Три безценни урока за уеб



Свежо съдържание, свежи продукти и атрактивни предложения са в основата за успеха на един онлайн магазин, но вече не са достатъчни. Необходимо е осигуряването на отлично преживяване в онлайн магазина, преживяване, което потребителите ...
ПрочететеКогато въпросът опре до онлайн бизнес - конверсиите са мерилото. Те може да са новозаписалите се за имейл бюлетин, регистрирани потребители, направени покупки. В следващите редове ще представим 13 трика за повишаване на конверсиите ...
ПрочететеВ повечето сайтове секция Начало е сред най-популярните и посещавани страници. Но след нея има една или две страници, които са също толкова важни. В днешната статия ще обсъдим секцията Услуги. Тази страница на интернет сайта ...
ПрочететеАко сте попадали в уеб сайтове и онлайн магазини, в които се чудите какво да направите като следваща стъпка, това се случва поради отсъствието на адекватни призиви към действия (call to actions). Ясно изразените призиви към ...
ПрочететеДнес ще формулираме 10 съвета, които да Ви помогнат в създаването на уеб сайт. Тези съвети са с насоченост към бизнесите, които поръчват уеб проекти. Няма да разглеждаме техническата част на нещата. Искаме да Ви подадем няколко съвета, ...
ПрочететеКогато се създава един уеб сайт, има две основни насоки, в които трябва да се помисли: съдържание и дизайн. Функционалностите и програмирането са също много важни, но за целите на днешната статия ще ги изолираме. И ...
ПрочететеСайтовете се създават с една основна цел - да печелят пари. Това не е някаква тайна и всички Ваши конкуренти го знаят. Ще трябва да задълбаете, за да подготвите и реализирате успешен уеб сайт. Проблемът е, че всеки иска неговият уеб ...
ПрочететеЗнаете ли защо клиентите купуват от Вашия онлайн магазин? Знаете ли защо избират точно Вас, за да купят продукт, който се предлага на десетки други места? Дали, защото предлагате безплатна доставка? Най-ниска цена? Най-добро ...
ПрочететеДнес ще обсъдим в един писмен монолог силата на уеб търсачките. По-конкретно на търсачките, които се намират в онлайн магазините. Те са от фундаментално значение за цялостното представяне на електронния магазин. Тези търсачки доставят ...
ПрочететеВсе повече, брандовете и търговците използват тактики за увеличаване на лоялните си клиенти чрез въвличане, които еволюират заедно с начина, по който хората пазаруват онлайн. Докато програмите за лоялност базирани на трансакции, при ...
Прочетете