Стъпвайте внимателно

4 грешки в онлайн магазините

На всички ни се е случвала следната ситуация: застанали сме пред компютъра, заели сме хищническа поза, защото ще купуваме нещо онлайн, но така и не го правим. Защо? Вероятно проблем със системата за разплащане, прекалено високи такси за доставка или просто сайтът се е счупил.

Всъщност има 4 причини, които карат потенциалните купувачи да побегнат през глава без да купят нищо от интернет магазина Ви. Прочитайки следващите редове - ще се запознаете с тези крайъгълни камъни.
1. Сайтът зарежда прекалено бавно.
Всяка секунда на зареждане в повече е загуба на клиенти. Онлайн потребителите имат нервозен пръст, който е готов да затвори сайта Ви, ако не се зареди достатъчно бързо. И това е напълно разбираемо: Вие бихте ли си губили времето в чакане на уеб сайт?
Причините за бавното зареждане може да са много. Като започнем през самия програмен код на електронния магазин, преминем през хостинг услугата, която ползва и стигнем до различните плъгини, които ползва, като Facebook, Twitter, Svejo и др.
2. Сайтът е прекалено сложен
Ако карате потребителите да кликат и попълват форми с информация до безобразие ще ги откажете от покупката. Препоръчително е процесът по покупката да завърши в максимум 5 стъпки.
3. Таксувате прекалено много пари за доставката
Хората много често се възмущават срещу цените за доставка. Трябва да сте много внимателни и прецизни с тях. Ако имате прекалено високи ставки ще откажете потенциалния клиент.
4. Сайтът Ви се представя ужасяващо в определени браузери
Вие лично може да сте почитател на Google Chrome, но светът е пълен с хора, които използват и други браузери. Да не забравяме, че вграденият в Windows браузер е Internet Explorer. Дали сте проверявали как изглежда онлайн магазинът Ви в други браузери? Ако тепърва Ви предстои да правите интернет магазин, то обърнете специално внимание на този момент. Ако сайтът Ви не се представя добре на водещите браузери, то много лошо за него и за Вас. Клиентите ще останат недоволни, ще загубите доверието им и край.
Заключението
Следете внимателно за посочените грешки и направете една бърза ревизия на онлайн магазина. Ако засечете някой от горе посочените проблеми, то бързо действайте по отстраняването му. Добра идея е да потърсите професионално мнение по въпроса, за да сте сигурни, че предприемате правилните стъпки.
Споделете в: