Интернет и онлайн плащанията - убийствено добра комбинация
Системите за онлайн разплащане в България и доверието на потребителите
В тази статия ще обсъдим онлайн търговията в България, методите за разплащане и доверието на потребителите.
В тази статия ще обсъдим онлайн търговията в България, методите за разплащане и доверието на потребителите.
Излизането онлайн може да бъде голямо приключение, но и много забавно и печелившо начинание. Ако искате да използвате уеб сайта си като нещо повече от хоби, то трябва да помислите как да го направите магнит за пари. Без значение какъв ...
ПрочететеЛюбимите на всички декемврийски празници наближават, а с тях и ГОЛЯМОТО пазаруване. Хората започват да хвърчат с приповдигнато настроение, да развързват кесийте и да купуват купища подаръци. Какво означава това за онлайн търговията? ОГРОМНИ ...
ПрочететеСтилът е всичко, когато опрем до брандове, които продават онлайн дрехи и модни аксесоари. Потребителите очакват богати изображения, лесно сравняване на модели, избор на цветове и размери. Това е и една от причините онлайн ...
ПрочететеВ тази статия ще разгледаме двата модела за търговия - старият и добре познат модел на традиционния бизнес и неговият съперник - онлайн търговията. Ще изложим предимствата и недостатъците на двата модела. След което Вие ще прецените ...
ПрочететеИзскачащите прозорци при влизане в сайт са често смущаващи. Онлайн потребителите мразят при пристигане на уеб сайта да бъдат веднага атакувани от послания т.нар. pop-ups. Посетителите се дразнят, ентусиазмът им повяхва, защото са ...
ПрочететеЕдна от целите на всеки уеб сайт е да си набави трафик от зажаднели посетители. В тази статия ще разгледаме момента, в който хората са пристигнали на Вашия сайт. Какво следва от тук? 10 секундното правило Потребителят ...
ПрочететеДали сте мислили в посока поддържането на онлайн чат? Това е един чудесен инструмент за обслужване на клиенти. Предоставя Ви възможност за мигновена комуникация с посетителите на онлайн магазина. Всичко се случва в реално време, ...
ПрочететеОсновната цел на всяка фирма е да промотира услугите и стоките, които предлага, пред правилните клиенти, за да генерира продажби и печалба. Понякога фирмите създават уеб сайтове и онлайн магазини, в които тотално забравят ...
ПрочететеПривлекателната визия е важна за един онлайн магазин, но сама по себе си тя не може да го направи печеливш. Използваемостта е друг основополагащ фактор, който никога не трябва да бъде подценяване. Когато тя се оценява на базата на ...
ПрочететеСлед една кратка равносметка достигнахме до извода, че една част от клиентите ни идва със запитване за проект, който вече се е провалил. Най-често срещаната ситуация е, че хората или човекът, който им го разработва, обяснява как всеки ...
Прочетете