Умирай трудно в интернет

Създаването на сайт не е цел. Сайтът е инструмент, който помага за постигането на определени цели. Това е много важен момент. Необходимо е да имате визия. За да се позиционирате и развиете в интернет ще трябва да спрете, седнете и помислите. Задайте си въпроса защо искате да се впуснете в начинанието. Трябва да иматe ясно дефиниран отговор, за да се случат нещата. Така ще успеете да се преборите подобно на Брус Уилис в култовата екшън поредица. Подготвили сме три фундаментални правила, които да Ви помогнат в схватката.
1. Трябва Ви готин продукт
На първо място трябва да имате интересен продукт, който да предложите на света. Създайте нещо стойностно, което хората наистина да оценят. Може да излезете в интернет пространството чрез стоки или услуги, или комбинация от двете. Постарайте се да диференцирате продуктите, които предлагате. Представете ги по интригуващ начин. Създайте собствен стил. Погрижете се за наличието на хубави изображения, текстове, видео материали.
2. Трябва да знаете на кого продавате
Намерете точните хора. Това е златно правило. Трябва да знаете кои са интернет потребителите, които биха проявили интерес към Вашите продукти. Детайлизирайте профила на Вашия клиент. Мъж или жена е той? На каква възраст е? Къде обикаля из интернет? Задавайте си въпроси и записвайте всички техни отговори.
3. Маркетирайте, измервайте, подобрявайте
След като знаете кой е зажаднял за Вашия готин продукт е време да установите диалог. Появете се в полезрението на потенциалните клиенти. Може да използвате имейл маркетинг, ако имате изградена потребителска база. Или да впрегнете мощта на социалните мрежи. Да се появите в резултатите на търсачката Google. Както и да облъчвате чрез различни банер кампании. Вариантите са много, а също така подлежат и на комбиниране. Отправната Ви точка е таргет аутирорията, която искате да достигнете.
Целта е да откриете най-добре работещия за Вас маркетингов канал. Това е инструментът, който ще Ви доставя най-висок ROI. По този начин ще успеете да оптимизирате всичките си усилия и да ги концентрирате в правилната посока.
Измервайте всичко, което се случва с Вашия уеб сайт. Следете всички посещения, кой е техният източник, колко време е средният престой в сайта, на кои страници и прочие. Обърнете специално внимание на страниците, от които потребителите бягат. Анализирайте всичко по CTA (calls to actions) и резултатите от тях. Записвайте си всички конверсии - получени запитвания, имейли, реализирани продажби, телефонирания и т.н. Знайте с точност как точно се случва продажбеният процес.
На база информацията, която събирате и оценявате, се извършват подобренията. Ъпгрейдването на сайта е един непрестанен процес. Той се случва изцяло под влияние на интернет посетителите. По този начин ще се радвате на оптимални резултати.
Споделете в: