27
май
2013

Грух, грух фенчета!

Привличането на Facebook фенове

27
май
2013
Грух, грух фенчета!

В Whiz правим Facebook приложения и игри от години. Обективно погледнато от самата им зора. По онова време платформата на социалната мрежа не бе толкова отворена към разработчиците и общо взето имаше елемент на хаос. В това Facebook минало бизнесите бяха скептични по отношение на социалната мрежа.

Мръщеха се, гледаха с недоверие, изказваха се с неприязън, подсмихваха се и не вярваха в светли прогнози. Важното е, че продължавахме да водим битката в името на уеб и Facebook.
Времената се менят
И така, връщаме се отново в сегашно време, където виждаме, че нещата “леко” са се изменили. Всички, буквално всички говорят за Facebook. Социалната мрежа извоюва позицията си на най-голямата в света. Съответно стана много интересна за всеки дребен, среден и едър бизнес.
И така, надпреварата започна. Трупането на фенове стана необходимост, съревнованията ежедневие, неадекватността факт. На пазара се появиха какви ли не умопомрачителни предложения, като: “Дайте некой лев, пък ние ше ви продадем 1000 фена! Далаверата е страшна!”. Далаверата буквално е страшна, защото се явявате като лодкаря, който пренася мъртви души.
Жестоката реалност
В крайна сметка всичко в бизнеса опира до ефективност. Вие трябва да привличате правилните фенове. Да ги привличате, а не да пазарувате мърша от гробището на свинефермата. Ако си набавите фенове чрез посочения по-горе похват, то какво? Какво ще правите с тях? Там най-вероятно няма никой, кухо, пусто, самотно, неефективно. Пред кого ще се презентирате, на кого ще продавате, с кого ще комуникирате? Глас в пустиня!
Да си го кажем
С това прочувствено и язвително въведение искаме да обърнем поглед към нещата, които наистина имат смисъл и са стойностни. Нещата, които се правят с ум, труд и необходимото време. Нещата, които се правят по правилния начин, по начин, който докарва истински ползи за бизнеса.
Помислете какви Facebook фенове искате да привлечете. Седнете и запишете тяхната характеристика. С кого реално искате да комуникирате, на кого искате да продавате? Това е отправната Ви точка. Всичко започва от тук и на база тази информация започва да се гради.
Само чрез солидна стратегия и здрава работа ще успеете да примамите правилните фенове. Хората, които ще станат лоялни към Вас, които ще започнат да споделят с приятелите си за Вас, които ще пазаруват от Вас.
Facebook игрите и Facebook приложенията са отлични инструменти за набавяне на фенове, но трябва да са добре премислени и изпълнени. Всичко трябва да е съобразено с Вашия бизнес и цели. Най-добре е да се свържете с компания уеб разработчик като Whiz, за да споделите целите си и да обмислите най-доброто решение.
Заключение
Изводът е, че трупането на фенове от кол и въже няма да Ви помогне да се развиете. Броят лайкове не е правопропорционален на продажбите. Старайте се да привличате качествените хора, които са подходящи за Вашите продукти и цели.
Категории: Facebook и социални мрежи Тагове: Facebook игри, Приложения за Facebook, Facebook, Маркетинг, Социални мрежи
Обратно