Автомобилите и Facebook
В днешната статия ще погледнем присъствието на авто производителите в най-голямата социална мрежа - Facebook. Обръшаме внимание на техните обложки на timeline и също толкова важно - Facebook приложенията, които използват.
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Timeline/cars/ftldc_cars_1.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Timeline/cars/ftldc_cars_2.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Timeline/cars/ftldc_cars_3.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Timeline/cars/ftldc_cars_4.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Timeline/cars/ftldc_cars_5.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Timeline/cars/ftldc_cars_6.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Timeline/cars/ftldc_cars_7.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Timeline/cars/ftldc_cars_8.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Timeline/cars/ftldc_cars_9.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Timeline/cars/ftldc_cars_10.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Timeline/cars/ftldc_cars_11.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Timeline/cars/ftldc_cars_12.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Timeline/cars/ftldc_cars_13.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Timeline/cars/ftldc_cars_14.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Timeline/cars/ftldc_cars_15.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Timeline/cars/ftldc_cars_16.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Timeline/cars/ftldc_cars_17.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Timeline/cars/ftldc_cars_18.png)
![](https://www.whiz.bg/filemanager/files/Timeline/cars/ftldc_cars_20.png)
В днешната статия ще погледнем присъствието на авто производителите в най-голямата социална мрежа - Facebook. Обръшаме внимание на техните обложки на timeline и също толкова важно - Facebook приложенията, които използват.
Вероятно забелязвате, че през юли и август столицата се изпразва. Масово хората се възползват от отпуските си и заминават на почивка. Тук поставяме въпроса как да се възползвате от това? Всяка почивка върви с ...
ПрочететеВ днешната статия ще обсъдим един отличен инструмент, с който бизнесът може да печели нови клиенти и да затвърждава отношенията си с вече съществуващи. Предизвикателството Едно от големите предизвикателства пред всеки ...
ПрочететеСлед една кратка равносметка достигнахме до извода, че една част от клиентите ни идва със запитване за проект, който вече се е провалил. Най-често срещаната ситуация е, че хората или човекът, който им го разработва, обяснява как всеки ...
ПрочететеСоциалната мрежа Facebook създаде истински фурор. Направиха се огромен брой Facebook страници, проведоха се множество рекламни кампании, спечелиха се солидни обеми от фенове. Общо взето почти всеки бизнес започна да проявява активност ...
ПрочететеGamification има потенциала да революционизира Вашия онлайн маркетинг чрез съдържание. Вижте успешни примери и се възползвайте от ценни съвети за това как да приложите тази тактика. Очакванията са маркетингът чрез съдържание да ...
ПрочететеВ Whiz създаваме индивидуални проекти за всички наши клиенти. Това означава, че всяка наша разработка е уникална и е съобразена със специфичните нужди на бизнеса и неговите клиенти. Това поставя пред нас предизвикатеството да бъдем ...
ПрочететеВ днешната статия ще разгледаме двете лица на всеки уеб сайт. Едното е това, което виждат Вашите клиенти, а другото е това, което виждате само Вие. Още в самото начало можем да направим едно обобщение, че и двете са еднакво важни. ...
ПрочететеFacebook, със своите повече от 1 милиард потребителя, е доказано мощна маркетингова платформа, позволяваща на бизнесите да маркетират своите продукти и да комуникират усилено със своите клиенти. Социалната мрежа извоюва убедително ...
ПрочететеТемата стойност срещу цена е стара като света. Но е актуална и вълнува ежедневно всички ни. Стойността в очите на клиента е предпоставката за това да се случи един проект или не. Това е една от причините да проявяваме жив интерес ...
ПрочететеСъздаването на поръчкови уеб проекти върви ръка за ръка с фразата “Всичко е според зависи”. Доста често клиентите свъсват вежди като я чуят, защото не получават директни отговори на въпроси, които задават. Понякога си ...
Прочетете