30
май
2012

Подготвени и успешни в уеб

Важни моменти в подготовката за правене на онлайн търговия

30
май
2012
Подготвени и успешни в уеб

В днешно време всички находчиви бизнеси се ориентират към онлайн продажбите. Но преди да поемете по славния път на подобно начинание трябва да се запознаете с правилата за движение. Без значение каква ще бъде инвестицията Ви в онлайн магазина, имайте предвид, че участието Ви в развойния процес е от критично значение за успеха. Няма вариант, в който заплащате голяма сума пари и нещата се случват без Ваше участие.

С интерес към прогрес
Трябва да вземете дейно участие, трябва да сте обвързани с процесите по изработка. Ще бъде необходимо да отделите време, за да подготвите продуктовата Ви листа. Всеки един продукт ще се нуждае от номенклатурен номер, наименование, цена, описание и др. Разбира се това зависи от стоките или услугите, които ще продавате.
Освен текстовата информация ще трябва да осигурите и снимки на стоките. Имайте предвид, че фотографиите трябва да са качествени и професионално направени, за да спечелите доверието на потребителите.
Ако имате намерение да продавате книги онлайн (e-books) или музика ще трябва да предоставите на потребителите демота (мостри), които да прочетат или преслушат.
Силата на интеграциите и технологиите
За да продавате онлайн ще е необходимо да се интегрират системи за разплащане. Днешно време има много варианти. Зависи на кой пазар ще продавате. Ако ще продавате само на българския е необходимо да отворите банкова сметка за преводите, да създадете акаунти на търговец във водещите фирми за обработка на плащания като: ePay.bg, eBG.bg. Ако ще продавате на международен пазар ще се нуждаете от PayPal или услугите на Google - Google Checkout.
След извършването на продажба ще Ви се наложи да направите и доставка. Обмислете добре партньорите, с които ще работите по отношение на доставките. Премислете ценообразуването на доставките. Внимателно изчислете всичко, за да не изпаднете в ситуация на нулата или на минус, заради доставки. За Ваше улеснение има възможности за директни интеграции на модули за куриерски услуги.
Социалният фактор
Освен стандартните елементи в онлайн магазините, като: снимки, заглавия, описания, цени - потребителите се нуждаят от още и още информация, за да вземат решения за покупка. Ревютата и коментарите се явяват като необходимост. Те могат да Ви помогнат да повишите продажбите си и да получите обратна връзка от потребителите.
Дайде възможност на посетителите да споделят Вашите стоки и услуги в социалните мрежи. Нека ги покажат на приятелите и семейството си.
Заключение
В днешно време създаването на онлайн магазин не представлява просто наличието на виртуална витрина, в която са нахвърляни стоки с цени. Необходим е много по-интелигентен подход, за да се получи печеливш проект. Той трябва да е гъвкав, да позволява разрастване, да може да се управлява лесно и ефективно. Много е важно да запомните, че Вашето участие и заинтересованост в изграждането на един онлайн магазин е ключов фактор, за да се достигне до отличен краен резултат.
Категории: Онлайн магазини и търговия Тагове: Първи стъпки, Онлайн търговия, Онлайн магазин
Обратно