Приказка за онлайн магазина и Facebook

Имало едно време един онлайн магазин, който бил единственото дете в бизнес семейството. Получавал цялото внимание и всички го глезели. И това продължавало така до деня, в който се родил Facebook.

И така, бизнес семейството започнало да обгрижва и друго отроче - Facebook.
Това не се харесало на егоистичния онлайн магазин, защото жадувал за цялото внимание и не искал да споделя съдържанието си с останалите. Тази семейна идилия и боричкания породили ред проблеми:
  • Непълноценно прескачане от канал в канал.
  • Facebook не получавал интересът, който заслужава.
  • Въвличането в бранда се затруднило.
  • Поддръжката се спъвала, защото хората не си помагали чрез социалните канали.
  • Популяризирането изисквало много повече финансови усилия от мама бизнес и татко бизнес.
По-възрастният и разглезен онлайн магазин бучал на главата на Facebook, че не е нищо повече от канал за докарване на трафик и такъв ще си остане цял живот.
Нашият юнак не обръщал внимание на подобни приказки, а растял, учел се и се развивал. И така в един хубав, слънчев ден се превърнал в нещо много повече от фуния, която наливала трафик в гърлото на батко си - онлайн магазина.
Facebook е нещо много повече от инструмент за докарване на трафик
Докато в началото на използването на Facebook той се употребяваше само за докарване на трафик, сега нещата са доста по-различни. В самия зародиш социалната медия не се разбираше съвсем правилно. Тя се използваше за промотиране или да го наречем на по-роден език тръбене и от там пращане на хората към разни сайтове. Но ролята, която играе Facebook е по-различна. Тази роля е свързана с английската дума engagement или на български ангажираност, въвлеченост. Това ще рече, че има много по-голям потенциал от това, което се използва.
Как да се използва потенциалът на Facebook?
В Whiz създадохме уникално решение, което се установява като най-обичаното и интелигентно дете в бизнес семейството. То представлява Facebook онлайн магазин. Това решение променя правилата, то обединява най-добрите страни на онлайн магазина с възможностите на най-голямата социална мрежа в света.
Решение, което определяме като най-ефикасният начин за онлайн търговия.
С негова помощ бизнесът Ви може да комуникира с феновете и техните приятели, да не забравяме и най-важното - може да им продава директно през платформата на Facebook.
Сега е моментът да споменем и за социалните механизми, които позволяват плъзване на мълвата за Вашия Facebook онлайн магазин. Потребителите могат да споделят преживяването, което имат при ползване на магазина със своите приятели. А това от своя страна създава лавинообразен ефект от нови потенциални клиенти.
Като прибавим към всичко това завидната персонализираност, която получава всеки наш клиент, нещата стават още по интригуващи. Екипът ни модифицира Facebook онлайн магазина според специфичните нужди и бизнес процеси на корпоративните клиенти. Това означава спазване на корпоративната идентичност, интегриране със съществуващите бизнес софтуери и процеси, както и провеждане на необходимото обучение. Към всичко това добавяме и отличната месечна поддръжка, която е една от най-силните ни страни.
Заключение
Сега имате възможност да използвате потенциала на най-голямата социална мрежа в света - Facebook. От Whiz Ви предлагаме инструмента, който прекратява свадата между социалната мрежа и онлайн магазина. Ние Ви предоставяме решение, което да пренесе бизнеса Ви и комуникацията с клиентите на съвсем ново ниво.
Споделете в: