Facebook превзе живота ни




Обратната връзка от потребителите е едно от най-полезните неща, които ще имате под ръка. Това е златна възможност да проверите как хората реагират на Вашите услуги, стоки, на бранда Ви като цяло. Обективно погледнато не е трудно да ...
ПрочететеС днешната статия ще продължим забавната тема за креативността, която проявяват хората и брандовете. Става въпрос за интересните решения, които създават за корицата на Timeline си във Facebook. Предишната ни статия по темата ...
ПрочететеВодещото в днешната статия е фирменото присъствие във Facebook. Ще разгледаме данни, които да потвърдят силата на най-голямата социална мрежа. Ще обсъдим какво да направите, за да извлечете ползи от случващото се. Бихме отчели ...
ПрочететеЗа да се превърне една уеб компания в успешна е необходимо нещо много повече от добър дизайн и програмен код. Нужно е поддържането на отлични отношения с всеки един клиент. В Whiz винаги се стремим да извличаме максимума от ...
ПрочететеСлед една кратка равносметка достигнахме до извода, че една част от клиентите ни идва със запитване за проект, който вече се е провалил. Най-често срещаната ситуация е, че хората или човекът, който им го разработва, обяснява как всеки ...
ПрочететеОткакто Facebook представи Timeline за бизнес профилите и за персоналните профили, техните собственици имат възможност да проявят креативност. Особено важно за бизнес страниците е, че сега по-добре от всякога могат да изтъкнат брандовете ...
ПрочететеДа вземем за даденост това, че сте постигнали голям успех в увеличаването на броя на феновете. Имате голяма фен страница с множество последователи. Става въпрос за реални потребители, които сте спечелили посредством рекламни кампании, ...
ПрочететеВ днешния материал ще Ви представим една много интересна тенденция свързана с Facebook. Определено ще прихванем вниманието Ви, ако бизнесът, който управлявате е насочен към младите на възраст между 18 и 24 години. Според проучване ...
ПрочететеМного собственици на бизнеси искат да знаят как да направят от феновете реални купувачи на стоките и услугите, които предлагат. Клиентът би закупил неща само, ако реши. Как да го накарате да вземе такова решение? В Facebook ...
ПрочететеБукви, букви, проба, проба... След като направихме разгрявка на десетте пръста е време да Ви представим днешната статия, която посвещаваме на социалния феномен Facebook. Гръмките ни слова са ориентирани към Вас мениджъри ...
Прочетете