Как да промотирате бизнеса си чрез Facebook приложения?

Как може едно интегрирано в Timeline на Facebook приложение да помогне на бизнеса ми? Чудесен въпрос, който ще разгледаме в следващите редове.
Това питане изскача на дневен ред, когато бизнесът осъзнае, че Facebook страницата е чудесен начин за създаване на ентусиазъм по отношение на специфични промоции, представянето на нови продуктови гами и т.н. Фейсбук приложенията позволяват на бизнеса да ползва стратегически създадени страници, чрез които да комуникира различни неща. Тези страници, работещи в самата фен група, са отлично средство за провеждане на игри с награди, промоционални предложения, засилени рекламни кампании, набиране на големи обеми от фенове. Много от действията в тези приложения могат да се измерят, за да е наясно бизнесът с това какво се случва с приложението и до колко е популярно то.
Едно Фейсбук приложение може да се използва, както в краткосрочен план, така и в дългосрочен. Всичко зависи от поставените цели.
Много е важно как се изработва едно приложение за Facebook. При поръчката, трябва да мислите в дългосрочен аспект, т.е. да имате приложение, което може да се използва многократно. Също така да подлежи на модификации, след които да можете да го използвате за други или подобни цели. Добре е изработеното приложение да има администраторски панел, чрез който в реално време да модифицирате информацията, която то носи. Тези неща зависят от Вашия уеб разработчик и от Вашата заинтересованост. Препоръчително е да попитате за горе посочените неща.
Преди да поръчате изработката на персонализирано приложение за Вашия бранд, помислете добре какво точно искате да постигнете. Поинтересувайте се и какво биха желали Вашите фенове. Примерно, Вашите потребители може да са заинтригувани от продуктите, които предстои да пуснете на пазара. При такова положение може да се възползвате от приложение, което запознава хората с развойния процес на новите продукти, пикантни подробности, показване на видео материали и комуникиране с феновете, плюс възможност за спечелване на новите продукти.
Възможностите за приложения са много. Именно поради тази причина трябва да имате ясна представа какво искат да видят хората от Вас.
Съществуват различни уеб решения за Фейсбук приложения, отговарящи на различни бюджети. Определянето на тези бюджети зависи от сложността и обема работа, който трябва да се вложи. Най-важното нещо, което трябва да Ви води при покупката е не толкова цената, а стойността, която ще получите насреща. Фокусирането върху най-евтиното решение е често срещано явление, но дали то би постигнало заложените цели? Стойност, стойност, стойност!
Споделете в: