Всеки сайт и онлайн магазин в безкрайното интернет пространство се бори за светлината на прожекторите. За да придобие желаната популярност, то той се нуждае от потребителите. Те са единствените, които могат да го превърнат в звезда. ...
ПрочететеЧесто казваме, че направата на сайт трябва да се разглежда като дългосрочна инвестиция. Същият трябва да постига заложените цели, но е необходимо това да се случва и през идните години. В този ред на мисли, ако планирате ...
ПрочететеСайтовете се създават с една основна цел - да печелят пари. Това не е някаква тайна и всички Ваши конкуренти го знаят. Ще трябва да задълбаете, за да подготвите и реализирате успешен уеб сайт. Проблемът е, че всеки иска неговият уеб ...
ПрочететеТърговията, погледната като цяло, преживява своя ренесанс. Мигрирането от улицата към онлайн пространството е неоспорим факт. В глобален аспект имаме примери за брандове, които изцяло бият кепенците и се ориентират към онлайн търговията. ...
ПрочететеВреме е да разгледаме три много прости неща, които ще накарат сайта или онлайн магазина, който притежавате да продава повече. Вероятно всички сме съгласни с тезата, че изработка на сайт и изработка на електронен магазин се прави с ...
ПрочететеКакто се казва, една картина е равна на хиляди думи и това е научно доказано. 90% от всичката информация, достигаща до човешкия мозък е визуална, а той обработва този вид информация почти веднага. В уеб дизайна, изображенията са мощни ...
ПрочететеЦелта на визуалния дизайн е да постигне естетика, базирана на последователност, при изграждането на уеб сайт. Дизайнерите работят с набор от елементи, като ги подреждат съгласно установени принципи. Тук ще разгледаме двата аспекта ...
ПрочететеТенденцията към опростяване на потребителския интерфейс на мобилни приложения и уеб сайтове не е нова, но се очаква да се засили още повече през следващите години. Това се дължи на два основни фактора: на първо място как потребителите ...
ПрочететеОнлайн пазаруването е бързо и удобно, но също така е изключително лесно за един потребител да посети интернет магазин без да предприеме каквото и да е било действие. За измерването на това поведение се използва така наречената норма ...
ПрочететеСайтовете са отражение на фирмените цели и цялостната бизнес стратегия. Те са най-общо казано инструмент за създаване на повече бизнес за компанията, която ги притежава. Но както във физическия свят, така и във виртуалния, нещата ...
Прочетете