уеб сайт е сред приоритетните задачи на всеки бизнес. Потенциалните клиенти са нон-стоп онлайн, търсят информация в интернет, пазаруват, забавляват се, споделят. Това по подразбиране налага на фирмите да имат ...
ПрочететеДнешните потребители не са притихнали зрители или пасивни слушатели. Вместо това, фирмите трябва да работят с една аудитория, имаща власт върху начините на комуникация. Потребителите са ангажирани със социални и мобилни разговори ...
ПрочететеПродуктовите страници, блог статиите, социалните мрежи, имейл бюлетините са все инструменти, които могат да се подобрят с отлично съдържание. Компаниите, които използват тези канали по умел начин са много по-напред от конкурентите ...
Прочетете