Facebook и неговият досег с хората

След една кратка равносметка достигнахме до извода, че една част от клиентите ни идва със запитване за проект, който вече се е провалил. Най-често срещаната ситуация е, че хората или човекът, който им го разработва, обяснява как всеки ...
ПрочететеВероятно забелязвате, че през юли и август столицата се изпразва. Масово хората се възползват от отпуските си и заминават на почивка. Тук поставяме въпроса как да се възползвате от това? Всяка почивка върви с ...
ПрочететеПрави ни впечатление, че понятието дигитална стратегия остава някак мътно, неясно, оцапано от неуспешни напъни. Добрата дигитална стратегия е насочена към идентифициране на слабостите в начина, по който организацията подхожда към ...
ПрочететеТемата стойност срещу цена е стара като света. Но е актуална и вълнува ежедневно всички ни. Стойността в очите на клиента е предпоставката за това да се случи един проект или не. Това е една от причините да проявяваме жив интерес ...
ПрочететеАко изпитвате затруднения с това да привличате и ангажирате Facebook феновете, то тази статия е точно за Вас. Вариантите да имате ниско ниво на engagement (ангажиране на потребителите) са няколко: 1. Тъпо съдържание ...
ПрочететеВ днешната статия ще направим един SWOT (Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats) анализ на Facebook, което ще ни позволи да надникнем върху силните и слабите страни на социалната мрежа, както и върху възможностите и заплахите. Слабите ...
ПрочететеВсички ние като крайни потребители работим с различни видове интерфейси - на сайтове, мобилни устройства, телевизори, часовници, гейм конзоли. Най-кратко и просто казано - там, където има потребител, има и потребителски интерфейс. ...
ПрочететеВ днешната статия ще разгледаме една много интересна за клиентите тема. Става въпрос за ценообразуването на уеб проектите. Нека първо уточним какво имаме предвид под уеб проекти, това са поръчкови: уеб сайтове, онлайн магазинни, Facebook ...
ПрочететеВсеки един бранд в социалната мрежа се бори за парче от пая. Всички искат популярност, броят на феновете да се увеличава, а всичко това да се отразява положително на продажбите. Все пак присъствието на бизнесите във Facebook е с пределно ...
ПрочететеФен страниците във Facebook са страхотна маркетингова платформа, която трябва да се използва от бизнесите, но като прибавим и интегрирането на бизнес приложения за Facebook нещата стават още по-интересни и още по-добре работещи. ...
Прочетете