Потребителите на социалната мрежа от дълго време насам искат нещо повече от бутона "Like" (харесва ми). Сега на бизнеса ще се наложи да поработи по-здраво за да разбере неговото значение. За да удовлетворят многогодишното ...
ПрочететеДнешната статия е посветена на световно известните певци. И по-конретно ще обърнем внимание на начина, по който използват най-голямата социална мрежа, а именно Facebook. Всеки един изпълнител има уникална визия на timeline. Важен ...
ПрочететеКак хората правят избор когато пазаруват? Търговците, маркетинговите специалисти и психолозите винаги са се опитвали да намерят отговора на този въпрос. Оказва се, че един от главните фактори, подтикващи потребителите към правенето ...
ПрочететеДнес ще разгледаме една любима наша тема, а също така интересна и за бизнесите, става въпрос за Facebook присъствието. Знаете ли, че според проучване на comScore, брандовете, които постват средно по 5 до 7 пъти седмично достигат ...
ПрочететеВероятно Вие сте един от брандовете, които искат да създадат социално цунами около бизнеса си. Социално цунами в добрия, позитивен смисъл, в който ставате изключително популярни и помитате конкурентите си. Ето, вече думата цунами ...
ПрочететеЩом разговорът опре до Facebook, повечето бизнеси се интересуват от това как да спечелят повече лайкове, тоест фенове за страниците си. Това са най-често задаваните въпроси отправяни от фирмите, които искат да се развиват във Facebook. Броят ...
ПрочететеФакт е, че всички са в истеричен пристъп по отношение на Facebook. Най-голямата социална мрежа е обладала умовете и душите на хората. Съответно всеки един бизнес се опитва да извлече финансови ползи от този факт. Съвети много, ...
ПрочететеАко имате фирмена Facebook страница, то ще се радвате да научите за новите функционалности, които пуснаха от Facebook. В следващите няколко реда с радост ще Ви ги представим: Нива на администриране Вече ще можете ...
ПрочететеАко изпитвате затруднения с това да привличате и ангажирате Facebook феновете, то тази статия е точно за Вас. Вариантите да имате ниско ниво на engagement (ангажиране на потребителите) са няколко: 1. Тъпо съдържание ...
ПрочететеПървият въпрос, на който трябва да си отговорим, е за какво служат тези приложения. Всичко около тях е с цел продажби, ясно и точно казано (написано). С помощта на приложенията за Facebook бизнесите успяват да маркетират своите продукти ...
Прочетете