Интернет и онлайн плащанията - убийствено добра комбинация
Системите за онлайн разплащане в България и доверието на потребителите
В тази статия ще обсъдим онлайн търговията в България, методите за разплащане и доверието на потребителите.
В тази статия ще обсъдим онлайн търговията в България, методите за разплащане и доверието на потребителите.
Онлайн магазините, които са в преследване на по-добри резултати, трябва да обмислят създаването на видео клипове. Те са инструмент, който ще помогне за по-добрата изява на магазина, което генерално се отразява под формата на продажби. ...
ПрочететеПоздравления, че вече имате интернет магазин. И сега какво? Трябва да докарате трафик към него, да правите продажби, да подобрите индексацията си от чичо Google. Общо взето безкраен списък от задачи. Относно трафика, който трябва ...
ПрочететеДигиталното присъствие на компаниите е една много сериозна тема. Всички разумни бизнеси искат да се изявят по някакъв начин в уеб, но не винаги е ясно как. Идеи много, както вътрешнофирмени, така и от външни предложители, които се ...
ПрочететеВсеки уеб сайт се нуждае от бизнес цели, които да преследва по възможно най-настървения начин. Но създаването на листа с цели не е достатъчно. Ще се наложи да им зададете някакъв приоритет. Нека вземем за пример онлайн ...
ПрочететеПо време на тазгодишното CES (Consumer Electronics Show), главният директор на YouTube направи прогноза, че през 2020 делът на видео съдържанието в интернет трафика ще бъде 90%, а 75% от всички видеа ще са дигитални. Това е дръзко ...
ПрочететеБез значение в каква индустрия развивате Вашия бизнес, идентифицирането на точните клиенти, на които да продавате е от ключово значение. Не само, че ще Ви помогне да концентрирате маркетинговите си усилия в правилната посока, но и ...
ПрочететеСтартирането на онлайн бизнес е в пъти по-лека задача в сравнение с конвенционалния. Интернет магазинът има множество предимства, някои от които: Малка първоначална инвестиция. Лесен достъп до глобален пазар. Няма ограничения ...
ПрочететеДнешните потребители не са притихнали зрители или пасивни слушатели. Вместо това, фирмите трябва да работят с една аудитория, имаща власт върху начините на комуникация. Потребителите са ангажирани със социални и мобилни разговори ...
ПрочететеВероятно искате да знаете как един уеб сайт става успешен, докато много други се провалят? Точното обяснение е съдържанието. Уеб потребителите са яростни консуматори на съдържание! В днешно време сърфиращите в ...
ПрочететеИдеята на продуктовите описания е не просто да кажат какво представляват артикулите, а да мотивират потребителите да направят покупка. Въпросът е как всъщност да използвате този кратък текст, за да продавате повече. Използвайте следните ...
Прочетете