Три безценни урока за уеб



Промоции, отстъпки и специални оферти - онлайн търговците трябва да решат дали, кога и как да ги използват. Те са силни маркетингови оръжия, но трябва да се използват обмислено и стратегически, за да донесат повече приходи от продажби. ...
ПрочететеВ днешно време почти всеки бизнес има уеб сайт, но не всеки уеб сайт е адекватен. С това пренасищане на конкуренцията Ви е необходим наистина забележителен сайт. В следващите редове ще разгледаме 8 неща, които да Ви накарат да се ...
ПрочететеСъздаването на адекватни, печеливши сайтове, изисква добро планиране и отлично последващо изпълнение. Грешно е схващането да се започва изработка на сайт без каквато и да била подготовка. Ако имате желание да притежавате сайт, ...
ПрочететеПреди да започнете да работите по подобряване на дигиталното присъствие на фирмата, ще се нуждаете от критерии за измерване на успеха или провала. Така ще прецените коя работа си заслужава инвестиционните вложения. Необходими са Ви ...
ПрочететеЗа да бъдат превърнати посетителите на един сайт от преминаващи пътници в клиенти, то трябва да се вземат предвид доста неща. В днешната статия ще разгледаме стратегия за подобряване на фирмения уеб сайт, която би спомогнала за превръщане ...
ПрочететеВ днешната статия ще разгледаме 9 неща, на които трябва да обърнете внимание при едно обновяване на сайта: Установяване на основите Преди да се впуснете в битка, трябва да установите базовите опорни точки, по които ...
ПрочететеСлед една кратка равносметка достигнахме до извода, че една част от клиентите ни идва със запитване за проект, който вече се е провалил. Най-често срещаната ситуация е, че хората или човекът, който им го разработва, обяснява как всеки ...
ПрочететеИма множество грешки, които се допускат в онлайн магазините, в тази статия ще разгледаме основните и най-фрапиращи сред тях. Освен това ще Ви дадем съвети как да ги избегнете. 1. Липсата на достатъчна информация за продуктите Пазаруването ...
ПрочететеСъздаването на уеб сайт цели решаването на даден проблем. Няколко примера: никакво дигитално присъствие на компанията, нито клиенти, нито партньори могат да открият нещо за нея; ниско ниво на продажби, компанията се опитва ...
ПрочететеЕдна от най-често срещаните грешки в онлайн търговията е да се определя продажбата като крайната цел. За брандовете е лесно да се концентрират само върху трансакциите, но дали е доходоносно? За да се развива и расте един онлайн бизнес, ...
Прочетете