Автомобилите и Facebook
В днешната статия ще погледнем присъствието на авто производителите в най-голямата социална мрежа - Facebook. Обръшаме внимание на техните обложки на timeline и също толкова важно - Facebook приложенията, които използват.
В днешната статия ще погледнем присъствието на авто производителите в най-голямата социална мрежа - Facebook. Обръшаме внимание на техните обложки на timeline и също толкова важно - Facebook приложенията, които използват.
Внимание, внимание, всички на събрание! След като прихванахме интереса Ви с тази уникална рима, е време да се насладим на изключително любопитна информация, идваща от дебрите на социалната мрежа. Facebook е най-популярното мобилно ...
ПрочететеСлед като привлякохме вниманието Ви със заглавието и закачливата снимка, нека се захванем за работа. Ще си поговорим или в конкретния случай попишем за дигиталното присъствие на компаниите. То постоянно трябва да се подобрява, да ...
ПрочететеFacebook е един чудесен рекламен канал, стига да се използва правилно и да се приеме на сериозно. Има няколко основни неща, които трябва да вземете предвид, преди да се впуснете в победоносни рекламни кампании в най-голямата социална ...
ПрочететеИмало едно време един онлайн магазин, който бил единственото дете в бизнес семейството. Получавал цялото внимание и всички го глезели. И това продължавало така до деня, в който се родил Facebook. И така, бизнес семейството ...
ПрочететеВ последно време доста често се засяга темата за простотата в уеб дизайна. Клиентите използват думи като семпло и изчистено. Но какво всъщност означава това? Широко възприеманото определение е един сайт или онлайн магазин да съдържа ...
ПрочететеВ днешната статия ще направим един SWOT (Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats) анализ на Facebook, което ще ни позволи да надникнем върху силните и слабите страни на социалната мрежа, както и върху възможностите и заплахите. Слабите ...
ПрочететеПротивно на всички очаквания започваме директно с цената. И по-точно какво да обрежем, за да се получи уеб проектът страшна далавера? Смущаващ въпрос, чийто отговор ще се роди в следващите редове. Ясно е, че всеки бизнес търси ...
ПрочететеВ днешната статия ще поговорим за привличането на Facebook фенове чрез интерактивно Facebook приложение. Но първо да уточним какво имаме предвид под интерактивност. Най-просто казано интерактивността е потребителят да върши нещо. ...
ПрочететеДнес ще разгледваме жертвоприношенията в името на всевишния интернет, не от гледна точка на теологията, а от ъгълчето на икономическите разходи. Не случайно използваме израза жертва, защото често бизнесите гледат по този начин ...
ПрочететеИгри, игри, игри, кънтят в главата ни. Facebook потребителите просто ги обожават. Ние също ги харесваме, защото постигат зашеметяващи резултати за нашите клиенти. Facebook игрите са наистина абсолютният победител в социалната мрежа. ...
Прочетете