17
октомври
2013

Facebook и неговият досег с хората

17
октомври
2013
Facebook и неговият досег с хората
В днешния материал ще Ви представим една много интересна тенденция свързана с Facebook. Определено ще прихванем вниманието Ви, ако бизнесът, който управлявате е насочен към младите на възраст между 18 и 24 години.
Според проучване на Nielsen социалната мрежа Facebook достига до повече млади хора в сравнение с телевизионните мрежи. Проучването е направено в САЩ, но е добре да почерпим вдъхновение от него, взимайки предвид т.нар. глобализация.
За да въведем малко числа в статията посочваме точно за какво влияние си говорим. Взимаме за база един средностатистически ден от месец янурари 2013-та година. 70% от хората между 18-24 г. са облъчени чрез уеб сайта на Facebook или през мобилното приложение на социалната мрежа. В сравнение с 58%, които са достигнати чрез една от четирите водещи в проучването телевизионни мрежи.
Стигаме до интересен момент. Аудиторията на възраст между 25-34 години и досегът с нея на дневна база е още по-висок, там процентът е 77. Обърнете внимание колко погрешно е твърдението, че във Facebook висят само деца. Оказва се, че потребителите в зряла възраст не отстъпват по нищо.
Нека отново разгледаме и допирната точка между Facebook и телевизията. Половината от групата 18-24 годишни достъпват Facebook по време на телевизионните праймтайм часове в делничните вечери. Това е сериозен процент. Той може да Ви даде храна за размисъл как да структурирате следващата си рекламна кампания.
Facebook може да донесе на Вашия бизнес множество дивиденти. Ключовото е да познавате аудиторията си. Тогава ще знаете как да я достигнете. Социалната мрежа предлага широк набор от възможности, които просто чакат да ги използвате. Имате под ръка спонсорирани постове, ads, Facebook приложения и Facebook игри. Това е набор от инструменти, който може да Ви изстреля. Ще Ви позволи да изградите разпознаваемост за Вашия бранд, да привлечете нови фенове, потенциални клиенти и да подсилите продажбите. Отправете заинтересован поглед към игри и приложения за Facebook. Те са иновативен подход за диференциране от конкурентите и за постигане на отлични резултати.
Категории: Facebook и социални мрежи Тагове: Facebook игри, Приложения за Facebook, Facebook, Маркетинг, Социални мрежи, Facebook приложения
Обратно