21
май
2013

Нрави и страсти на Facebook потребителите

21
май
2013
Нрави и страсти на Facebook потребителите

Социалната мрежа Facebook създаде истински фурор. Направиха се огромен брой Facebook страници, проведоха се множество рекламни кампании, спечелиха се солидни обеми от фенове. Общо взето почти всеки бизнес започна да проявява активност в най-голямата социална мрежа на планетата. Намират се и микробизнеси, които изцяло са се позиционирали във Фейса. Те нямат сайтове, а само бизнес страници, които използват с търговски цели.

Всичко изглежда интересно, дори до определена степен истерично. На всяко едно уеб събитие се говори за Facebook. Той играе значителна роля в днешните бизнес процеси. Факт!

Днес ще обсъдим какво точно търсят потребителите при интеракция с един бранд. Или казано по-просто - защо хората харесват страници.

1. Дебнат специална оферта

Според направени проучвания 36.9% от потребителите са в дебнене на специални предложения. Това трябва да Ви навежда на определени мисли. Facebook е една чудесна платформа, която Ви позволява двустранна комуникация. Помислете за създаването на специални предложения за Facebook феновете. Това е хитра стратегия, която няма да бъде отхвърлена от потребителите.

2. Нуждаят се от помощ
В ежедневието си всички попадаме на продукти, за чието ползване се нуждаем от помощ. В тази връзка може да подавате информация на феновете с препоръки, съвети, както и да ги уведомявате за пристигането на нови продукти.

3. Показват някаква лоялност
Facebook феновете обичат да получават награди за това, че са Ваши поклонници. Това е и една от причините да Ви следват в социалната мрежа. Помислете за създаването на програми за лоялност, които да стимулират хората и подхранват тяхната лоялност.

4. Искат да се забавляват
Обитателите на социалната мрежа обичат да се забавляват. Измислете Facebook игри, с които да подпалите интереса им. Това ще подобри връзката, която имате с феновете, а и ще Ви помогне да привлечете нови. За реализирането на една Facebook игра Ви трябва следното:
  • Добра идея;
  • Компания уеб разработчик;
  • Наградки.

Заключение
Facebook потребителите имат своите мотиви. Те ще Ви харесат, ако сте интересни, забавни и полезни за живота им. Само от Вас зависи каква стратегия ще изберете, за да придърпате правилните фенове. Под правилни визираме тези, които биха се превърнали във Ваши клиенти или вестоносци. Бъдете креативни, измервайте това, което вършите в социалната мрежа, експериментирайте и постоянно подобрявайте.
Категории: Facebook и социални мрежи Тагове: Facebook игри, Facebook, Социални мрежи
Обратно