Лостови механизми и уеб сайтoве?!

Открийте новите възможности за печелене на пари във Вашия уеб сайт

В днешната статия ще Ви споделим пикантно ястие от кухнята на уеб разработките.

Веднага Ви даваме насока за мислене и действия, които да подобрят сайта Ви или онлайн магазина. Концепцията е много проста, но в същото време изключително мощна и добре работеща:
При всяка покупка от Вашия уеб сайт трябва да направлявате посоката, в която се движи потребителят. Трябва да го насочите към следващата стъпка, която да предприеме.
Това ще Ви осигури отлична възможност да изкарате допълнителни пари от продажби.
Реално много сайтове и по-конкретно онлайн магазини пропускат тази златна възможност. За пример можем да дадем благодарствената страница, която клиентът вижда след извършена поръчка. Какво обикновено казва тя: Благодарим Ви, че пазарувахте от нас! Поръчката Ви ще бъде доставена с куриер.”.
Къде да отиде този златен клиент сега?
Никаква идея, нали! А трябва да го накарате да отиде на някое специфично място в сайта, за да похарчи още пари. Клиентът ще е склонен да купува още от Вас, ако му предоставите разумна причина. Той вече Ви се е доверил и е направил поръчка, трябва да се възползвате в максимална степен от този факт.
В уеб сайтовете и онлайн магазините има множество малки лостове, с които можете да промените финансовата картинка.
Този, който коментираме в отминалите редове е много простичък и лесен за реализиране.
Какъв пример можем да Ви дадем за по-пълноценното използване на тази така наречена благодарствена страница? Ако Ваш клиент е пазарувал за по-голяма сума, предложете му отстъпка за свързан продукт към стоката, която е купил току-що.
Това със сигурност ще проработи!
Друг интересен похват за повишаване на продажбите е следенето на рождените дни. Ако използвате Facebook login за Вашия онлайн магазин или сайт лесно ще съберете рождените дни на хората. Ако не използвате такава функционалност може да ги приканите доброволно по време на регистрацията да споделят. Също така можете да попитате след извършване на покупка кога е рождената дата на клиента и да обясните, че ще има специална изненада за него. След като съберете база от рождени дати трябва да преминете към действия.
Предлагайте намаления за потребителите, ако купят нещо от Вас точно на рождения си ден.
Намалението може да важи само за конкретни стоки. Може да им правите и интересни подаръци. Също така е добре да подготвите една листа с рождениците и в точния момент да им изпращате поздравителни картички по имейл.
По този начин ще създадете едно очакване и възторг в потребителите. Ще ги накарате да се почувстват специални.
Не е необходимо да поздравявате клиентската си база само за Коледа и Нова година.
Бъдете изобретателни и покажете персонално отношение. Клиентите ще харесат това.
Експериментирайте смело и се възползвайте от всички възможности, които предоставя интернет. Има различни варианти за оптимизиране и автоматизиране на голяма част от процесите, което да Ви пести много време. Така Вие ще сте щастливи, защото правите повече продажби, а клиентите, защото някой се грижи за тях.
Споделете в: