Какво искам от уеб сайта за Коледа?

Какво искам от уеб сайта? Чудесен въпрос, който трябва да има ясен отговор. Обикновено претенциите към сайта са същият да изкарва пари. Но това е прекалено общо като понятие. За да имате успешен сайт, който жъне финансови успехи, ще трябва да сте малко по-конкретни в листата с желания.
В интернет има прекалено много неориентирани уеб сайтове. Не можете да си позволите и Вашият да се присъедини към черната статистика. Уеб сайт без ясни цели е безсмислено упражнение. Всичко трябва да е издържано логически, да има определени очаквания, за да се направи добра инвестиция.
И така, какво точно искате от сайта? Можем най-общо да разделим нещата в две точки:
  • Да получите телефонно обаждане за поръчка.
  • Да получите запитване в писмен вид.
Сайтът трябва да говори
Тънкият момент е, че това, което искате, трябва да бъде имплементирано в самия сайт. Това се осъществява чрез поставянето на призиви към действия (call to actions). Думички, които подтикват посетителя на уеб сайт към конкретна постъпка. Изключително важно е да направлявате човекопотока, който минава през интернет страницата. Ако искате да получите обаждане от потенциален клиент, това трябва да бъде съобразено и поставено в сайта. Приканването на хората е от критично значение. Ако го вършите правилно, то резултатите от уеб сайта ще са отлични.
Не трябва да разчитате на добрата воля на юзърите, че като прегледат фирмения Ви уеб сайт ще се сетят какво да правят. Не ги оставяйте да умуват, да сравняват, да се колебаят. Директно им кажете какво да сторят. Да Ви се обадят по телефона или да Ви пишат. Призивите към действия се разпределят по специален начин по страниците на уеб сайта. Така, че да са ясно видими, отчетливи и директни.
Обяснете на хората какво могат да очакват след като се свържат с Вас. Примерно, че ще получат безплатна консултация или ще им отговорите на запитването в рамките на 24 часа. Изтъкнете всичко, което може да се третира като предимство. По този начин ще стимулирате потребителите да комуникират с Вас.
Голямата разлика
С този подход изработеният фирмен уеб сайт ще се превърне в перфектен търговски агент. И само при такова положение инвестицията ще си заслужава, защото ще се възвърне многократно. Важен е професионалният подход към изработка на уеб сайт, защото той гарантира висока успеваемост. Има много тънкости, с които собствениците на уеб сайтове не са запознати. Но са фундаментални, тъй като те правят разликата между поредния сайт из уеб пространството и машина за печелене на пари.

Ако се интересувате от изграждане на фирмен уеб сайт, който печели пари, то изпратете ни запитване тук.

Споделете в: