Чатът идва на помощ

Уеб чатът в помощ на сайтовете и онлайн магазините

Чувствали ли сте се някога изгубени в уеб сайт или онлайн магазин? Търсите информация или стоки, не ги намирате и започвате да се изнервяте. Вероятно посетителите на Вашия сайт или електронен магазин изпитват същите затруднения. Какво можете да направите, за да им помогнете? Добавянето на функционалност за онлайн чат с посетителите ще изкачи клиентското Ви обслужване до нови висоти.

И диалогът започна
Вече интегриран във Вашия уеб проект, чатът може да бъде активиран, както от посетителя, така и от Вас самите. Когато потребителят иска да се свърже с Вас просто кликва на бутон с примерно заглавие Чат. Добре е да отбелязвате, че сте online (на линия), за да става ясно на хората, че веднага могат да се свържат с Вас.
Другият вариант е да извършвате мониторинг на сайта и когато видите, че имате посетител самите Вие да стартирате чат сесия и диалог. Да предложите на потребителя Вашата помощ и професионално съдействие. По този начин ще имате възможност да помогнете на потребителя бързо да направи поръчка и да му отговорите на възникнали въпроси.
И засенчихме конкуренцията
Не са много сайтовете и онлайн магазините в България с адекватно обслужвана чат система. Именно от това трябва да се възползвате, за да се отличите. С добро облужване по чат можете неимоверно много да повишите продажбите си и нивото на доволните клиенти. Друг важен момент е, че с тази лична комуникация създавате персонална връзка и лоялни клиенти, които ще се връщат отново.
И дойде заключението
Решенията за онлайн чат са много достъпни и гъвкави. Може да имате нужда от съвсем просто решение или от мощна система за чат с различни отдели.
Обърнете внимание на следното - веднъж пусната в употреба чат системата трябва да се поддържа. Премислете дали имате човешки ресурс. Потребителите няма да харесат чат, в който Вие перманентно отсъствате. Ако можете да поддържата чат в реално време с Вашите потенциални клиенти ще останете учудени от продажбите, които ще реализирате.
Споделете в: