Лостови механизми и уеб сайтoве?!
Открийте новите възможности за печелене на пари във Вашия уеб сайт
В днешната статия ще Ви споделим пикантно ястие от кухнята на уеб разработките.
В днешната статия ще Ви споделим пикантно ястие от кухнята на уеб разработките.
Днес ще поговорим за една любима наша тема - съдържанието за уеб. Без значение дали говорим за изработка на онлайн магазин или изработка на сайт, на Facebook игра, винаги имаме съдържание. В следващите редове ще разнищим темата. ...
ПрочететеВ днешната статия ще разгледаме няколко основни принципа, които да Ви помогнат да спечелите доверието на онлайн потребителите. Както ни е известно, когато сме в реален, физически осезаем магазин можем да докоснем, помиришем, ...
ПрочететеПървото нещо, с което започваме статията е: имате ли бизнес план? Имате ли записани цели, които искате да постигнете с онлайн присъствието си? Защото, ако искате да се възползвате от добрата измеримост на всичко в интернет, то трябва ...
ПрочететеДнешните интернет потребители са забързани хора, очакващи да намерят това, което търсят много бързо и много лесно. Големият въпрос е как Вашият уеб сайт да им го даде. Високата скорост на зареждането на уеб страниците и адаптивният ...
ПрочететеСайтовете са отражение на фирмените цели и цялостната бизнес стратегия. Те са най-общо казано инструмент за създаване на повече бизнес за компанията, която ги притежава. Но както във физическия свят, така и във виртуалния, нещата ...
ПрочететеУверени ли сте, че извличате максимума от сайта си? Как си сътрудничите с уеб дизайн компанията, която Ви обслужва? Накратко, как оползотворявате вложените в уеб сайта пари? Създаването на уникален уеб сайт е плод на колаборация ...
ПрочететеАко искате да продавате онлайн ще Ви е необходим е-план, който е също толкова важен, колкото и бизнес планът. Първата стъпка в създаването на е-план е да решите какво искате да предложите на Вашите онлайн клиенти. Мислете ...
ПрочететеБез значение в каква индустрия развивате Вашия бизнес, идентифицирането на точните клиенти, на които да продавате е от ключово значение. Не само, че ще Ви помогне да концентрирате маркетинговите си усилия в правилната посока, но и ...
ПрочететеИдеята на продуктовите описания е не просто да кажат какво представляват артикулите, а да мотивират потребителите да направят покупка. Въпросът е как всъщност да използвате този кратък текст, за да продавате повече. Използвайте следните ...
ПрочететеПогледнете фирмения сайт, който имате. Смущава ли Ви по някакъв начин? Жужи ли онази нотка на раздразнение, когато го съзерцавате? Напомня ли Ви за отминали времена? Има ли полъх на експедитивно свършена работа от момче, което "малко" ...
Прочетете