Да подобрим бизнеса с отличен уеб дизайн!

В днешната статия ще обсъдим уеб дизайна от неговата бизнес гледна точка. Ако сте представител на бизнеса в България, вероятно ще сте заинтересован уеб сайтът Ви да бъде мощен и печеливш. Ще Ви убедим, че се нуждаете от професионален уеб дизайн, който да накара сайта Ви да изпъкне пред конкурентните и да достигне желаните цели.

Представяме Ви няколко ключови елемента, които да премислите дали са добре издържани в сегашния Ви уеб сайт или да имате предвид за бъдещия Ви такъв.
Началната страница
Началната страница на уеб сайта е МЯСТОТО. Точно на него се събират Вашите потенциални клиенти. Това е отправната точка, от където започва всичко и в зависимост от интелигентната му структура - завършва с провал или продажба. Началната страница трябва на мига да предава информация, която да прихване вниманието на потребителя. Трябва да кажете на сърфиращия какво точно предлагате. Това може да стане чрез подходящи изображения, видео, типография.
Бързо зареждане
Много важен фактор, особено ако имате сайт, който функционира на международния пазар и клиентите Ви са извън пределите на страната. Ако сайтът Ви отнема прекалено много време, за да зареди, то потребителите ще се отегчат и ще го затворят. Колкото по-бързо зарежда сайтът Ви, толкова по-щастливи ще са потребителите, а Вие ще имате по-голям шанс за направа на продажба. Бързодействието зависи, както от програмирането, така и от дизайна, също и от използваната хостинг архитектура.
Сайт печелещ доверието
Просто и ясно - печелейки доверието на посетителите, ще получите в замяна много клиенти. Трябва сайтът Ви да е изграден по начин, който да вдъхва доверие във Вашия бизнес. Това може да се постигне, както визуално с професионален уеб дизайн, така и със секция с референции от доволни клиенти. Можем да Ви посъветваме да направите видео референции, които да качвате в специализираната си секция.
Проста навигация
Трябва да сте сигурни, че потребителите се справят и то с лекота с навигацията в сайта. Простичко и ясничко. Хората обичат това! Те трябва да достигат до всяко едно кътче на уеб страницата Ви без да му мислят много, без да умуват. Това означава да използвате ясно видими и адекватно наименовани бутони. Има най-различни проучвания, книги, статии, семинари, на които се говори за ползваемост на уеб сайт.
Секция често задавани въпроси
За да улесните своя живот и този на клиентите, осигурете секция с често задавани въпроси. Те ще помогнат на хората сами да си отговорят на възникнали въпроси. Това от своя страна ще спести на Вас много време. Обновявайте постоянно секцията си с често задавани въпроси и ще пожънете успех дори и пред Google. А клиентите ще са доволни, защото открито показвате, че искате да им помогнете.
Конфигуратори и калкулатори
Чудесно е, ако можете да предложите на клиентите конфигуратор или калкулатор, чрез който в реално време да формират поръчката си и нейната цена. Особено, ако конкурентите Ви нямат подобна функционалност, то действайте веднага.
Заключение
Уеб сайтът е основна част от бизнеса Ви и можете да извлечете множество ползи. Уеб сайтът не е само визитна картичка, той е машина за пари. Трябва да го развивате, подобрявате и той ще се отплати подобаващо.
Споделете в: