Днешните интернет потребители са забързани хора, очакващи да намерят това, което търсят много бързо и много лесно. Големият въпрос е как Вашият уеб сайт да им го даде. Високата скорост на зареждането на уеб страниците и адаптивният ...
ПрочететеВсяка компания чертае своята дигитална стратегия на основата на собствените си цели, пазарна ориентация и таргет аудитория, но има основни принципи, които са налагани от всеобхватни фактори като най-важният е промяната в технологиите. ...
ПрочететеДнес искаме да споделим с Вас няколко важни съвета, в областта на маркетинга, предназначени за онлайн търговците. Вземайки предвид очертаващите се тенденции, те ще са полезни както сега, така и в следващите години. Знаете ли че, ...
ПрочететеХората ще забравят това, което сте казали и направили, но ще си спомнят как сте ги накарали да се чувстват. Тази мисъл обобщава напълно същината и важността на потребителското преживяване на един уеб сайт. До скоро, мениджърите ...
ПрочететеДобре подготвената и изпълнена рекламно-целева страница е разликата между успешната Facebook рекламна кампания и тази, която се радва на минимален или никакъв успех. Кликването на реклама във Фейсбук е първата стъпка от взаимоотношения, ...
ПрочететеУспехът в уеб проектите не се появява от въздуха. Ефективните и успешни уеб сайтове са резултат от много далновидност, отдаденост и здрава работа. Към успеха причисляваме и добрата оптимизация. Тя е пресечната точка на търсещите ...
ПрочететеОчакванията за 2015 и за следващите години са онлайн търговията да продължи своя възход и бърз растеж. За един предприемач, тази възможност за успешен и устойчив на промени бизнес е вълнуваща, обещаваща и интригуваща. Независимо дали ...
ПрочететеВ Whiz много често говорим за съдържанието на уеб сайтовете. Няма разговор по проект, който да е минал без този жизнено важен елемент. Съдържанието наистина е живецът във всеки сайт. Дизайнът и програмният код са прекрасни неща, но ...
ПрочететеОнлайн търговията е много конкурентна среда, защото всеки един от конкурентите е на клик разстояние. Ако един потребител не хареса онлайн магазина Ви, той просто ще влезе в друг и от там ще направи покупката си. За да печелите ...
ПрочететеНека изясним нещо още в началото на днешната статия. Ползваемостта, естетиката и всички аспекти на уеб дизайна са напълно безполезни, ако не обслужват бизнес целите. Преждевременен извод Така стигаме до извода, ...
Прочетете